Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 Er GB noget der er efterspørgsel på / interesse for...?? Jeg vil SÅÅ GERNE og har længe tænkt tanken om at jeg bare må prøve... Men Hvor mange, Hvor Længe, Hvordan (såån rent praktisk...) Hvad/Hvordan kan i bedst li’det foregår...?? Møder alle mand bare op samtidigt... eller...??? Gode ideer, erfaringer, foreslag og tanker modtages med stor interesse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mike111 7 Skrevet 9. Marts, 2021 Hejsa Jeanette, Dejlig livsnydende opslag Jeg har deltaget i en del GB, det har altid været super frækt og intenst, det har aldrig været ubehageligt, og alle har nyt det, ikke minsdt kvinderne for de bliver jo betjent efter hvad de kan lide af os mænd. Rent pragtisk har det foregået på et hotelværelse hvor en mand og kvinde har gjort si klar inden, og vi mænd er så inviteret til et bestemt klokjeslet, og værelses nummer hvor vi alle kommer ca samtidig. Praktisk detalje, det skal være et hotel hvor man ikke skal bruge diverse kort for at komme op med elevatoren til værelserne Når vi ankommer til værelset, er kvinden nok gjort lidt "klar".....:-), så er horny, og vi mænd får lige en hurtig briefing om hvad hun kan li og ikk lide.......og så tager vi tøjet af......og går igang.....:-) Mændene lister som regel af når de er "færdige", ikke de store farvel ting. Jeg deltager meget gerne hvis du har lyst til at have mig med, kh Martin 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 (edited) @mike111 Hvad er Q’s rolle, typisk...?? Ligger Q bare og tar imod i en “passende højde” Eller Deltager man/vi/jeg aktivt som a’la lidt mere “bunke-leg” på madras/seng...?? Super med lidt “insider-info” 1000 Tak Redigeret 9. Marts, 2021 af Frodige Jeanette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 9. Marts, 2021 Frodige Jeanette skrev, for 27 minutter siden: @mike111 Hvad er Q’s rolle, typisk...?? Ligger Q bare og tar imod i en “passende højde” Eller Deltager man/vi/jeg aktivt som a’la lidt mere “bunke-leg” på madras/seng...?? Super med lidt “insider-info” 1000 Tak Håber det er ok, at jeg giver et bud på det Det afhænger af pigen og set up’et. Jeg har både prøvet, at pigen var blindfolded og bare skulle tage imod, og omvendt at hun bestemt styrede slagets gang; begge dele var superfrækt, så bare det er afklaret på forhånd, så man ikke forventer noget forkert. De fleste gange er det vist lidt midt i mellem. Hvis hun bliver træt af en stilling, flytter hun på sig, og hvis fyrene har lyst til noget andet, beder de hende flytte sig. Det er superfrækt med en blindfolded og bundet tøs, men jeg tænker nu, at det mere er sådan knep og smut-agtigt. En rigtig gang bunkepul med en livlig tøs er det bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 @Svendsenaalborg Det er SUPER fedt at få nogle svar... Er jo lidt på “bar bund” i hvordan “man” evt. gør og hvordan det typisk er eller/og hvad der er mest interesse for.... Ved bare jeg MÅ prøve det... griner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 9. Marts, 2021 Frodige Jeanette skrev, for 12 minutter siden: @Svendsenaalborg Det er SUPER fedt at få nogle svar... Er jo lidt på “bar bund” i hvordan “man” evt. gør og hvordan det typisk er eller/og hvad der er mest interesse for.... Ved bare jeg MÅ prøve det... griner... Hejsa jeg arrangerer 3-4 GB for piger hver månede så jeg kan hjælpe dig med alt det du ønsker er det noget skriv på privat mail til mig [email protected] så svarer jeg på alt der knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg har deltaget i flere men altid med andre piger også.. Det skaber en fed stemning hvis man er glad for de kollegaer man laver gangbanget med.. Så har vi inviteret mellem 10-15 mænd ned på jobbet til et sex party hvor vi bare alle knalder på kryds og på tværs altså mænderne knalder kvinderne og omvendt.. Normalt varer det 3 timer med pause til noget forfriskende og en kold bruser.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Marts, 2021 Frodige Jeanette skrev, for 7 timer siden: Er GB noget der er efterspørgsel på / interesse for...?? Jeg vil SÅÅ GERNE og har længe tænkt tanken om at jeg bare må prøve... Men Hvor mange, Hvor Længe, Hvordan (såån rent praktisk...) Hvad/Hvordan kan i bedst li’det foregår...?? Møder alle mand bare op samtidigt... eller...??? Gode ideer, erfaringer, foreslag og tanker modtages med stor interesse... Du skriver at du så længe har tænkt tanken og gerne vil prøve. Det er vigtigt at du bliver afklaret med dig selv om hvad det er du gerne vil prøve. Hvad er det der tænder dig? Beskriv dine ønsker/krav og se om der er efterspørgsel efter det. Er det et gb som du gerne vil udleve, er der rig mulighed for at prøve det af i klub regi, hvor du kan vælge de mænd til som du har lyst til. (Det vil selvfølgelig være uden betaling i sådan et regi). Det er min erfaring at gb som gp kræver en del planlægning og arbejde, og man skal forvente frafald på 50%. Jeg holdt et fantastisk gb med @Frodige Ida for snart 2 år siden. Det var en god fræk oplevelse, men meget planlægning. Har tidligere lavet små set-ups med 3-4 mænd i skovbunden. Lavet ikke planlagt gb i klub i privat regi, frækt at bare lade tingene ske. Det kan lade sig gøre med planlægning og tålmodighed. Men find ud af hvad du selv har lyst til. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 @Nemtøs Kan høre på det du skriver at vores tænding ligger stik modsat hinandens... Mine fantasier og tænding generelt og også fantasi/tanke vedr. GB ligger meget langt ovre i M’s tænding... Aner ikke hvorfor, men såån er det bare... -Så jeg er skam i fuld sving med at finde ud af hvad det er jeg vil... klub er en helt anden verden og jeg kan slet ikke kombinere mine fjollede tanker herfra med mine lige så fjollede klub tanker... eller omvendt... langt hen af vejen er det hele set-up’et der gør det for mig... 1000 Tak... Det er vitterligt super fedt med input og tanker/ideer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 @Gangbang Tak for budet, men jeg er desværre nok en dårlig kanditat til arrangerede GB... Jeg vil selv .. he he.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Marts, 2021 Frodige Jeanette skrev, for 10 minutter siden: @Nemtøs Kan høre på det du skriver at vores tænding ligger stik modsat hinandens... Mine fantasier og tænding generelt og også fantasi/tanke vedr. GB ligger meget langt ovre i M’s tænding... Aner ikke hvorfor, men såån er det bare... -Så jeg er skam i fuld sving med at finde ud af hvad det er jeg vil... klub er en helt anden verden og jeg kan slet ikke kombinere mine fjollede tanker herfra med mine lige så fjollede klub tanker... eller omvendt... langt hen af vejen er det hele set-up’et der gør det for mig... 1000 Tak... Det er vitterligt super fedt med input og tanker/ideer... Vil du prøve at forklare hvad du mener? Du skriver vores tænding er stik modsat, og det er M tænding, og du er i fuld omgang med at finde ud af hvad du vil. Måske er jeg bare træt i mit hoved, men jeg forstår ikke hvad du skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 9. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Vil du prøve at forklare hvad du mener? Du skriver vores tænding er stik modsat, og det er M tænding, og du er i fuld omgang med at finde ud af hvad du vil. Måske er jeg bare træt i mit hoved, men jeg forstår ikke hvad du skriver. Helst ikke i skrift og i åbent forum hvis det går hen og bliver for langhåret... He He... -Har lavet tråden nettop for at finde ud af hvad jeg vil og evt. hvordan, ud fra hvad der evt. kommer frem af ideer og tanker og er allerede i fuld gang med at bygge videre på tanken ud fra de beskrivelser der er lagt op...... Jeg har ikke en specifik tanke om hvordan fra start af.. jeg kan bare godt li’ at være i undertal.. (stærkt undertal... ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mike111 7 Skrevet 9. Marts, 2021 Hej Jeanette, Et setup kan være at en anden følger dig til hotel rummet hvor du så sidder på knæ på gulvet, enetn med eller uden bind for øjene, og vi mænd ankommer så og vi tager tøjet af, og du slikker os så på skift, hvorefter tingene udvikler sig.......det har jeg prøvet før, og hvis vi mænd kan mærke at du giver dig hen, og viser det, bliver det hurtigt rigtigt frækt :-) kh m 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden: Så har vi inviteret mellem 10-15 mænd ned på jobbet til et sex party hvor vi bare alle knalder på kryds og på tværs Er det ledige pladser på din arbejdsplads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 10. Marts, 2021 Sebmus skrev, for 33 minutter siden: Er det ledige pladser på din arbejdsplads Leder du efter arbejde da.? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg