Hop til indhold

Recommended Posts

Nå ja så jeg har sådan set aldrig skrevet beretninger om mine oplevelser igennem mine sidste 10 år med at besøge gp'er som det nu har været. 

Men idag var squ en lidt anden oplevelse som jeg bare føler jeg skal dele

Så jeg bliver 25 imorgen og har været i kbh det meste af dagen og tænker så derfor at jeg da lige skal have mig et fødselsdags blow med på vejen hjem.

Så jeg får samlet den her unge grønlænder op (Hun siger hun er 21 men who knows) og vi kører et lidt mere diskret sted hen, om på bagsædet og af med bukserne. 
Efter hun har været igang dernede i måske 5 minutter så stopper hun pludselig helt op, og jeg tænker bare at hun da lige tager en lille pause men næ nej, der går ikke mere end 10 sekunder og så begynder hun squ at snorke med min pik i kæften. 

Jeg sidder lige i stilhed i et  par sekunder og tænker "Sker det her virkelig???" men ja deet gjorde det squ. Tid til at prøve at vække hende, det tager lidt tid hun sover squ tungt, efter små 10 minutter lykkedes det mig at få vækket hende (Det skal lige hilses at sige at hun squ også havde mareridt mens hun sov hvor hun lå og lavede en masse mærkværdige lyde) men da hun endelig vågner er hun totalt i chok og skræmt. 

Jeg fik desværre ikke gordt sjoveren færdig denne aften men i det mindste gav jeg hende kun 300kr. 

Nå ja men jeg håber da i måske kan få et lille grin ud af det haha

• Haha 13
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

narkolepsi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelJJ
amatør skrev, for 48 minutter siden:

narkolepsi?

-lepsi!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du ikke hørt om begrebet grønlænderfuld. Jeg vil på ingen måde generalisere, men der er nogle grønlændere, der ikke kan lade være med at bruge de våde varer, eller andre mere kraftigt virkende ting, når de kommer til Danmark. Det er faktisk ofte mennesker som har klaret sig fint i Grønland. Det er et af de problemer man ikke taler om, da man ikke må diskriminere. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne også være en hjemløs som ikke har haft et sted at sove. Når hun komme ind i en var bil ....ZZZZZZ

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, 1 time siden:

Har du ikke hørt om begrebet grønlænderfuld. Jeg vil på ingen måde generalisere, men der er nogle grønlændere, der ikke kan lade være med at bruge de våde varer, eller andre mere kraftigt virkende ting, når de kommer til Danmark. Det er faktisk ofte mennesker som har klaret sig fint i Grønland. Det er et af de problemer man ikke taler om, da man ikke må diskriminere. 

Har prøvet det nogle gange nu hvor pigen falder i søvn under blow....  det har dog alle gange været forskellige danske piger og ikke nogen med grønlandske rødder. 

Tror mere på en narko-relateret forklaring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forklaring er sandsynligvis at hun er narkoman af amfetamin.. De har narkolepsi-agtige perioder hvor de falder i søvn, ligemeget hvad.. 

Hun har nok holdt den kørende i dagevis og nu kollapsede hun så. Sørgeligt. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det har taget dig 10 minutter at vække hende.........(hvilket er usandsynligt lang tid synes jeg)

er det nok ikke en almindelig søvn vi snakker om, men nærmere et drug baseret blackout. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet

“Få et lille grin” ? Exceptionel oplevelse som jeg ville finde ubehagelig og yderst bekymrende. 

Som anden bruger skriver er der højst sandsynlig tale om meth eller heroin der “sparker ind”. Jeg har så inderlig ondt af de fleste gadepiger og forstår SLET ikke rationalet i at besøge disse piger- uanset om man føler man “hjælper dem lidt”. De kvinder har ofte multiple udfordringer og står i en svær livssituation, som ofte er svær at komme ud af! Jeg vil ikke højne egen position, men præcis de piger er med til, at hive “piger” som mig ned når der foretages forskning og rapporter fra diverse enheder og hjælpe forstaltninger, samt de væresteder de komme i ly for “natten”. Hvis jeg kunne ville jeg kramme dem alle og give dem massere kærlighed! 

At sælge sex skal være et aktivt valg- ikke tvang af hverken bagmænd, narkotika eller andet!! Disse kvinder vil og har sikkert ar på sjælen- for det findes mænd der udnytter situationen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke se at den beretning kan give anledning til et "grin" som OP skriver. Syntes mere det er yderst sørgelig og trist at more sig på bekostning af en pige der tydeligvis har store problemer.

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan trådstarter jo ikke gøre for at pigen falder i søvn, hvis hun har virket ok da han samlede hende op, han er i mine øjne uforskyldt i at hun falder i søvn, med mindre han var kedelig. Mange af gadepigerne lever jo mange gange af at skulle sælge sig selv for at få penge til stoffer, og det er sørgeligt, men når det er sagt, så er det da lidt sjovt at hun falder i søvn. Jeg faldt engang i søvn med min kæreste ridende ovenpå mig, vi havde været i byen og var begge fulde, ikke at hun var kedelig at knalde, men jeg var satme træt :biggrin: jeg fik sådan en flad lussing da hun så jeg sov, og det vækkede mig op og vi fik overstået det vi havde gang i. 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

ja så jeg har sådan set aldrig skrevet beretninger om mine oplevelser igennem mine sidste 10 år med at besøge gp'er som det nu har været. 

Men idag var squ en lidt anden oplevelse som jeg bare føler jeg skal dele

Så jeg bliver 25 imorgen 

Så du startede som 15 årig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 49 minutter siden:

Nu kan trådstarter jo ikke gøre for at pigen falder i søvn, hvis hun har virket ok da han samlede hende op, han er i mine øjne uforskyldt i at hun falder i søvn, med mindre han var kedelig.

Du har ret i at han ikke kan gøre for at hun faldt i søvn, men det er ham der vælge at oprette tården og more sig over hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror hun drømte om en vild kamp med en Anakonda i Sydamerika, hun forsøgte at bide den ihjel.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 22 minutter siden:

Du har ret i at han ikke kan gøre for at hun faldt i søvn, men det er ham der vælge at oprette tården og more sig over hende.

Tror ikke det var i en ond mening, vi har ikke alle samme humor, jeg kan godt se det komiske i det, men kan også se det triste i at hun måske var dopet af stoffer og da hun så kommer ind i en varm bil, så tog rusen over. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Straks skal alle de hellige starte korstoget og hakke på at han morede sig over det....
Ja, gu’ er der nogle tragiske skæbner rundt omkring og hiver man en fra gaden, er der en relativ chance for at hun næppe gør det 100% af lyst.
Det er et valg, upåagtet om valg mulighederne har været få....

Han kneppede hende i det mindste ikke mens hun sov....

Jeg synes også historien var sjov!

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

ååhhh stop med det krænkelses lort - læs manden indlæg - det er en side bemærkning at han til sidst skriver "Nå ja men jeg håber da i måske kan få et lille grin ud af det haha", hele hoved budskabet i hans opslag er at fortælle om oplevelsen, og det er det som er hoved formålet med denne side.

Fuck jeg er så træt af alle de skide politibetjente der er på hver eneste fucking hjemmeside efterhånden "åååhhh jeg føler mig åhhhh så krænket", hvad fanden snakker du om, du knepper ludere for at de kan tjene penge, tror du de gør det fordi de syntes du er så fucking lækker og en vidunderlig elsker ? Så hvis der er NOGEN der krænker nogen, så er det fanme dig selv du skal starte med at kigge på !

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 1 time siden:

ååhhh stop med det krænkelses lort - læs manden indlæg - det er en side bemærkning at han til sidst skriver "Nå ja men jeg håber da i måske kan få et lille grin ud af det haha", hele hoved budskabet i hans opslag er at fortælle om oplevelsen, og det er det som er hoved formålet med denne side.

Fuck jeg er så træt af alle de skide politibetjente der er på hver eneste fucking hjemmeside efterhånden "åååhhh jeg føler mig åhhhh så krænket", hvad fanden snakker du om, du knepper ludere for at de kan tjene penge, tror du de gør det fordi de syntes du er så fucking lækker og en vidunderlig elsker ? Så hvis der er NOGEN der krænker nogen, så er det fanme dig selv du skal starte med at kigge på !

Godt brøl 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

Kan ikke se at den beretning kan give anledning til et "grin" som OP skriver. Syntes mere det er yderst sørgelig og trist at more sig på bekostning af en pige der tydeligvis har store problemer.

Så din hjerne er ikke i stand til både at rumme at det både er en "skæv" og derfor "sjov" oplevelse at kigge tilbage på når man deler røverhistorier i et muntert lag. Samtidig med at det sagtens kan være synd for pigen? 

Du mangler noget kapacitet så. Lad mig gætte.. You are offended! 

Der er jo ligesom to mennesker i denne historie og derfor også to subjektive oplevelser. Jeg personligt griner aldeles ikke af pigen men af MM's oplevelse på hans fødselsdag.

Nogle mennesker påtager sig pseudomoralske holdninger, for at overbevise sig selv og andre om at de er gode mennesker med de rette holdninger..

Redigeret af Sammy
  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 6 timer siden:

Han kneppede hende i det mindste ikke mens hun sov....

Mon ikke der er en Elefantorden på vej til ham i posten? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

@Kubrick @troublemaker1968 @klinikfuckers er det nu forbudt at give udtryk for at man syntes noget ikke er sjovt?

Hvem er det lige der føler sig krænket over et indlæg - snup en tudekiks og smut tilbage i børnehaven. 

Du er simpelthen et fjols at hører på, jeg er ikke en skid krænket, men du har altid så travlt med at sidde og spille politimand. Du er en rigtig ordensmand. Men fred være med det, det ændre ikke på at jeg syntes det var sjovt, og det er på ingen måde ondt ment. Dejligt for dig hr. 

Redigeret af klinikfuckers
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

@Kubrick @troublemaker1968 @klinikfuckers er det nu forbudt at give udtryk for at man syntes noget ikke er sjovt?

Hvem er det lige der føler sig krænket over et indlæg - snup en tudekiks og smut tilbage i børnehaven. 

Har lige kigget dine svar i diverse, de er allesammen nedladende, præcis som dit svar her, det er sgu flot. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...