Guest Melody Skrevet 11. Marts, 2021 MichaelJJ skrev, for 2 timer siden: Tror du skal lære at læse,hvis du læser det OPRINDELIGE opslag,som jeg siger!Han brokker sig ikke og det er absolut FACTS,hvis du ellers kan læse,som jeg så sagde,efter det kører tingene lidt af sporet.Så flyver beskyldingerne lidt rundt i lokalet,men sjovt nok er der INGEN der stiller ? ved om han aflyste en time før,det begynder du så på,så i kommentar nr 65-70 er manden sikkert fyldt med,eller skal vi sige søreme nok fyldt med løgn?,hyggeligt grundlag at føre en samtale på.Efter min bedste overbevisning opfører han sig som en gentleman,hvor mange tror du havde betalt de 250kr?,og manden brokker sig ikke,han skriver stille og roligt i en pæn tone at man skal være opmærksom,så begynder nogle at kalde ham åndsvag for at betale andre kalder manden idiot for ikke at læse det hele,så ville hun ha' betalt tilbage men nu vil hun ikke fordi han har skrevet opslaget,og igen jeg syntes jo det er et sobert opslag,med overskriften-vær opmærksom på,jeg syntes det kører af sporet og man bli'r lidt træt af det,og det kan da godt være at min formulering efterhånden bærer præg af det,men jeg mener 100% hvad jeg skriver.OG nej jeg er ikke den forudrettede,men celina og tvr kan godt li' hvad du skriver,og så tror jeg vi holder her,pas godt på dig selv Vi kan diskutere det her til hudløshed, men jeg tror vi måske misforstår hinanden i vores skriv eller også formulere vi os ikke forståeligt nok. Ja jeg er ordblind, og er meget bedre til at snakke end at skrive og læse:) Det er rigtig at han siger at han vil gøre folk opmærksom på det. Det kan vi godt blive enige om. Men der hvor det går galt for mig er 1) hvorfor gør opmærksom når det står i annoncen? 2) hvorfor spørger han om det er forkert at gøre det rigtige, når han selv vælger at betale? Der er handlinger og konsekvenser ved alt. Og lige meget hvad kunne han altid nægte at betale, der var ikke noget hun kunne gøre ved det. Men han vælger at gøre det og bagefter åbenbart fortryder eller hvad man nu kan kalde det. 3) det er først senere i kommentarene at han skriver at han aflyste 1 time før og ikke indenfor 30 min. Og det er først efter andre har skrevet at det står i hendes annonce. Det virker da lidt underligt ik? Jeg prøver virkelig ikke at beskylde nogen af dem for at lyver pt. Men jeg tror nogen prøver at redde sit eget skin fordi personen måske kom med en forhastet konklustion, og håbede på at få lidt medhold herinde. Men at person ikke havde læst hele annoncen, som så bliver brugt imod ham og nu prøver at rede den i land. Ellers tænker jeg anmeldelsen vil lyde nogenlunde sådan her. "Jeg skulle mødes med ..... idag. Men da en af mine venner som jeg har gået med op ad fik en positiv test, valgte jeg at kontakte hende og aflyse mit møde. I hendes annonce står der at man skal aflyse før 30 min til aftalen ellers skulle man betale et gebyr på 250 kr. Aflyste så 1 time før, men hun skrev at jeg alligevel skulle betale så det gjorde jeg denne gang" Jeg kan ikke vide det med sikkerhed for kender dem ikke og har ikke set deres indbyrdes beskeder, så det er kun gæt fra min side. Tak i lige måde, ha en god aften Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 292 Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) . Redigeret 12. Marts, 2021 af Goliath2.0 Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 12. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden: Du har som kunde mulighed for at undersøge dit evt valg af "luder" som du så yndigt kalder det.. Vi har ikke mulighed for at tjekke om vores gæster er pålidelige og faktisk kommer.. Jeg vil også vove at påstår du aldrig har prøvet 25 gange på en dag hvor din udvalgte "luder" ikke tog telefonen når du havde kørt 100 km for at møde hende.. Har du et problem med ordet luder? Er du for fin til det udtryk? Du har for høje tanker om dig selv min ven. Bare dit kunstnernavn er jo til at dø af grin over. En kvinde der sælger sig selv er prostitueret/luder og længere er den ikke. Det hjælper ikke at pynte sig med fancy navne som om du er noget andet end dine kolleger! 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Giorgio skrev, for 9 minutter siden: Har du et problem med ordet luder? Er du for fin til det udtryk? Du har for høje tanker om dig selv min ven. Bare dit kunstnernavn er jo til at dø af grin over. En kvinde der sælger sig selv er prostitueret/luder og længere er den ikke. Det hjælper ikke at pynte sig med fancy navne som om du er noget andet end dine kolleger! Jeg kan jo så heldigvis se at du kan finde ud af at anvende den yderst passende betegnelse "prostitueret".. Jeg er ikke din ven og finder det faktisk utrolig patroniserende især med tanke på dine total uindviede udtalelser om mine tanker omkring mig selv og mit erhverv.. Luder kan jeg sagtens tåle man kalder mig og andre i samme erhverv men ikke når det er i så nedladende en tone som du skrev den i.. Jeg kan så heller ikke lige se hvad der er til at dø af grin over ved navnet Jennifer som jo er mit kunstnernavn men du må da endelig indvie mig i joken.. Eller er det fordi jeg engang har arbejdet på Romantica på Østerbro og således mit brugernavn herinde du hentyder til eller.? Redigeret 12. Marts, 2021 af JenniferRomantica 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Jeg kan jo så heldigvis se at du kan finde ud af at anvende den yderst passende betegnelse "prostitueret".. Jeg er ikke din ven og finder det faktisk utrolig patroniserende især med tanke på dine total uindviede udtalelser om mine tanker omkring mig selv og mit erhverv.. Luder kan jeg sagtens tåle man kalder mig og andre i samme erhverv men ikke når det er i så nedladende en tone som du skrev den i.. Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Du er luder som hende og du følte dig truffet over det fordi du prøver at udgive dig for noget via dit kunstnernavn som er helt til grin. Du sælger sex ene og alene pga penge. Så dit “romantica” giver jeg ikke fem flade flødeboller for! Redigeret 12. Marts, 2021 af Giorgio 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Giorgio skrev, for 23 minutter siden: Jeg kunne ikke være mere ligeglad. Du er luder som hende og du følte dig truffet over det fordi du prøver at udgive dig for noget via dit kunstnernavn som er helt til grin. Du sælger sex ene og alene pga penge. Så dit “romantica” giver jeg ikke fem flade flødeboller for! Du er simpelthen for viderekomne.. Som jeg ynder at sige "den mest tossede kvinde kan klare en klog mand men der skal en meget klog kvinde til at klarer et fæhoved" og lige her erklærer jeg sku mig selv for ikke klog nok.. Eller jeg magter det i hvertfald ikke lige i min engelsk analyse og geologiske opgaver.. Og vi tager den lige en gang til for prins Knud.. Mit kunstnernavn er Jennifer.. Romantica er en klinik jeg plejede at arbejde på.. Deraf BRUGERNAVNET JenniferRomantica.. Jeg prøver skam ikke at "udgive" noget andet end at det var min arbejdsplads da jeg oprettede profilen oggenok.. Du må have en fantastisk aften.. Redigeret 12. Marts, 2021 af JenniferRomantica 3 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichaelJJ Skrevet 12. Marts, 2021 Melody skrev, for 2 timer siden: Vi kan diskutere det her til hudløshed, men jeg tror vi måske misforstår hinanden i vores skriv eller også formulere vi os ikke forståeligt nok. Ja jeg er ordblind, og er meget bedre til at snakke end at skrive og læse:) Det er rigtig at han siger at han vil gøre folk opmærksom på det. Det kan vi godt blive enige om. Men der hvor det går galt for mig er 1) hvorfor gør opmærksom når det står i annoncen? 2) hvorfor spørger han om det er forkert at gøre det rigtige, når han selv vælger at betale? Der er handlinger og konsekvenser ved alt. Og lige meget hvad kunne han altid nægte at betale, der var ikke noget hun kunne gøre ved det. Men han vælger at gøre det og bagefter åbenbart fortryder eller hvad man nu kan kalde det. 3) det er først senere i kommentarene at han skriver at han aflyste 1 time før og ikke indenfor 30 min. Og det er først efter andre har skrevet at det står i hendes annonce. Det virker da lidt underligt ik? Jeg prøver virkelig ikke at beskylde nogen af dem for at lyver pt. Men jeg tror nogen prøver at redde sit eget skin fordi personen måske kom med en forhastet konklustion, og håbede på at få lidt medhold herinde. Men at person ikke havde læst hele annoncen, som så bliver brugt imod ham og nu prøver at rede den i land. Ellers tænker jeg anmeldelsen vil lyde nogenlunde sådan her. "Jeg skulle mødes med ..... idag. Men da en af mine venner som jeg har gået med op ad fik en positiv test, valgte jeg at kontakte hende og aflyse mit møde. I hendes annonce står der at man skal aflyse før 30 min til aftalen ellers skulle man betale et gebyr på 250 kr. Aflyste så 1 time før, men hun skrev at jeg alligevel skulle betale så det gjorde jeg denne gang" Jeg kan ikke vide det med sikkerhed for kender dem ikke og har ikke set deres indbyrdes beskeder, så det er kun gæt fra min side. Tak i lige måde, ha en god aften Jeg mente det absolut ikke på nogen nedladende måde,det med at lære at læse,jeg mente mere at jeg ikke syntes du læste det ordentligt igennem og som du selv siger måske misforstod hvad jeg mente.jeg er lidt hurtig på formuleringen nogle gange,og tænker måske ikke lige over at det kan ramme på den måde,ift. ordblindhed og lignende,og det beklager jeg!!!Men jeg havde så osse det modsatte problem,jeg kunne både læse og skrive da jeg startede i skole,og blev meget hurtigt færdig med folkeskolen,det kostede mig ligeså mange problemer,hvis ikke flere end hvis jeg havde været ordblind.Jeg gik i skole i en tid hvor de ikke anede hvad de skulle gøre med sådan en som mig,og så gjorde de enten ingenting eller alt det forkerte.Det var så et lille sidespring,men syntes det var aktuelt,vi er forskellige på mange måder og det skal vi huske,osse når vi ikke er enige i et forum som her.Man kan ikke altid være enige,ville nok osse være kedeligt hvis vi var. God nat allesammen og husk at pas godt på jer selv og os andre Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Marts, 2021 Dinosdk69 skrev, for 7 timer siden: Du ser jo syner. På et anonymt forum er der flere sider af samme sag, men det er jo tydeligt, at du har valgt parti. Tillykke med det. Jeg håber, at det giver dig en god nats søvn. Det lader til, at du trænger til det. Slut herfra. Du graver fint din egen grav uden min hjælp Selvfølgelig har jeg da valgt parti, som du siger. Det er forhåbentlig tydeligt. Som jeg skriver flere gange, mener jeg det er fuldt ud rimeligt at man godtgører den tid man optager, uanset om man bruger den eller ej. At finde undskyldninger for ikke at betale, mener jeg er lavt og usselt. Vi er tydeligvis på forskellige hold her. Det ville iøvrigt klæde dig at citere mig korrekt, hvis du skal citere. Måske burde jeg ikke overraskes. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 12. Marts, 2021 Selv hvis jeg aflyste 1min før ville jeg aldrig betale et gebyr. Bare fordi det står beskrevet et sted er det ikke ligepludselig lov og ret. Det er bare dårlig stil men en såkaldt aftale over sms er ikke bindende og slet ikke når den ene part har et hemmeligt registreret nummer. Det bedste pigerne kan gøre er bare udelukke den person og komme videre med livet. Del dette indlæg Link til indlæg
DenAlmindelige 170 Skrevet 12. Marts, 2021 Man kunne også bare være en gentleman og så sende de 250 kr for besværet... det nok langt fra det fulde beløb, men det klart at hvis 250 kr er meget for en, er det problematisk. Er det bare fordi man ikke vil af med 250 kr for noget man ikke har fået, så er det da at gå i små sko. Og at folk herinde “truer” med at lave opslag, på små grundlag, er sgu nok ikke hvad eg handler om... det er vel, i den forstand, et værktøj til at advarer folk om feks trusler eller falsk reklame, men hvis det allerede står i hendes annonce, så er det jo kun for af skade hende, at man laver et opslag herinde. Burde man måske se lidt strengere på fra eg’s side... my 2 cent. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. Marts, 2021 CelinaGold skrev, for 19 timer siden: jeg skriver i øvrigt i min annonce at jeg har afbuds politik - hvis man melder afbud for sent - kræver jeg gebyr, da jeg har sagt nej til gæster pga. dig Blev du slet ikke glad for, at du ikke blev smittet med corona. ? Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 12. Marts, 2021 tvr skrev, for 18 timer siden: Nej, det siger jeg ikke. Jeg spørger, som du kan se. Hvad mener du selv? Så har du ikke læst tråden. Jeg har jo faktisk gjort opmærksom på at pigen opdaterede "betingelserne" før anmeldelsen, selvom anmelderen sagde det modsatte..... Men uanset hvad. Synes du at det er urimeligt at godtgøre for den tid man har reserveret, så pigen ikke kan tage en anden kunde i det tidsrum? Jeg finder det ualmindeligt småligt at reservere en tid og så ikke godtgøre det, hvis man ikke bruger det. Ikke alene småligt. Faktisk også respektløst. Det er fandme at have disrespekt for andre menneskers tid og levebrød. Hvis betingelserne ikke fremgår af den annonce køber reflekterer på kan han dårligt kræves at opfylde disse! Længere oppe i tråden kan du faktisk se annoncer fra samme pige hvor disse betingelser IKKE fremgår. Så kan man diskutere det "rimelige" alt det man vil, men hvis betingelserne ikke kendes af begge parter der indgår en aftale.. så er det ikke noget man skal rette ind efter Del dette indlæg Link til indlæg
Weidemann79 24 Skrevet 12. Marts, 2021 Michaelxl skrev, for 21 timer siden: Havde en aftale med Chelina gold idag. Bliver så desværre ringet op at min kollega jeg har gået med hele ugen er testet positiv for Corona idag, og jeg skulle isolere mig og testes om nogen dage. Kontakter så Chelina gold og forklarer det hele. Og da jeg vælger det mest ansvarlige at gå i isolation, så jeg ikke smitter hende eller andre. For så pænt afvide at hun kræver et afbuds gebyr på 250kr Så hvis i booker tid med hende og er lige så uheldig som mig, så koster det desværre penge at være fornuftigt og melde afbud. Så må folk jo selv vudere om de vælgere at besøge hende selv om de er mulige smittet eller hvad de gør. ☺️Link Har du overvejet og sende regningen videre til din makker? Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 12. Marts, 2021 Nogen der ved hvor den anden tråd blev af. ? En nyoprettet bruger lavede en helt igennem fantastik anmeldelse af den unge dame i går og puf så var den væk. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 12. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden: Nogen der ved hvor den anden tråd blev af. ? En nyoprettet bruger lavede en helt igennem fantastik anmeldelse af den unge dame i går og puf så var den væk. Jeg vågner op og ser jeg er blevet citeret, men kan heller ikke få lov at se tråden, men mit gæt er at man har fundet ud af at TS måske ikke var helt fin i kanten, men sjov tråd, og pudsigt sammentræf Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Marts, 2021 lpoh skrev, for 7 minutter siden: Hvis betingelserne ikke fremgår af den annonce køber reflekterer på kan han dårligt kræves at opfylde disse! Længere oppe i tråden kan du faktisk se annoncer fra samme pige hvor disse betingelser IKKE fremgår. Det er da muligt at der er andre annoncer. Men den trådstarter selv satte ind i sit indlæg, nævnte faktisk betingelserne. Og tiden på hhv annoncen og anmeldelsen, talte jo sit klare sprog i den forbindelse. lpoh skrev, for 16 minutter siden: Så kan man diskutere det "rimelige" alt det man vil, men hvis betingelserne ikke kendes af begge parter der indgår en aftale.. så er det ikke noget man skal rette ind efter Selvfølgelig er det ikke noget man SKAL rette ind efter. Men det gør man vel hvis man synes det er rimeligt. Og man undlader vel, hvis man ikke finder det rimeligt. Jeg har givet udtryk for at jeg mener det er småligt ikke at ville kompensere for den tid man optager, når man bliver væk og/eller aflyser. Ja, ikke alene småligt, men også et udtryk for dårlig opførsel og disrespekt for andre menneskers tid og indkomst. Men det er jo ikke et krav der på nogen måde holder i byretten. Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. Marts, 2021 tvr skrev, for 8 minutter siden: Det er da muligt at der er andre annoncer. Men den trådstarter selv satte ind i sit indlæg, nævnte faktisk betingelserne. Og tiden på hhv annoncen og anmeldelsen, talte jo sit klare sprog i den forbindelse. Kære tvr! For din skyld... Tillad mig at fortsætte med det, som du kalder min manipulering og "fakta" (bemærk gåseøjnene). Det er vist stadig et åbent spørgsmål, præcis hvornår denne aflysningspolitik er tilføjet. Google er jo så smart at cache hjemmesider, herunder AL's annoncer. Herunder er der et link til den cachede version af AL-annoncen fra 2. Marts. Her fremgår som det ses ingen Afbestillingspolitik eller ditto gebyr. Så jeg tænker, at TS sagtens kan have ret i, at dette gebyr er kommet til på et "belejligt" tidspunkt, og i hvert fald efter 2. Marts. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:XL-AQegnR2UJ:https://annoncelight.dk/showad/311915+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk (Og bare lige for at tage den i opløbet: Nej jeg forholder mig ikke til hvad man moralsk burde gøre eller ej. Blot "fakta") 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Marts, 2021 Dinosdk69 skrev, for 11 minutter siden: Tillad mig at fortsætte med det, som du kalder min manipulering og "fakta" (bemærk gåseøjnene). Det er vist stadig et åbent spørgsmål, præcis hvornår denne aflysningspolitik er tilføjet. Google er jo så smart at cache hjemmesider, herunder AL's annoncer. Herunder er der et link til den cachede version af AL-annoncen fra 2. Marts. Her fremgår som det ses ingen Afbestillingspolitik eller ditto gebyr. Så jeg tænker, at TS sagtens kan have ret i, at dette gebyr er kommet til på et "belejligt" tidspunkt, og i hvert fald efter 2. Marts. Det er meget muligt det er kommet efter 2. marts. Som skrevet i tråden, kan du jo se at annoncen senest var opdateret i går kl 0800, hvorefter "afbestillingspolitikken" ihvertfald er med. Om den har været det før kl 0800 d. 11. marts må forblive spekulation, men den er der ihvertfald derefter. Så helt klart ikke efter anmeldelsen, og det er jo det vigtige i den forbindelse. Dinosdk69 skrev, for 13 timer siden: Slut herfra. Du graver fint din egen grav uden min hjælp Helt slutte kunne du vist ikke alligevel...... Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. Marts, 2021 tvr skrev, for 6 minutter siden: Som skrevet i tråden, kan du jo se at annoncen senest var opdateret i går kl 0800, hvorefter "afbestillingspolitikken" ihvertfald er med. Om den har været det før kl 0800 d. 11. marts må forblive spekulation, men den er der ihvertfald derefter. Så helt klart ikke efter anmeldelsen, og det er jo det vigtige i den forbindelse. Det er kun dig, der har skrevet, at det betyder, at annoncen er "opdateret". En anden mener, at det er det tidspunkt, som annoncen er lagt op oprindeligt. Måske er der en AL-kyndig, der kan give os svar på det? tvr skrev, for 6 minutter siden: Helt slutte kunne du vist ikke alligevel...... Jeg havde ikke tænkt mig at melde mig ud og aldrig mere skrive noget, nej Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Marts, 2021 Dinosdk69 skrev, for 2 minutter siden: Det er kun dig, der har skrevet, at det betyder, at annoncen er "opdateret". En anden mener, at det er det tidspunkt, som annoncen er lagt op oprindeligt. Måske er der en AL-kyndig, der kan give os svar på det? ja, trådstarter gætter. Og det gæt kan du jo tro på, hvis du vil. At tro på et gæt, er ihvertfald ikke at bringe "fakta" ind i diskussionen. Men jeg tror du har gravet dig dybt nok ned nu. Så med mindre du bliver ved, tror jeg bare at jeg stopper diskussionen med dig her. Del dette indlæg Link til indlæg
Weidemann79 24 Skrevet 12. Marts, 2021 Giorgio skrev, for 10 timer siden: Har du et problem med ordet luder? Er du for fin til det udtryk? Du har for høje tanker om dig selv min ven. Bare dit kunstnernavn er jo til at dø af grin over. En kvinde der sælger sig selv er prostitueret/luder og længere er den ikke. Det hjælper ikke at pynte sig med fancy navne som om du er noget andet end dine kolleger! Føj for en nedladende syn på andre mennesker! Alle er lige! Om man er ‘luder’ eller direktør så sidder vi alle ned når vi skider. Rummelighed er åbenbart ikke et ord du kender. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 12. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Nogen der ved hvor den anden tråd blev af. ? En nyoprettet bruger lavede en helt igennem fantastik anmeldelse af den unge dame i går og puf så var den væk. Ja lidt ligesom det afbestillings gebyr, som åbenbart først ikke var der, så var der og så nu igen er pist væk. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 12. Marts, 2021 Runaldo skrev, for 11 timer siden: Selv hvis jeg aflyste 1min før ville jeg aldrig betale et gebyr. Bare fordi det står beskrevet et sted er det ikke ligepludselig lov og ret. Det er bare dårlig stil men en såkaldt aftale over sms er ikke bindende og slet ikke når den ene part har et hemmeligt registreret nummer. Det bedste pigerne kan gøre er bare udelukke den person og komme videre med livet. Netop vi får jo ikke just nogen faktura på vores køb af ydelser. Og det skal også tages i fokus at dette er en død korrupt branche og der i de fleste tilfælde sidder bagmænd med en ting for øje, som er at klemme så mange kontante ud a pungen på os om vi møder op eller ej. Det kan vi jo som kunder ikke altid se om der er. Derved er det ikke sagt at der sidder en bagmand på den omtalte pige i denne tråd. Men at hun kræver gebyr syntes jeg er frækt da hun heller ikke stiller en garanti for penge tilbage hvis man ikke får hvad man betaler for. For mig er det blot et forsøg på kradse flere penge ind og bruge afbud som en undskyldning. Ville jeg betale et sådan gebyr ?..... Så længe denne branche er som den er kommer det aldrig til at ske. Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) GlatM skrev, den 11.3.2021 at 16:41: Det er ligesom om at GP'erne tror at alt kan tillades og lade sig gøre i disse tider. ....nu er de jo heller ikke booket fuldt op 24/7, så gad vist hvor mange hun har sagt nej til. Hun skal vel også have kr. 2000 i strtgebyr for en time og så kommer der alle mulige tillæg ??? Jeg ville holde mig langt, langt Redigeret 12. Marts, 2021 af Keeper Billede 2 Del dette indlæg Link til indlæg