Hop til indhold

Recommended Posts

BBbitxh skrev, for 8 timer siden:

 

NÅRH! Nu ved jeg hvem du er! 
DU er ham racisteren!!! 

ALLE ER VELKOMMEN TIL AT SE DE KLAMME TING HAN SKREV TIL MIG HVIS DET HER! 
 

“sluge min sperm din lille n****tøs! Du skal behandles som din folk! SLAVER HØRER DU?”

 

Jeg tog screenshots af de klamme beskeder du skrev til mig, så en uge efter kom din kone for at skriv til mig

 

hun sendt billeder af dig, oplysninger om dig, og spurgt om jeg havde snakket med dig.

 

så vist jeg den klam, racist beskeder du sendt til mig.... hun sagde undskyld for din opførsel.

 

og har ikke snakket med hende siden.

 

 

DU får ikke lov til at klage og lyv om mig. Du er racister.... og du er ikke velkommen.

 

faktisk siger han at det er hans kammerart og ikke ham selv... 

Redigeret af fynboen

Del dette indlæg


Link til indlæg
BBbitxh skrev, for 14 timer siden:

 

NÅRH! Nu ved jeg hvem du er! 
DU er ham racisteren!!! 

ALLE ER VELKOMMEN TIL AT SE DE KLAMME TING HAN SKREV TIL MIG HVIS DET HER! 
 

“sluge min sperm din lille n****tøs! Du skal behandles som din folk! SLAVER HØRER DU?”

 

Jeg tog screenshots af de klamme beskeder du skrev til mig, så en uge efter kom din kone for at skriv til mig

 

hun sendt billeder af dig, oplysninger om dig, og spurgt om jeg havde snakket med dig.

 

så vist jeg den klam, racist beskeder du sendt til mig.... hun sagde undskyld for din opførsel.

 

og har ikke snakket med hende siden.

 

 

DU får ikke lov til at klage og lyv om mig. Du er racister.... og du er ikke velkommen.

 

Nu har vi to aldrig haft kontakt, og nej jeg er på ingen måde racist.
Ville også være lidt underligt da jeg er som du. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke bemeldte pige. Kommer bestemt heller aldrig til det, hvis det er stilen fra hendes side, at kontakte ens nære, hvis man har været i eller ved at være, i nærkontakt med hende. 
Jeg forstår efterhånden godt, hvis nogen er mistroiske og gør sig utrolige (var min opfattelse indtil nu) anstrengelser udi ikke at kunne spores. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg svarer ikke længere på beskeder på dette tråd.

 

den begyndt på en ÆRLIG anmeldelse.

nu er den brugt til at skriv løgn om mig og svin mig til.

 

hvis man er arrogant, racist, uhøflig eller noget lignede.... får man helvede af mig.

 

sådan er det. Og jeg skal ALDRIG beklage for at jeg er ikke sød ved en klam respektløs mand.

 

 

alle andre, er jeg sød ved. Og det er derfor  jeg har over 500 glade kunder på Snapchat OG irl som IKKE skriver her.

DE VIL IKKE BLANDES I JERES LORT!

 

jeg er nu ligeglad med jeres løgn og at i VOKSNE MÆND kan ikke tål at blive afvist eller hør sandheden om jeres klamme opførsel og TYDELIG mangel for respekt af kvinder.

 

 

i fortjener ikke nogen svar af mig.

 

***

Hvis man vil engang se SANDHEDEN om hvordan jeg er... tilføj min snap og SE SELV hvordan det fungerer...

 

prinmoon

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøllemis skrev, for 16 minutter siden:

Utrolig lækker. Sød afslappet og atraktiv pige. Charmerende og dejlig oplevelse. 

Hej Bøllemis...prøv at uddyb lidt mere og fortæl lidt om de ydelser du fik samt pris :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 3.4.2021 at 16:07:

Hej Bøllemis...prøv at uddyb lidt mere og fortæl lidt om de ydelser du fik samt pris :-) 

Måske bedre at stoppe  her !!  så ikke i  allesammen ender i en borgerkrig om racisme mm !!!   Nu allerede 3 sider uden fred i sindet !

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 3.5.2021 at 06:23:

Måske bedre at stoppe  her !!  så ikke i  allesammen ender i en borgerkrig om racisme mm !!!   Nu allerede 3 sider uden fred i sindet !

wow det lykkes !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 56 minutter siden:

wow det lykkes !!

Ja, du stoppede noget, som allerede var stoppet af sig selv en måned tidligere...

I morgen kan du overveje at stoppe 2. verdenskrig, eller måske bare den tyske besættelse ;)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft Prinmoon på snap i måneder og ikke oplevet noget negativt overhoved. 

Redigeret af Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...