Guest BlackMagic2020 Skrevet 10. Marts, 2021 Hvad mener folket https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/det-var-paa-hoeje-tid/8499136 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 10. Marts, 2021 De driver vel de andre sider de har på nettet. Så er det jo bare billige point at score. Ved at lukke ned for dem i avisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 10. Marts, 2021 Det er desværre bare en generel tendens i samfundet i disse år at man bliver mere og mere snerpet. I 70erne kunne man ikke se en lystfilm med Dirch Passer uden at der var en sengekant scene med. Nu græder me-too-kvinderne over hvis nogen for 40 år siden lagde en hånd på deres knæ. Det er en skræmmende udvikling som meget nemt kan ende med at vi ligesom i Sverige bliver straffet hvis vi besøger de søde piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 10. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 34 minutter siden: Det er desværre bare en generel tendens i samfundet i disse år at man bliver mere og mere snerpet. I 70erne kunne man ikke se en lystfilm med Dirch Passer uden at der var en sengekant scene med. Nu græder me-too-kvinderne over hvis nogen for 40 år siden lagde en hånd på deres knæ. Det er en skræmmende udvikling som meget nemt kan ende med at vi ligesom i Sverige bliver straffet hvis vi besøger de søde piger. Ja det er forfærderligt. På 1800-tallet kunne man knalde sine ansatte piger som man lystede uanset hvad de tænkte om det, og ville man skilles fra sin snerpede kone, smed man hende bare ud. Ikke noget med at give hende halvdelen hvis man ikke ville. Så fik de stemmeret, og se bare hvordan det er blevet siden... 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 10. Marts, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden: Hvad mener folket At du kunne have skrevet noget i den allerede eksisterende tråd om emnet: https://www.eroguide.dk/forum/topic/134065-ikke-flere-annoncer-i-ekstrabladet/ 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 11. Marts, 2021 Stoppet af massageannoncer er udtryk for at tiderne skifter. Vi lever nu i forargelsens og moralens tidsalder, hvor man elsker at krænke andre, men ikke kan tåle at blive krænket selv. Personligt har jeg ikke brugt Ekstrabladets annoncer, men der er også Politikens Hus som står bag ved andre annoncer, som jeg bruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. Marts, 2021 Kim Nielsen skrev, for 9 timer siden: Det er desværre bare en generel tendens i samfundet i disse år at man bliver mere og mere snerpet. I 70erne kunne man ikke se en lystfilm med Dirch Passer uden at der var en sengekant scene med. Nu græder me-too-kvinderne over hvis nogen for 40 år siden lagde en hånd på deres knæ. Det er en skræmmende udvikling som meget nemt kan ende med at vi ligesom i Sverige bliver straffet hvis vi besøger de søde piger. Selv side 9 pigen har for det meste bikini på nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Marts, 2021 (edited) Nogen her må være lykkelige nu, EB er mange gange blevet kaldet alfons herinde pga massageannoncer, samt at det er dyrt Jeg synes det er fint det stopper, hvem bruger papirudgaven til at finde en gp? Redigeret 11. Marts, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storslem 23 Skrevet 11. Marts, 2021 Tænker det er nemt at stoppe, der var næsten ikke nogen der annoncere i de sidste år. Hvem betaler for noget der er gratis på f.eks. annoncelight, som har mange flere brugere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 11. Marts, 2021 slut på en glorværdig periode - a beautiful baboon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 11. Marts, 2021 Pophair skrev, for 14 timer siden: Jeg synes det er fint det stopper, hvem bruger papirudgaven til at finde en gp? Det gør dels mænd, der ikke vil afsløres af digitale fodspor og dels mænd, der ikke er så skarpe til den nye digitale verden. Personligt er jeg ked af, at det er slut, jeg har især haft annonce i, når jeg har været andre steder end mit sædvanlige sted. Og set i større perspektiv, så mener jeg faktisk det er et tilbageskridt for branchen, at “tiden er en anden end for fem år siden” og man tilsyneladende lytter mere til Kvinfo mf. (der ellers gør meget godt for kvinder verden over) end de kvinder der arbejder i branchen. Ja, der har givetvis været handlede kvinder bag nogle af annoncerne, men det forsvinder altså ikke ved at nedlægge annoncesektionen. Jeg har egentlig været optimistisk og troet på mere åbenhed og tolerance overfor prostituerede, med med dette er jeg kommet i tvivl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 11. Marts, 2021 Liv skrev, for 47 minutter siden: Det gør dels mænd, der ikke vil afsløres af digitale fodspor og dels mænd, der ikke er så skarpe til den nye digitale verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg