Hop til indhold
jan j

bryster

Recommended Posts

Nemtøs skrev, den 7.3.2021 at 09:52:

O O 

0 0

.  .

o o

(.) (.)

( 0 )  ( 0 )

Store bryster så er jeg solgt. Ligge og lege med store bryster,der er naturlige ikke fake. Det er ikke mig,da de ikke er så bløde som naturlige bryster. Jeg er bryste mand,bare kvinden har stor naturlige bryster er jeg klar. SMIL Babsomananen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Hvis bare kvinden er lækker er brysternes størrelse ikke så vigtig synes jeg<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sonny Svendsen skrev, for 43 minutter siden:

Store bryster så er jeg solgt. Ligge og lege med store bryster,der er naturlige ikke fake. Det er ikke mig,da de ikke er så bløde som naturlige bryster. Jeg er bryste mand,bare kvinden har stor naturlige bryster er jeg klar. SMIL Babsomananen.

Dejligt  der  findes  mænd  som  dig,  der  er  til  store  naturlige  bløde  bryster.  Jeg  nyder  i den grad  at  mærke  mænds  lyst  og  begær,  når  de  leger  med  mine  bryster.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 timer siden:

Dejligt  der  findes  mænd  som  dig,  der  er  til  store  naturlige  bløde  bryster.  Jeg  nyder  i den grad  at  mærke  mænds  lyst  og  begær,  når  de  leger  med  mine  bryster.  

Smukke store dejlige bløde naturlige bryster giver mig så stor lyst til at lege.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister12 skrev, 1 time siden:

Smukke store dejlige bløde naturlige bryster giver mig så stor lyst til at lege.

jeg er helt enig med dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deacon

Bare tanken om FritidsQ’s bryster giver mig stiv pik. De er bare totalt uimodstålige.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Fuldstændig enig @Deacon  det er den lækreste barm jeg nogensinde har æltet og slikket<3 

Ser frem til forhåbenligt at oversprøjte dem med hot cum igen når corona er overstået :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, den 7.3.2021 at 21:42:

En tråd, der hedder “bryster”, men som ikke indeholder et eneste billede af bryster:blink:

Jeg anerkender og frydes over det absurde i det, men min OCD kan ikke klare det mere:wacko:...

Dem her leger jeg meget med i denne coronatid, og de kan ikke fås bedre efter min mening:x

FF8E4AAB-0897-46C5-8942-C00BEAE14638.jpeg

de er dejlige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til kun store bløde runde naturligbrøster. Ville aldrig i mit liv røre fakebryster. Det er ikke som naturlige rigtige bløde bryster. Har du store bryster. Kan ikke tænke på andet en store bryster. Er jeg i selskabe med en med store runde naturlige bryster. Den går lige i pikken elsker og spille pik til store bryster. Det er nok bare de har store bryster. Heller komme ud over store btyster en noget andet. Jeg babsomanen over dem alle. Jeg ville leve med en der har store bryster og blive en afhængi af store bryster. Der er ikke noget smukker en et par store tunge bryster. Så alle med store bryster står jeg altid klar på alt bare der er store naturlige store bryster. Håber ikke at nogen ikke ved at jeg er kun til store naturlige bryster. Der gør mig. En der bliver liderlig bare et billedet af store bryster. Gangbang en der har store naturlige bryster. Komme alle sammen ud over de store btyster. Smukker kan det ikke blive et par store naturlig bryster fyldt med sæd. Jeg ville smøre de bryster med sæd. Som var det glide creme. Den gik lige i pikken der kun står bare ved tanken om store bryster. Så er jeg solgt til kvinden med de store bryster der er fyldt med sæd fra et gb. Jeg står får at smøre dem inde i siden på de store bløde tunge bløde bryster. Store tunge naturlige bryste. Dem ville jeg går i døden får. At røre de tunge store naturlige bryster der er fyldt med sæd. SMIL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, den 7.3.2021 at 21:42:

Dem her leger jeg meget med i denne coronatid, og de kan ikke fås bedre efter min mening:x

FF8E4AAB-0897-46C5-8942-C00BEAE14638.jpeg

Leger du stadig med disse pragteksemplarer? Og hvor i landet findes de? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 1 time siden:

Ja:wub:

I det jyske…;-)

Damn - en smule misundelig :mrgreen:

Redigeret af Don T
Emoji

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...