Hop til indhold
Frodige Jeanette

GB / Spørgsmål til de kære M’er og Q’er med erfaring/interesse

Recommended Posts

Er GB noget der er efterspørgsel på / interesse for...?? 

Jeg vil SÅÅ GERNE og har længe tænkt tanken om at jeg bare må prøve...:P

Men

Hvor mange, Hvor Længe, Hvordan (såån rent praktisk...:rolleyes:

Hvad/Hvordan kan i bedst li’det foregår...?? :rolleyes:

Møder alle mand bare op samtidigt... eller...??? 
Gode ideer, erfaringer, foreslag og tanker modtages med stor interesse...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Jeanette,

Dejlig livsnydende opslag :-)

Jeg har deltaget i en del GB, det har altid været super frækt og intenst, det har aldrig været ubehageligt, og alle har nyt det, ikke minsdt kvinderne for de bliver jo betjent efter hvad de kan lide af os mænd.

Rent pragtisk har det foregået på et hotelværelse hvor en mand og kvinde har gjort si klar inden, og vi mænd er så inviteret til et bestemt klokjeslet, og værelses nummer hvor vi alle kommer ca samtidig.

Praktisk detalje, det skal være et hotel hvor man ikke skal bruge diverse kort for at komme op med elevatoren til værelserne :-)

Når vi ankommer til værelset, er kvinden nok gjort lidt "klar".....:-), så er horny, og vi mænd får lige en hurtig briefing om hvad hun kan li og ikk lide.......og så tager vi tøjet af......og går igang.....:-)

Mændene lister som regel af når de er "færdige", ikke de store farvel ting.

Jeg deltager meget gerne hvis du har lyst til at have mig med,

kh

Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg

@mike111 Hvad er Q’s rolle, typisk...??

Ligger Q bare og tar imod i en “passende højde” :rolleyes:

Eller Deltager man/vi/jeg aktivt som a’la lidt mere “bunke-leg” på madras/seng...?? 

Super med lidt “insider-info” :P

1000 Tak

Redigeret af Frodige Jeanette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 27 minutter siden:

@mike111 Hvad er Q’s rolle, typisk...??

Ligger Q bare og tar imod i en “passende højde” :rolleyes:

Eller Deltager man/vi/jeg aktivt som a’la lidt mere “bunke-leg” på madras/seng...?? 

Super med lidt “insider-info” :P

1000 Tak

Håber det er ok, at jeg giver et bud på det:)

Det afhænger af pigen og set up’et. Jeg har både prøvet, at pigen var blindfolded og bare skulle tage imod, og omvendt at hun bestemt styrede slagets gang; begge dele var superfrækt, så bare det er afklaret på forhånd, så man ikke forventer noget forkert. 
De fleste gange er det vist lidt midt i mellem. Hvis hun bliver træt af en stilling, flytter hun på sig, og hvis fyrene har lyst til noget andet, beder de hende flytte sig. 

Det er superfrækt med en blindfolded og bundet tøs, men jeg tænker nu, at det mere er sådan knep og smut-agtigt. En rigtig gang bunkepul med en livlig tøs er det bedste:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 12 minutter siden:

@Svendsenaalborg Det er SUPER fedt at få nogle svar...:) 

Er jo lidt på “bar bund” i hvordan “man” evt. gør og hvordan det typisk er eller/og hvad der er mest interesse for....:rolleyes:

Ved bare jeg MÅ prøve det... griner... 

:P

Hejsa

jeg arrangerer 3-4 GB for piger hver månede så jeg kan hjælpe dig med alt det du ønsker

er det noget skriv på privat mail til mig

[email protected]

så svarer jeg på alt der

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har deltaget i flere men altid med andre piger også.. Det skaber en fed stemning hvis man er glad for de kollegaer man laver gangbanget med.. Så har vi inviteret mellem 10-15 mænd ned på jobbet til et sex party hvor vi bare alle knalder på kryds og på tværs altså mænderne knalder kvinderne og omvendt:lol:.. Normalt varer det 3 timer med pause til noget forfriskende og en kold bruser.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Jeanette skrev, for 7 timer siden:

Er GB noget der er efterspørgsel på / interesse for...?? 

Jeg vil SÅÅ GERNE og har længe tænkt tanken om at jeg bare må prøve...:P

Men

Hvor mange, Hvor Længe, Hvordan (såån rent praktisk...:rolleyes:

Hvad/Hvordan kan i bedst li’det foregår...?? :rolleyes:

Møder alle mand bare op samtidigt... eller...??? 
Gode ideer, erfaringer, foreslag og tanker modtages med stor interesse...:wub:

Du  skriver  at  du så  længe har  tænkt  tanken  og  gerne  vil  prøve. 

Det  er  vigtigt  at  du  bliver  afklaret  med  dig  selv  om  hvad  det  er  du  gerne  vil  prøve.  Hvad  er  det  der  tænder  dig?

Beskriv  dine  ønsker/krav  og  se  om  der  er  efterspørgsel  efter  det. 

Er  det et  gb  som  du  gerne  vil  udleve, er der  rig mulighed  for  at  prøve  det  af  i klub  regi,  hvor  du  kan  vælge  de  mænd  til  som  du  har  lyst  til. (Det  vil  selvfølgelig  være  uden  betaling i sådan  et  regi).

Det  er  min  erfaring  at gb  som  gp  kræver  en  del  planlægning  og  arbejde,  og  man  skal  forvente  frafald  på  50%.

Jeg  holdt  et  fantastisk  gb  med  @Frodige Ida for  snart  2 år  siden. Det  var  en  god  fræk  oplevelse, men meget  planlægning. 

Har tidligere  lavet  små  set-ups  med  3-4 mænd i skovbunden.

Lavet  ikke  planlagt  gb  i  klub  i  privat  regi,  frækt  at  bare  lade  tingene  ske. 

Det  kan  lade  sig  gøre  med  planlægning  og  tålmodighed. Men  find  ud  af  hvad  du  selv  har  lyst til. 

Held  og  lykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøs Kan høre på det du skriver at vores tænding ligger stik modsat hinandens...:P

Mine fantasier og tænding generelt og også fantasi/tanke vedr. GB ligger meget langt ovre i M’s tænding... Aner ikke hvorfor, men såån er det bare... :rolleyes:

-Så jeg er skam i fuld sving med at finde ud af hvad det er jeg vil... :D 

klub er en helt anden verden og jeg kan slet ikke kombinere mine fjollede tanker herfra med mine lige så fjollede klub tanker... eller omvendt... 

langt hen af vejen er det hele set-up’et der gør det for mig...  

1000 Tak... Det er vitterligt super fedt med input og tanker/ideer... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Jeanette skrev, for 10 minutter siden:

@Nemtøs Kan høre på det du skriver at vores tænding ligger stik modsat hinandens...:P

Mine fantasier og tænding generelt og også fantasi/tanke vedr. GB ligger meget langt ovre i M’s tænding... Aner ikke hvorfor, men såån er det bare... :rolleyes:

-Så jeg er skam i fuld sving med at finde ud af hvad det er jeg vil... :D 

klub er en helt anden verden og jeg kan slet ikke kombinere mine fjollede tanker herfra med mine lige så fjollede klub tanker... eller omvendt... 

langt hen af vejen er det hele set-up’et der gør det for mig...  

1000 Tak... Det er vitterligt super fedt med input og tanker/ideer... <3

Vil  du  prøve  at  forklare  hvad  du  mener?  Du  skriver  vores  tænding  er  stik  modsat,  og  det  er M tænding, og  du  er  i fuld  omgang  med  at finde ud  af  hvad  du vil.

Måske er jeg  bare  træt  i mit  hoved, men jeg  forstår  ikke  hvad  du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Vil  du  prøve  at  forklare  hvad  du  mener?  Du  skriver  vores  tænding  er  stik  modsat,  og  det  er M tænding, og  du  er  i fuld  omgang  med  at finde ud  af  hvad  du vil.

Måske er jeg  bare  træt  i mit  hoved, men jeg  forstår  ikke  hvad  du skriver.

Helst ikke i skrift og i åbent forum hvis det går hen og bliver for langhåret...

He He... :D 

-Har lavet tråden nettop for at finde ud af hvad jeg vil og evt. hvordan, ud fra hvad der evt. kommer frem af ideer og tanker og er allerede i fuld gang med at bygge videre på tanken ud fra de beskrivelser der er lagt op...... 

Jeg har ikke en specifik tanke om hvordan fra start af.. :) jeg kan bare godt li’ at være i undertal.. 

(stærkt undertal... :P)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jeanette,

Et setup kan være at en anden følger dig til hotel rummet hvor du så sidder på knæ på gulvet, enetn med eller uden bind for øjene, og vi mænd ankommer så og vi tager tøjet af, og du slikker os så på skift, hvorefter tingene udvikler sig.......det har jeg prøvet før, og hvis vi mænd kan mærke at du giver dig hen, og viser det, bliver det hurtigt rigtigt frækt :-)

kh

m

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Så har vi inviteret mellem 10-15 mænd ned på jobbet til et sex party hvor vi bare alle knalder på kryds og på tværs

Er det ledige pladser på din arbejdsplads ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...