Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 Hey Har lidt overvejet at skulle skifte mit " kunster navn" her om ikke så længe, har dog heddet det jeg hedder siden jeg startede for 5 år siden og mine kunder kender mig jo ved navn MEN eftersom jeg har været igennem et større vægttab, så er jeg faktisk ikke længere så frodig- så er også lidt nervøs for at mislede nye kunder ved mit navn... Så kære mænd... Gør det en forskel at en "gammel kendt en" skifter navn eller er det simpelthen ikke noget i går op i?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 633 Skrevet 10. Marts, 2021 Frodige Misser skrev, for 13 minutter siden: Hey Har lidt overvejet at skulle skifte mit " kunster navn" her om ikke så længe, har dog heddet det jeg hedder siden jeg startede for 5 år siden og mine kunder kender mig jo ved navn MEN eftersom jeg har været igennem et større vægttab, så er jeg faktisk ikke længere så frodig- så er også lidt nervøs for at mislede nye kunder ved mit navn... Så kære mænd... Gør det en forskel at en "gammel kendt en" skifter navn eller er det simpelthen ikke noget i går op i?? Jeg syntes du skal kalde dig det du føler du skal hedde. Det vender vi mænd os nok til at du vil skifte navn, til et du bedre kan lide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 Mister12 skrev, for 8 minutter siden: Jeg syntes du skal kalde dig det du føler du skal hedde. Det vender vi mænd os nok til at du vil skifte navn, til et du bedre kan lide. Det er nu ikke fordi jeg ikke kan lide mit navn- mere fordi jeg ikke vil mislede nye kunder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 10. Marts, 2021 I dit tilfælde @Frodige Misser hvor du har tabt dig meget, ville jeg finde på et nyt navn. Kunderne/gæsterne skal nok finde dig,det jo ikke grundet dårlig omtale du vil skifte navn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 sweetstone skrev, for 11 minutter siden: I dit tilfælde @Frodige Misser hvor du har tabt dig meget, ville jeg finde på et nyt navn. Kunderne/gæsterne skal nok finde dig,det jo ikke grundet dårlig omtale du vil skifte navn. Nej det har du selvfølgelig helt ret i- må se hvad jeg kan hitte på...:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 10. Marts, 2021 Frodige Misser skrev, Lige nu: Nej det har du selvfølgelig helt ret i- må se hvad jeg kan hitte på...:) Hvad med, Kælende misser 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 Fynbo skrev, for 4 minutter siden: Hvad med, Kælende misser Hahaha ja det var da et godt forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 10. Marts, 2021 (edited) Frodige Misser skrev, 1 time siden: Hey Har lidt overvejet at skulle skifte mit " kunster navn" her om ikke så længe ... eftersom jeg har været igennem et større vægttab, så er jeg faktisk ikke længere så frodig- så er også lidt nervøs for at mislede nye kunder ved mit navn... Så kære mænd... Gør det en forskel at en "gammel kendt en" skifter navn eller er det simpelthen ikke noget i går op i?? Hey Misser! Det lyder jo helt fornuftigt, og tror ik' du finder mange der vil vrisse af at du genopfinder dig selv via nyt navn - evt. inkluder i din nye tekst at du er den samme som før? Med lidt genbrug af billeder, så tror jeg den går rent ind! Personligt, nej - gør mig ikke en døjt at en gammel kending skifter navn. Typisk ender jeg selv med at måtte krybe til korset, hvis bli'r hyppig besøgende, og melde at jeg ikke hedder det tilfældige første-gangs-navn jeg stak dem på ærmet da jeg tog kontakt Redigeret 10. Marts, 2021 af Argent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 10. Marts, 2021 Vi skal nok genkende dig Magre Misser. Vi er eksperter. Halvdelen af alle tråde handler om at vurdere om "hende her" nu er ægte og hvem hun er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 10. Marts, 2021 The Artist Formerly Known As Frodige Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 4 minutter siden: The Artist Formerly Known As Frodige Ida Arhh ikke Frodige Ida- men Frodige Misser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 10. Marts, 2021 Frodige Misser skrev, for 8 minutter siden: Arhh ikke Frodige Ida- men Frodige Misser Det smagte dog af fugl ........................................................... Jeg sover lige videre, tegn på at skære ned på sin ryge-heroin, beklager! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Marts, 2021 Hvis dine billeder er opdateret, så de afspejler hvad mændene ser når de møder dig, tror jeg du skal behandle dit "gamle" kunsternavn i forhold den gode omtale du har. Du skriver jo selv i din annonce at du har været frodig, men har haft et større vægttab. Så opdatering af dine billeder og alt burde være i den skønneste orden, medmindre du ønsker et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 194 Skrevet 10. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Hvis dine billeder er opdateret, så de afspejler hvad mændene ser når de møder dig, tror jeg du skal behandle dit "gamle" kunsternavn i forhold den gode omtale du har. Du skriver jo selv i din annonce at du har været frodig, men har haft et større vægttab. Så opdatering af dine billeder og alt burde være i den skønneste orden, medmindre du ønsker et andet navn. Helt enig. Når jeg søger er det ikke navnet jeg hæfter mig ved, men teksten og billederne. Hvis tekst og billeder er retvisende, så skal du bare beholde dit gamle navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 10. Marts, 2021 Jeg går fluks igang i morgen med helt friske nye billeder og vil overveje det nye navn- tusind tak alle sammen for de gode input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 10. Marts, 2021 Måske bare fjerne "frodige" og gå med misser. Så er du stadig nem at finde for dine gæster Det ville jeg gøre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 10. Marts, 2021 Frække Tanja skrev, for 10 minutter siden: Måske bare fjerne "frodige" og gå med misser. Så er du stadig nem at finde for dine gæster Det ville jeg gøre Bare gør det stille og roligt uden at annoncere det vidt og bredt - så finder du ud af om det gør nogen forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 973 Skrevet 11. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Hvis dine billeder er opdateret, så de afspejler hvad mændene ser når de møder dig, tror jeg du skal behandle dit "gamle" kunsternavn i forhold den gode omtale du har. Du skriver jo selv i din annonce at du har været frodig, men har haft et større vægttab. Så opdatering af dine billeder og alt burde være i den skønneste orden, medmindre du ønsker et andet navn. Enig. Den energi og tid du har lagt i at opbygge dit brand, dit kunstnernavn, din troværdighed og dit profilnavn skal du værne om. Selvom du annoncerer skiftet vil det medføre tab i form af synlighed eller kræve tilsvarende forøget aktivitet for at opbygge nyt brand. Tænk over hvor meget troværdighed du automatisk får når en ny potentiel kunde søger på din nuværende historik. Min eks-kone arbejdede med marketing og det værste var når der skulle skiftes brand/logo/slogan fordi der var kommet nye toner fra topledelsen. Meget kan siges om min eks-kone, men hun var god til sit job. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 11. Marts, 2021 Fynbo skrev, for 14 timer siden: Hvad med, Kælende misser Knælende Misser? /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 11. Marts, 2021 Frodige Misser skrev, for 15 timer siden: Hey Har lidt overvejet at skulle skifte mit " kunster navn" her om ikke så længe, har dog heddet det jeg hedder siden jeg startede for 5 år siden og mine kunder kender mig jo ved navn MEN eftersom jeg har været igennem et større vægttab, så er jeg faktisk ikke længere så frodig- så er også lidt nervøs for at mislede nye kunder ved mit navn... Så kære mænd... Gør det en forskel at en "gammel kendt en" skifter navn eller er det simpelthen ikke noget i går op i?? Kender dig ikke men er du blevet til en glat mis ? det ku være et forslag ha det godt fremover smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 11. Marts, 2021 Frække Tanja skrev, for 9 timer siden: Måske bare fjerne "frodige" og gå med misser. Så er du stadig nem at finde for dine gæster Det ville jeg gøre hvad med stram mis eller glat mis hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 11. Marts, 2021 HyggeMisser og i teksten umiddelbart efter: Tidligere Frodige Misser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 12. Marts, 2021 (edited) Jeg har en svaghed for italienske navne som Laura, Clara, Mia og Julia og nordiske som Lia og Silja Redigeret 12. Marts, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 15. Marts, 2021 Frodige Misser skrev, den 10.3.2021 at 18:08: Hey Har lidt overvejet at skulle skifte mit " kunster navn" her om ikke så længe, har dog heddet det jeg hedder siden jeg startede for 5 år siden og mine kunder kender mig jo ved navn MEN eftersom jeg har været igennem et større vægttab, så er jeg faktisk ikke længere så frodig- så er også lidt nervøs for at mislede nye kunder ved mit navn... Så kære mænd... Gør det en forskel at en "gammel kendt en" skifter navn eller er det simpelthen ikke noget i går op i?? Har du en annonce med billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg