CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 Jeg har alt mit på det rene - jeg tvinger hverken gæster eller skriver anmeldelser selv. 1 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Marts, 2021 CelinaGold skrev, 1 time siden: Jeg har alt mit på det rene - jeg tvinger hverken gæster eller skriver anmeldelser selv. Nej alt er i den fineste orden, dine kunder skal blot love dig at skrive en rosende anmeldelse. Det virker ikke helt neutralt. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 12. Marts, 2021 Der er flere ting i denne tråd der for langt ude. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Nej alt er i den fineste orden, dine kunder skal blot love dig at skrive en rosende anmeldelse. Det virker ikke helt neutralt. Jeg spørger dem, om de kender sitet - og siger hvis de nu har lyst, må de gerne skrive en god anmeldelse. synes nu at det her er gået alt for vidt, burde vi ikke alle sammen være venlige, at have en god og ikkw nedladende tone. synes først og fremmest dette site, er blevet et sted man kun hakker ned på hinanden. stop det dog. - Love Chelina 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 13. Marts, 2021 CelinaGold skrev, for 7 timer siden: Jeg spørger dem, om de kender sitet - og siger hvis de nu har lyst, må de gerne skrive en god anmeldelse. synes nu at det her er gået alt for vidt, burde vi ikke alle sammen være venlige, at have en god og ikkw nedladende tone. synes først og fremmest dette site, er blevet et sted man kun hakker ned på hinanden. stop det dog. - Love Chelina Så må du også forvente at der kan dukke en negativ anmeldelse op når du henviser til sitet. Jeg kan da også finde på at snakke om stedet her med mine gæster men spørger ALDRIG om de vil lave en positiv anmeldelse. Den bør komme af dem selv hvis de syntes det er berettiget . Såvel som en negativ anmeldelse. Denne tråd vil jo også blive vist når nogen søger på dit navn og det er jo ikke ligefrem positivt. Mange GP’er frabeder sig anmeldelser herinde og det kan jeg faktisk godt forstå. Se dette oplæg som et godt råd. Forsat god weekend. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 13. Marts, 2021 CelinaGold skrev, for 12 timer siden: Synes først og fremmest dette site, er blevet et sted man kun hakker ned på hinanden. stop det dog. - Love Chelina Velkommen til internettet, er De ny her? Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 14. Marts, 2021 250 kr. 5 sider lang tråd. Hold nu kæft altså 2 2 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Marts, 2021 Til og begynde med, troede jeg, tråden ville handle om en der var smittet med corona, men jeg skulle hurtigt blive klogere. Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 979 Skrevet 16. Marts, 2021 Sikke en gang vrøvl, hvert fald det meste af det. Hvis jeg udebliver fra min tandlæge, og ikke afbestiller i god tid, men skal betale 250kr i afbestillingsgebyr, så skriver jeg heller ikke en dårlig anmeldelse inde på Trustpilot, og bruger det som afpresning for få tilbagebetalt mine penge. Jeg holder min kæft, og så har jeg lært af det. Det er uanset grund, også coronavirus. 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Tillerman 9 Skrevet 16. Marts, 2021 udinaturen skrev, for 3 timer siden: Sikke en gang vrøvl, hvert fald det meste af det. Hvis jeg udebliver fra min tandlæge, og ikke afbestiller i god tid, men skal betale 250kr i afbestillingsgebyr, så skriver jeg heller ikke en dårlig anmeldelse inde på Trustpilot, og bruger det som afpresning for få tilbagebetalt mine penge. Jeg holder min kæft, og så har jeg lært af det. Det er uanset grund, også coronavirus. Det er jeg uenig i, alene af den grund, at det overhovedet er noget, man kan "afpresse" nogen for. Din tandlæge er sgu nok pænt ligeglad med, at du skriver, at du er blevet opkrævet et lovligt gebyr inde på Trustpilot. Forskellen med Celina er jo, at hun åbenbart helst ikke ville have denne "dårlige" anmeldelser - hvad det altså slet ikke er, for Michaexl skriver utrolig sobert og tenderende til neutralt. Hvis Celina har sit på det rene, så er det vel heller ikke et problem for hende, at folk bliver informeret om hendes afbudspolitik. I det hele taget er der bare alt for mange simps og simpeltons i denne tråd, som slet ikke ser klart. Denne tråd er sluttet som den er startet: hvis du melder sent afbud, så skal du betale 250 kroner. Længere er den ikke. Hvis det ikke er noget, du vil være med til, så klarer Celina sig efter eget udsagn helt fint. Hvis du stadig gerne vil risikere at skulle betale et uheldigt gebyr, jamen så book hende da, hun er jo også sygt fucking lækker og har masser af rigtigt gode anmeldelser som handler om selve ydelserne. Afsted og knep, dreng! Alt i alt, luk nu bare røven, allesammen. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 16. Marts, 2021 Gad godt vide hva Simon havde sagt i denne Tråd? Jo hellere kontakt ind ingen kommentarer? Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 16. Marts, 2021 Tillerman skrev, for 1 time siden: Det er jeg uenig i, alene af den grund, at det overhovedet er noget, man kan "afpresse" nogen for. Din tandlæge er sgu nok pænt ligeglad med, at du skriver, at du er blevet opkrævet et lovligt gebyr inde på Trustpilot. Forskellen med Celina er jo, at hun åbenbart helst ikke ville have denne "dårlige" anmeldelser - hvad det altså slet ikke er, for Michaexl skriver utrolig sobert og tenderende til neutralt. Hvis Celina har sit på det rene, så er det vel heller ikke et problem for hende, at folk bliver informeret om hendes afbudspolitik. I det hele taget er der bare alt for mange simps og simpeltons i denne tråd, som slet ikke ser klart. Denne tråd er sluttet som den er startet: hvis du melder sent afbud, så skal du betale 250 kroner. Længere er den ikke. Hvis det ikke er noget, du vil være med til, så klarer Celina sig efter eget udsagn helt fint. Hvis du stadig gerne vil risikere at skulle betale et uheldigt gebyr, jamen så book hende da, hun er jo også sygt fucking lækker og har masser af rigtigt gode anmeldelser som handler om selve ydelserne. Afsted og knep, dreng! Alt i alt, luk nu bare røven, allesammen. Godt vi har dig til at fortælle hvad vi skal mene, når vi ikke fatter en hujende fis, så tak det. Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 979 Skrevet 17. Marts, 2021 Tillerman skrev, den 16.3.2021 at 20:10: Det er jeg uenig i, alene af den grund, at det overhovedet er noget, man kan "afpresse" nogen for. Din tandlæge er sgu nok pænt ligeglad med, at du skriver, at du er blevet opkrævet et lovligt gebyr inde på Trustpilot. Forskellen med Celina er jo, at hun åbenbart helst ikke ville have denne "dårlige" anmeldelser - hvad det altså slet ikke er, for Michaexl skriver utrolig sobert og tenderende til neutralt. Hvis Celina har sit på det rene, så er det vel heller ikke et problem for hende, at folk bliver informeret om hendes afbudspolitik. I det hele taget er der bare alt for mange simps og simpeltons i denne tråd, som slet ikke ser klart. Denne tråd er sluttet som den er startet: hvis du melder sent afbud, så skal du betale 250 kroner. Længere er den ikke. Hvis det ikke er noget, du vil være med til, så klarer Celina sig efter eget udsagn helt fint. Hvis du stadig gerne vil risikere at skulle betale et uheldigt gebyr, jamen så book hende da, hun er jo også sygt fucking lækker og har masser af rigtigt gode anmeldelser som handler om selve ydelserne. Afsted og knep, dreng! Alt i alt, luk nu bare røven, allesammen. Undskyld, men jeg forstår simpelthen ikke hvor du vil hen med det her? Jeg fortæller blot en genskendgerning vendt til et mere realistisk scenarie. Men som AalborgLook skriver, så er det super dejligt, at vi har dig til at fortælle os, hvordan tingene hænger sammen. Så holder jeg skam min kæft, og lader de voksne tale. Du må have en fantastisk dag, Tillermand. Del dette indlæg Link til indlæg
K som Karsten 21 Skrevet 18. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, den 11.3.2021 at 13:31: Nogen gange har jeg modtaget en booking 1 time før aftale og så lige 10 min inden har jeg fået en besked med at bilen ikke vil starte eller man ikke kan komme væk hjemmefra og det er jo alt sammen noget der kan ske men hvem skal straffes for det.? Personen som ikke tjekkede om bilen kunne kører eller som er gift og ikke vil opdages eller pigen der bare har udført sit arbejde.? Altså jeg synes jo bestemt det burde være den der aflyser.. Det dejligt at se at andre er af samme mening.. Hey gentlemen der ude, jeg er simpelthen nødt til at være enig med @JenniferRomantica her, det må være os der booker besøg hos pigerne der i det mindste overholder vores aftaler og aflyser vi for sent så må vi også kompencere. Jeg har to gange været nødt til at aflyse besøg med under en time til starttidspunkt, begge gang med en pige jeg kendte særdeles godt, den ene gang aftalte vi en pris på 300,- mener jeg og den anden gang havde hun en anden gæst der gerne vil have tiden, så den slap jeg fri af. Jamen hvad så nå pigen pludselig ikke svarer og jeg er kørt efter det, vel surt, men sådan er det jo en gang i mellem og så ryger hun på den sorte liste og får ikke besøg af mig igen. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Dinosdk69 skrev, den 12.3.2021 at 10:55: Det er kun dig, der har skrevet, at det betyder, at annoncen er "opdateret". En anden mener, at det er det tidspunkt, som annoncen er lagt op oprindeligt. Måske er der en AL-kyndig, der kan give os svar på det? Jeg havde ikke tænkt mig at melde mig ud og aldrig mere skrive noget, nej Når man opdaterer så ændres tidspunktet.. Det ville også være spild af annonce hvis mange af pigerne først aktiverede flere timer efter de var startet på arbejde hvilket mange af dem skulle gøre hvis det var hvornår man slog den op oprindeligt.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) Frodige Ida skrev, den 13.3.2021 at 06:59: Så må du også forvente at der kan dukke en negativ anmeldelse op når du henviser til sitet. Jeg kan da også finde på at snakke om stedet her med mine gæster men spørger ALDRIG om de vil lave en positiv anmeldelse. Den bør komme af dem selv hvis de syntes det er berettiget . Såvel som en negativ anmeldelse. Denne tråd vil jo også blive vist når nogen søger på dit navn og det er jo ikke ligefrem positivt. Mange GP’er frabeder sig anmeldelser herinde og det kan jeg faktisk godt forstå. Se dette oplæg som et godt råd. Forsat god weekend. Skal du lige pudse din egen glorie herinde eller.? "Du kunne ALDRIG....." Nej det kunne du da ikke men lad være med at kalde andre ud.. Det klæder dig ikke.. Lad mænderne om det der faktisk skal købe hendes ydelser.. Redigeret 19. Marts, 2021 af JenniferRomantica 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden: Skal du lige pudse din egen glorie herinde eller.? "Du kunne ALDRIG....." Nej det kunne du da ikke men lad være med at kalde andre ud.. Det klæder dig ikke.. Lad mænderne om det der faktisk skal købe hendes ydelser.. Hvad er der forkert i mit skriv? Jeg har aldrig bedt om en anmeldelse. Har de spurt har jeg sagt at det er helt op til gæsten selv men ikke bedt om det. Jeg prøver at give damen råd til at undgå at der kommer negative anmeldelser og skulle det så indenbære at man ikke beder sine gæster om at hoppe på eg og skrive en "positiv" anmeldes så er det da et råd? Du bruger måske også den metode at bede mænd om at oprette en positiv tråd siden du syntes det er forkert ikke at bede om det? Redigeret 19. Marts, 2021 af Frodige Ida Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Hvad er der forkert i mit skriv? Jeg har aldrig bedt om en anmeldelse. Har de spurt har jeg sagt at det er helt op til gæsten selv men ikke bedt om det. Jeg prøver at give damen råd til at undgå at der kommer negative anmeldelser og skulle det så indenbære at man ikke beder sine gæster om at hoppe på eg og skrive en "positiv" anmeldes så er det da et råd? Du bruger måske også den metode at bede mænd om at oprette en positiv tråd siden du syntes det er forkert ikke at bede om det? Ooog din "ondt i røven" kommentar tidligere i tråden om at "hun da nok skulle kunne få puttet en anden ind fordi hun efter eget udsagn har venteliste" er også bare et godt råd eller.? Ej vel.. Det klæder dig ikke siger jeg lige igen.. Nej jeg beder ingen gæster om anmeldelser.. Hvad har det med noget at gøre.? Først så kalder både dig og Nemtøs hende for grådig osv og så fortsætter i med at kører i noget der ser lidt uheldigt ud uden at kende hele samtalen.. Og nu tror du at du kan kører den hen på mig.? Argh.. Stop dig selv.. Og ha' en fortsat dejlig dag.. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 19. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Ooog din "ondt i røven" kommentar tidligere i tråden om at "hun da nok skulle kunne få puttet en anden ind fordi hun efter eget udsagn har venteliste" er også bare et godt råd eller.? Ej vel.. Det klæder dig ikke siger jeg lige igen.. Nej jeg beder ingen gæster om anmeldelser.. Hvad har det med noget at gøre.? Først så kalder både dig og Nemtøs hende for grådig osv og så fortsætter i med at kører i noget der ser lidt uheldigt ud uden at kende hele samtalen.. Og nu tror du at du kan kører den hen på mig.? Argh.. Stop dig selv.. Og ha' en fortsat dejlig dag.. Kravl i seng . 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Kravl i seng . Okay.. Sååå hvad gik den kommentar ud på med at hun jo nok kunne finde en anden gæst.? Var det sådan en "du skal ikke tro du er noget"jantelov ting eller bare en" jeg har ondt i røven kommentar".. I det hele taget har jeg svært ved at se hvad dit formål er i tråden.? Jeg tænker mit er tydeligt.. At påpege det ikke kun er Celina der ville ønske hendes tid ikke blev spildt men det har du et problem med eller.? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 19. Marts, 2021 (edited) tvr skrev, den 12.3.2021 at 10:12: Det er da muligt at der er andre annoncer. Men den trådstarter selv satte ind i sit indlæg, nævnte faktisk betingelserne. Og tiden på hhv annoncen og anmeldelsen, talte jo sit klare sprog i den forbindelse. Selvfølgelig er det ikke noget man SKAL rette ind efter. Men det gør man vel hvis man synes det er rimeligt. Og man undlader vel, hvis man ikke finder det rimeligt. Jeg har givet udtryk for at jeg mener det er småligt ikke at ville kompensere for den tid man optager, når man bliver væk og/eller aflyser. Ja, ikke alene småligt, men også et udtryk for dårlig opførsel og disrespekt for andre menneskers tid og indkomst. Men det er jo ikke et krav der på nogen måde holder i byretten. Ok, så er vi enige. Personligt ville jeg aldrig give en bukket femøre til nogen der indførte regler EFTER en aftale var indgået. Jeg har fuld forståelse for pigens problem ved aflysninger, men det er den "risiko" man opererer med når man laver aftaler med andre mennesker. Automekanikeren risikerer også at folk ikke møder op, det samme gør tatovøren og negledamen.. Redigeret 19. Marts, 2021 af lpoh 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 19. Marts, 2021 Helt ærlig er der ikke kogt nok suppe på denne tråd? Hvis i vil lave en debat, skriv i debat rummet. Jeg syns ikke det her er fair over for ts eller pigen der bliver omtalt mere. Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 19. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Okay.. Sååå hvad gik den kommentar ud på med at hun jo nok kunne finde en anden gæst.? Var det sådan en "du skal ikke tro du er noget"jantelov ting eller bare en" jeg har ondt i røven kommentar".. I det hele taget har jeg svært ved at se hvad dit formål er i tråden.? Jeg tænker mit er tydeligt.. At påpege det ikke kun er Celina der ville ønske hendes tid ikke blev spildt men det har du et problem med eller.? Find du en anden at diskutere med og jeg nyder kaffen, solen og roen her i Skagen de næste dage. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 19. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, Lige nu: Find du en anden at diskutere med og jeg nyder kaffen, solen og roen her i Skagen de næste dage. God idé.. Det trænger du vist til.. Så kan det være måsen gør mindre ondt.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Ooog din "ondt i røven" kommentar tidligere i tråden om at "hun da nok skulle kunne få puttet en anden ind fordi hun efter eget udsagn har venteliste" er også bare et godt råd eller.? Ej vel.. Det klæder dig ikke siger jeg lige igen.. Nej jeg beder ingen gæster om anmeldelser.. Hvad har det med noget at gøre.? Først så kalder både dig og Nemtøs hende for grådig osv og så fortsætter i med at kører i noget der ser lidt uheldigt ud uden at kende hele samtalen.. Og nu tror du at du kan kører den hen på mig.? Argh.. Stop dig selv.. Og ha' en fortsat dejlig dag.. Hvorfor dit behov for at nævne mig i denne her kommentar? Ja jeg synes sku at det er grådighed at bede om 250 kr i afbestillingsgebyr i denne her branche. At du har én anden mening skal du have lov til, men det gør ikke min mening mindre rigtig. Og dine efterfølgende kommentarer i denne her tråd hvor du skriver hvad andre bør mene er upassende. Bliv dog lidt voksen og lad være med at hakke på dem der har en anden holdning end din. ( det kaldes rummelighed og empati). Det er vist din mås der i sidste ende er lidt øm. Del dette indlæg Link til indlæg