Hop til indhold
sejer

B2B og Pussyslide i Midtjylland

Recommended Posts

Guest Den flittige
Hedonis skrev, for 15 minutter siden:

Stedet angives til Herning Silkeborg. Så hvor er det? Begge steder...

Svaret findes her 50283654.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. billederne, så har jeg det lidt svært med at der i annoncen bliver angivet en fast E skål når nu det billederne viser ikke er i nærheden af en E skål. Jeg er med på at store bryster er sjældent blandt thai piger, men så skal man heller ikke “lyve” sig større end man er, medmindre pigen i virkeligheden har en E skål og har lånt billederne på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Mht. billederne, så har jeg det lidt svært med at der i annoncen bliver angivet en fast E skål når nu det billederne viser ikke er i nærheden af en E skål. Jeg er med på at store bryster er sjældent blandt thai piger, men så skal man heller ikke “lyve” sig større end man er, medmindre pigen i virkeligheden har en E skål og har lånt billederne på nettet.

bare et citat , : Hvor dog corona tiden ,har indflydelse  paa ,at vi diskutere petitesser,  !!     Hver eneste dag, er der utroligt mange ligegyldige indfald her paa chatten <  I MIN VERDEN !

Husk der er et frit land saa det er kun min mening ,

GOD AFTEN TIL ALLE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...