Hop til indhold
gry

Bestemmelse fra kundens side

Recommended Posts

Guest Lasselas
gry skrev, den 11.3.2021 at 11:49:

Jeg havde for et stykke tid siden en kunde der virkede meget bestemmende fra det øjeblik vi lagde os i sengen

dikterede hvad jeg skulle gøre og nu skulle jeg vende mig om i den stillng

Jeg skriver meget direkte i min annonce at jeg kun tilbyder blide former for sex.

Jeg synes ønsker er rigtig fine, men når folk begynder og have en hård tone på overfor mig, så forsvinder alt det gode ved og være GP for mig

Jeg overvejede kraftigt om jeg kunne tillade mig blot at rejse mig op og bede ham gå...hvis jeg havde gjort det vil i så mene at  han skulle  sine penge igen?

Jeg gjorde det ikke da jeg frygtede et raseri anfald fra hans side,

Jeg valgte og finde mig i dette sceneri i 20 min for fredens skyld.. men det har i den grad givet mig stof til eftertanke 

Han har klart overtrådt dine grænser.

En mulighed kunne have været, at du stoppede det med besked om, at der måtte være sket en misforståelse og så måske give ham 50-60% retur.

Har du ikke en til at passe på dig, mor du arbejder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Du har lige beskrevet et psykisk overgrab mod dig selv, sådanne hændelser som du beskriver kan give dig alvorlige psykiske af på sjælen så som ptsd .

Hvis man ikke er stærk psykisk og ikke får sagt fra og er tro mod sig selv så kan det gå grueligt galt .

Han burde være smidt ud lige med det samme, da han overhovedet ikke har respekteret dig på nogen måde ! 

Jeg bliver oprigtig ked og vred på dine vegne Gry .

Kram herfra . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...