sejer 342 Skrevet 7. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/314192 Ny Thaiguf eller hva...?. Nogen der kan fortælle om hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 7. Marts, 2021 Stedet angives til Herning Silkeborg. Så hvor er det? Begge steder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. Marts, 2021 Hedonis skrev, for 15 minutter siden: Stedet angives til Herning Silkeborg. Så hvor er det? Begge steder... Svaret findes her 50283654. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 12. Marts, 2021 Det er i Bording. Men er der nogle der har været her, og som måske bare lige kan berette en smule? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tage 5 Skrevet 13. Marts, 2021 Hun svarer ikke på sms eller telefon så det er svært at få en tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 13. Marts, 2021 Mht. billederne, så har jeg det lidt svært med at der i annoncen bliver angivet en fast E skål når nu det billederne viser ikke er i nærheden af en E skål. Jeg er med på at store bryster er sjældent blandt thai piger, men så skal man heller ikke “lyve” sig større end man er, medmindre pigen i virkeligheden har en E skål og har lånt billederne på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 13. Marts, 2021 Max Power skrev, for 2 timer siden: Mht. billederne, så har jeg det lidt svært med at der i annoncen bliver angivet en fast E skål når nu det billederne viser ikke er i nærheden af en E skål. Jeg er med på at store bryster er sjældent blandt thai piger, men så skal man heller ikke “lyve” sig større end man er, medmindre pigen i virkeligheden har en E skål og har lånt billederne på nettet. bare et citat , : Hvor dog corona tiden ,har indflydelse paa ,at vi diskutere petitesser, !! Hver eneste dag, er der utroligt mange ligegyldige indfald her paa chatten < I MIN VERDEN ! Husk der er et frit land saa det er kun min mening , GOD AFTEN TIL ALLE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 18. Marts, 2021 Er der tilfældigvis nogle der kender hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 19. Marts, 2021 bjørnebandit skrev, for 18 timer siden: Er der tilfældigvis nogle der kender hendes priser? Alm priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg