FUNTONIGHT 0 Skrevet 23. Juni, 2013 Nogen der har erfaring med Afro Princesse mary? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 23. Juni, 2013 Her ville et link eller en anden lille hjælpende indikation sikkert give respons. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse100 1 Skrevet 23. Juni, 2013 Kan kun anbefale hende. Hun har en superdejlig krop og var frisk og oplagt ved mødet. Billederne som hun bruger, er dog ikke hendes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FUNTONIGHT 0 Skrevet 23. Juni, 2013 Kan kun anbefale hende. Hun har en superdejlig krop og var frisk og oplagt ved mødet. Billederne som hun bruger, er dog ikke hendes. http://www.voksenlisten.dk/marypigen Er hun Dansker og tungekysser hun som hun skriver? Når der nu ikke er ansigt billed på kunne hun godt ligge billeder op af sig selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 23. Juni, 2013 Jeg har besøgt pigebarnet i Vejle. Det var en sølle og uinspirerende oplevelse. Hun var direkte kold og ville blot have det hele overstået hurtigst muligt. Hun har dog en dejlig krop - ikke mindst hendes røv er skøn! Måske traf jeg hende på den forkerte dag, men jeg gentager ikke besøget. :cry: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FUNTONIGHT 0 Skrevet 23. Juni, 2013 Jeg har besøgt pigebarnet i Vejle. Det var en sølle og uinspirerende oplevelse. Hun var direkte kold og ville blot have det hele overstået hurtigst muligt. Hun har dog en dejlig krop - ikke mindst hendes røv er skøn! Måske traf jeg hende på den forkerte dag, men jeg gentager ikke besøget. Noget blandet mening folk har "Det var en sølle og uinspirerende oplevelse" & "Kan kun anbefale hende.".. Taler hun Dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse100 1 Skrevet 23. Juni, 2013 Heheh. Ja. der vil nok altid være forskellige oplevelser. Hun er oprindelig fra Kenya og ja hun taler fint dansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensenkbh 0 Skrevet 6. Juli, 2013 Jeg har nu 2 gange besøgt Mary, det ligner pigen på billedet, men hun er gudindeskøn, man blir mødt med et super sødt og varmt smil, man kommer ind og blir mødt med kæreste oplevelser, hun er en drømme pige helt igennem, hun er så fræk når hun sutter mig, dernæst plejer hun at ride mig, jeg kommer lynhurtigt første gang i hendes snævre miss, så blir der nusset og talt lidt inden 2 omgang. Der elsker jeg og ta' hende bagfra, hendes røv er gudinde smuk, som den strutter op imod mig, mens jeg tar hende hårdt bagfra, og hun blir så glad når jeg sprøjter ud over hendes ryg og røv. Vil jeg besøge hende igen? jaaaaaaaaaaaa faktisk så er hun den eneste jeg vil besøge, jeg har besøgt mange efterhånden, og Mary er den første hvor pengene bare har været så godt givet ud. jens,kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juli, 2013 Jeg har ryddet op i denne streng da Jensenkbh har brugt to forskellige brugernavne til at omtale pigen rosende. Det er selvsagt misbrug at gøre noget sådan, hvorfor vedkommende har fået en advarsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sommerfrisk 0 Skrevet 19. Juli, 2013 Har været hos Mary både i vejle og kbh Virkelig en jeg vil anbefale at besøge. Meget god og positiv oplevelse. hun er flot,slank,og kysser med tunge.Billederne ligner meget den pige man møder .Der er mange sorte piger i Vejle,men Mary er værdig et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 19. Juli, 2013 Har besøgt hende flere gange - hun er super sød, og indlevende - har en gudeskøn røv, iøvrigt også resten af kroppen - den bedste af de sorte piger jeg har besøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 19. Juli, 2013 Spændende hende må jeg se nærmere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg