SIO 167 Skrevet 7. Marts, 2021 SIO har talt med en jurnalist der ønsker kontakt med sexarbejder. Hun skriver; “Kære sexarbejdere i Syd - og Sønderjylland. Jeg er i gang med en artikel om, hvordan I har oplevet at være sexarbejdere under coronakrisen, da jeg mener, at emnet er underbelyst. Helt konkret vil jeg gerne have svar på, hvordan det har ændret jeres arbejdsliv, og hvilke konsekvenser det har haft. I er velkomne til at kontakte mig på [email protected] eller 22442478. Jeg tager gerne snakken om eventuel anonymitet. Mange hilsner, Nanna Holm Hansen, JydskeVestkysten.” 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 7. Marts, 2021 (edited) Endelig en journalist, som vælger en troværdig tilgang til sin forespørgsel. At rette henvendelse gennem SIO, og at SIO opretter et indlæg om forespørgslen. Mere seriøst kan det ikke gøres, og jeg håber at hensigten med forespørgslen, fører til lødige og læseværdige artikler, som vi alle kan blive klogere af. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 7. Marts, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 7. Marts, 2021 SIO skrev, for 5 timer siden: SIO har talt med en jurnalist der ønsker kontakt med sexarbejder. Hun skriver; “Kære sexarbejdere i Syd - og Sønderjylland. Jeg er i gang med en artikel om, hvordan I har oplevet at være sexarbejdere under coronakrisen, da jeg mener, at emnet er underbelyst. Helt konkret vil jeg gerne have svar på, hvordan det har ændret jeres arbejdsliv, og hvilke konsekvenser det har haft. I er velkomne til at kontakte mig på [email protected] eller 22442478. Jeg tager gerne snakken om eventuel anonymitet. Mange hilsner, Nanna Holm Hansen, JydskeVestkysten.” Husk altid at have i mente at langt langt størstedelen af de journalister der skriver om jer gp'ere har for vane med at vinkle / Manipulere deres Artikler i en negativ retning(stigmatiserer Etc....) og jeg har endnu ikke kunne finde EN!! artikel hvor der skrives positivt om den så kaldte "Service branche" i arbejder i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 7. Marts, 2021 S&W500S skrev, for 8 timer siden: Husk altid at have i mente at langt langt størstedelen af de journalister der skriver om jer gp'ere har for vane med at vinkle / Manipulere deres Artikler i en negativ retning(stigmatiserer Etc....) og jeg har endnu ikke kunne finde EN!! artikel hvor der skrives positivt om den så kaldte "Service branche" i arbejder i. Personligt er jeg overbevist om, at når SIO vælger at viderebringe en forespørgsel af en journalist, så er det fordi at SIO tror på, at journalisten vil skrive en nuanceret og objektiv artikel. Hvilket hverken er ensbetydende med, at artiklen er ensidig, eller ukritisk, men at vi kan tro på at formidlingen bliver tilstræbt objektiv. Det nytter ikke noget, at vi pr automatik afviser enhver henvendelse fra medierne, og det forstår SIO bedst af alle. Det handler også om at komme til orde, og ordentlig journalistik er en mulighed for, at også glædespiger bliver hørt. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 8. Marts, 2021 Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden: Personligt er jeg overbevist om, at når SIO vælger at viderebringe en forespørgsel af en journalist, så er det fordi at SIO tror på, at journalisten vil skrive en nuanceret og objektiv artikel. Hvilket hverken er ensbetydende med, at artiklen er ensidig, eller ukritisk, men at vi kan tro på at formidlingen bliver tilstræbt objektiv. Det nytter ikke noget, at vi pr automatik afviser enhver henvendelse fra medierne, og det forstår SIO bedst af alle. Det handler også om at komme til orde, og ordentlig journalistik er en mulighed for, at også glædespiger bliver hørt. Venlig hilsen Rejsenetværk Ja selvfølgelig skal Journalisten være så objektiv som mulig men når jeg har læst artikler har de i 99% af tilfældene altid været negativt vinklet, skjult agenda, stigmatiserende Etc..... så derfor er jeg ekstremt mistroisk når div journalister får trang til at skrive om branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg