Guest Thaimig Skrevet 9. Marts, 2021 Så kom der lige penge på kontoen men hva Fanden hjælper det når vi ikk må købe sex Og nej penge vokser ikk i Banken pt, det ser nærmere ud som om de rådner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1659 Skrevet 9. Marts, 2021 Thaimig skrev, for 9 minutter siden: ser nærmere ud som om de rådner Ja, renter er sgu blevet en by i Rusland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 9. Marts, 2021 ½angel skrev, for 3 minutter siden: Ja, renter er sgu blevet en by i Rusland. Var det endda bare så vel ... Renter er noget , man betaler for at få penge opbevaret i banken .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 9. Marts, 2021 ½angel skrev, for 1 minut siden: Ja, renter er sgu blevet en by i Rusland. Ja og ingen Fisse pt medmindre man ønsker at se sin Røv på forsiden af xxxxxxxxxxx Tror ikk lige min vil blive accepteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 9. Marts, 2021 Thaimig skrev, for 3 timer siden: Så kom der lige penge på kontoen men hva Fanden hjælper det når vi ikk må købe sex Og nej penge vokser ikk i Banken pt, det ser nærmere ud som om de rådner Der er masser af piger der har åbnet, - også danske, sender ingen adresser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg har nu heller ingen problemer med at købe sex, så mon ikke du skulle gå en lang tur, få lidt ilt til hjernen, og prøve at fokusere på hvorfor vi andre godt kan og du ikke kan. og nej jeg deler heller ingen navne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 10. Marts, 2021 Anonym bruger skrev, for 5 timer siden: Jeg har nu heller ingen problemer med at købe sex, så mon ikke du skulle gå en lang tur, få lidt ilt til hjernen, og prøve at fokusere på hvorfor vi andre godt kan og du ikke kan. og nej jeg deler heller ingen navne. Har du noget personligt imod Thaimig? Kan se du har svaret på 2 af hans indlæg, hvor du i mine øjne viser du ikke bryder dig om ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. Marts, 2021 Servciesboy skrev, for 10 timer siden: Der er masser af piger der har åbnet, - også danske, sender ingen adresser Jeg tror nu ikke Thaimig har besvær med og få fisse. Men du forstår ikke hans skriv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg