Hop til indhold
6seeker

Indledende kontakt til en GP

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg er forholdsvis ny i det her "game", og oplevelserne har være mere udfordrende end gode.

Min nyeste udfordring er den indledende kontakt til en GP, som jeg tilsyneladende ikke helt har styr på. Derfor spørger jeg Jer erfarne brugere, men absolut også (hvis ikke mere) Jer GP'ere, der måtte læse med. Jeg har søgt lidt på emnet, men synes ikke der var noget konkret.

Jeg har nu flere gange oplevet, at min indledende kontakt til en GP "strander" ret hurtigt. Jeg er helt med på, at der ikke skal skrives romaner til en GP'er, eller at spørgsmål skal være specifikke, da de formentlig får adskillige henvendelser dagligt.

Hvad er kutymen her.

Mine oplevelser er, at jeg har valgt en GP, som jeg så indledningsvis har sendt en besked med spørgsmål om en enkelt ydelse (om den tilbydes og hvad den indeholder - måske også en pris, hvis dette ikke fremgår). Her har jeg altid fået svar inden for relativ kort tid (minutter til et par timer).

Det har jeg så lige tænkt over, og senere samme dag (for det meste) sendt en besked med forespørgsel om tidspunkt (læs dag/klokkeslet) til en aftale. Det er så her det stopper, og min tvivl opstår. Jeg har sendt efterfølgende beskeder til GP'eren om svar med flere timers mellemrum (ku' jo være de var optaget), men selv om beskederne har strakt sig over dage, så har jeg ikke hørt mere.

Er det fordi mit forslag ikke er accepteret, og man bare ikke skriver nej, eller er det en stiltiende accept af forslaget, så hvis jeg ikke hører noget, så er det ok? Jeg har skrevet ca. 3 dage før mit foreslået tidspunkt, da jeg tænker, at en GP også gerne vil planlægge. Er det overhovedet tids nok, eller vil en GP helst have forespørgslen inden for en time forinden - det vil så gøre det rimeligt svært for mig (både grundet tid og transport).

Hvor mange dage forud skal man bestille hos de eftertragtede?

Jeg vil ikke hænge nogen ud, men de 2 sidste er eftertragtede GP'ere. Jeg ved godt, at de eftertragtede får mange henvendelser, men de svarer på første forespørgsel, hvorefter det stopper. Jeg tænker bare, at et enkelt "Nej/No" ikke umiddelbart kan vælte en tidsplan - men tager jeg fejl? Skal jeg komme med forslag til jeg får et "Ja/Yes"?

Jeg vil ikke blive ved med at skrive opfølgende beskeder, da jeg helst ikke vil havne i kategorien "chikane/timewaist". Det ender derfor som regel med, at jeg selv "afbestiller" mit foreslået tidspunkt og skriver, at jeg fortsat gerne vil møde dem, men en anden dag, hvis de også er interesseret.

Jeg håber jeg kan trække på nogens erfaring her, og vil også rigtig gerne høre fra GP'ere (både danske og udenlandske).

Redigeret af 6seeker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

3 dage før dur ikke... samme dag som de opdaterer på fx annoncelight og skriv "hej Vinnie jeg kunne tænke mig 45 min i dit selskab - hvornår har du tid til mig ?" så er der bid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker som om du tager flere dage om at booke en tid eller i hvertfald flere timer.. Hvis du vil tænke over det så skriv det til os.. Så længe vi ikke har givet dig et "Okay du booket ind" så skal du ikke regne med at i har en aftale.. Kan du evt smide et billed op af en samtale uden nummer osv så man nemmere kan analyserer.?

F.eks så sker det her f******cking tit at folk skriver og spørger om noget og så sker der ikke mere.. Måske du bliver regnet for en af dem når du svarer lamgsomt.. 

Screenshot_20210306_114930.thumb.jpg.9746fe1ace00020a8fda9f5523af4512.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
6seeker skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen

Jeg er forholdsvis ny i det her "game", og oplevelserne har være mere udfordrende end gode.

Min nyeste udfordring er den indledende kontakt til en GP, som jeg tilsyneladende ikke helt har styr på. Derfor spørger jeg Jer erfarne brugere, men absolut også (hvis ikke mere) Jer GP'ere, der måtte læse med. Jeg har søgt lidt på emnet, men synes ikke der var noget konkret.

Jeg har nu flere gange oplevet, at min indledende kontakt til en GP "strander" ret hurtigt. Jeg er helt med på, at der ikke skal skrives romaner til en GP'er, eller at spørgsmål skal være specifikke, da de formentlig får adskillige henvendelser dagligt.

Hvad er kutymen her.

Mine oplevelser er, at jeg har valgt en GP, som jeg så indledningsvis har sendt en besked med spørgsmål om en enkelt ydelse (om den tilbydes og hvad den indeholder - måske også en pris, hvis dette ikke fremgår). Her har jeg altid fået svar inden for relativ kort tid (minutter til et par timer).

Det har jeg så lige tænkt over, og senere samme dag (for det meste) sendt en besked med forespørgsel om tidspunkt (læs dag/klokkeslet) til en aftale. Det er så her det stopper, og min tvivl opstår. Jeg har sendt efterfølgende beskeder til GP'eren om svar med flere timers mellemrum (ku' jo være de var optaget), men selv om beskederne har strakt sig over dage, så har jeg ikke hørt mere.

Er det fordi mit forslag ikke er accepteret, og man bare ikke skriver nej, eller er det en stiltiende accept af forslaget, så hvis jeg ikke hører noget, så er det ok? Jeg har skrevet ca. 3 dage før mit foreslået tidspunkt, da jeg tænker, at en GP også gerne vil planlægge. Er det overhovedet tids nok, eller vil en GP helst have forespørgslen inden for en time forinden - det vil så gøre det rimeligt svært for mig (både grundet tid og transport).

Hvor mange dage forud skal man bestille hos de eftertragtede?

Jeg vil ikke hænge nogen ud, men de 2 sidste er eftertragtede GP'ere. Jeg ved godt, at de eftertragtede får mange henvendelser, men de svarer på første forespørgsel, hvorefter det stopper. Jeg tænker bare, at et enkelt "Nej/No" ikke umiddelbart kan vælte en tidsplan - men tager jeg fejl? Skal jeg komme med forslag til jeg får et "Ja/Yes"?

Jeg vil ikke blive ved med at skrive opfølgende beskeder, da jeg helst ikke vil havne i kategorien "chikane/timewaist". Det ender derfor som regel med, at jeg selv "afbestiller" mit foreslået tidspunkt og skriver, at jeg fortsat gerne vil møde dem, men en anden dag, hvis de også er interesseret.

Jeg håber jeg kan trække på nogens erfaring her, og vil også rigtig gerne høre fra GP'ere (både danske og udenlandske).

Trold = ikke et dating program vi efterlever.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Det virker som om du tager flere dage om at booke en tid eller i hvertfald flere timer.. Hvis du vil tænke over det så skriv det.

F.eks så sker det her f******cking tit at folk skriver og spørger om noget og så sker der ikke mere.. Måske du bliver regnet for en af dem når du svarer lamgsomt.. 

Det kan godt være, at jeg er røget i den boks. Der er gået nogle timer inden jeg skrev igen.

Jeg har forsøgt at vedhæfte samtale, men kunne ikke fjerne navn og nr. her på min mobil, så det blev ikke til noget. 

Jeg tænker bare, at min første henvendelse er en kort præsentation af mig, og et spørgsmål om en ydelse f.eks.

Det kommer der et svar på - også nogle gange efter timer.

Det næste jeg gør - der er gået flere timer (over nat), er at foreslå et tidspunkt. Så bliver der ikke svaret mere...

Så hvis man er røget i bad standing, så er løbet kørt? Bliver man så blokeret?

Det er da brand ærgerligt, men det må jeg huske. Jeg kan bare ikke sidde og kigge på min mobil hele tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

Trold = ikke et dating program vi efterlever.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringer altid ca. 1 time før. Det er i de fleste tildfæld nok tid. Så kan jeg spørge om servicen med det samme og hvis alt er okay så spørg jeg hvornår jeg kan komme forbi (inden corona).

Hvis hun ikke tager telefonen eller kun tager i mod SMS så skriver jeg i 1 setning hvad jeg kunne tænke mig og spørg hvor hun holder til og hvornår jeg kan komme.

Pigerne gider ikke det der længe vente bla bla lange snak. Hurtigt og præcis. Ikke nogen timewaster/keyboard jerker :D

Redigeret af srynoname

Del dette indlæg

Link til indlæg

@srynoname

Det lyder sådan. 

Jeg har bare læst andre skrive "efter lidt skriveri frem og tilbage", så det har jeg egentlig ikke tænkt over.

Jeg kan bare håbe på, at jeg får en chance mere (uden at jeg behøver at skifte nr.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke du nødvendigvis er blevet blacklistet 

6seeker skrev, for 38 minutter siden:

Jeg kan bare håbe på, at jeg får en chance mere (uden at jeg behøver at skifte nr.)

Som skrevet ovenfor så vurderer pigerne dig som en seriøs kunde, hvis du ved hvad du vil og er klar og tydelig. Svar efter flere timer tyder ikke på du ved hvad du vil - det tyder mere på at du er igang med at kommunikere med andre og kun kommer tilbage fordi der ikke var bid der.

Prøv at skrive: 

Hej Jennifer - har du superfransk på menuen? Hvis ja hvad koster 30min og har du tid i dag kl 1630? 

Så får du med nærlig garanti svar på dine spørgsmål og hvis hun ikke kan kl 1630 foreslår hun helt sikkert en ny tid eller melder alt udsolgt eller hvad ved jeg.

kvinder kan generelt set bedst lide mænd der ved hvad de vil - da GPerne oftest er kvinder kan de derfor også bedst lide den slags kunder.

Held og lykke - tag lige og skriv her i tråden hvis du får held i sprøjten (som man siger )

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, 1 time siden:

Hej Jennifer - har du superfransk på menuen? Hvis ja hvad koster 30min og har du tid i dag kl 1630? 

Nemlig. Hvis du har brug for at langtidsplanlægge, så skriv det til pigen i samme sms. Nogle vil kun lave aftaler på dagen, andre har det fint med tidsbestilling lidt ud i fremtiden, så skal aftalen måske bare bekræftes på dagen. Husk, at pigerne kører butikken forskelligt, hvad der er fint det ene sted, duer måske ikke det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til, @6seeker. Der er rigtig god hjælp at hente i det svar, som @Kanon1 giver dig ovenfor, og som @Liv bekræfter.

Prøv at sætte dig i pigens sted: Hvis hun får fx 25 sms’er om dagen, så er det nemmeste at fokusere på dem, som er specifikke omkring forslag til mødetidspunkt og aftalens varighed. Eventuelt også ydelse, særlig hvis noget er ekstra vigtigt for dig, og du vil være sikker på, at pigen tilbyder netop det.

Det er ikke nogen god ide at stille et åbent spørgsmål til pigen om, hvilket tidspunkt hun vil foreslå. Hun har ingen chance for at vide, hvad du foretrækker. Hvis du derimod selv foreslår et tidspunkt, kan hun foreslå noget, som er tæt på det, hvis dit forslag ikke duer.

Som bl.a @JenniferRomantica også er inde på, så vær forberedt på at lukke aftalen rimelig hurtigt, når du tager kontakt til pigen. Altså en hurtig pingpong med sms’er mellem jer. Ellers kommer du nok ofte i bås med dem, som skriver uden i virkeligheden at være seriøse om at mødes.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja find ud af hvornår du selv kan, og hvad du har af ønsker til tid og ydelser. Når du ved det så kontakt pigen og foreslå tidspunkt og hvad du har af ønsker. Det er som regel det letteste for begge parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TrunteDarlingen

Jeg synes det er dejligt at du spørger om hvordan. Her hos mig foretrækker jeg en kort sms, for jeg kan pludseligt sidde med op til 50 sms er om dagen og dvs jeg både yder servicen og tlf servicen og det er til tider hårdt trængende. Jeg blokere numre hvis folk røvrender mig og kan ofte se de tror de kan vende tilbage. Men jeg har ben i næsen og hvis jeg skal sige det lige ud, så tager jeg gerne imod jer mænd derude . Hvis der er gensidigt venlighed og høflighed. Men som du selv skriver og andre skriver. Gør sms en kort og tydeligt. Desuiden kan du på forhånd læse hvad de tilbyder herinde. Så det er bare med at slå på tråden og skrive fx som @lynge89 og @Liv samt andre skriver. Udover det . Vil jeg også lige tilføje til dig. Hører du ikke mere fra dem efter 3 timer, så find en anden. 

Her hos mig yder jeg fx tre timer ydelser også . Så hvis jeg ikke lige får svaret på sms, så svarer jeg altid efter kunden har været her, Kig på deres ydelser og se hvor mange timer de tilbyder fx, så kan du udregne det derfra.

Til noget andet til jer GP. Jeg har fx skrevet hvad jeg yder og priser på pris listen. Det gør det nemmere for kunden at forholde sig til det. Gør I også det?

Jeg skriver fx 30 min sex med kondom og bj uden kondom og afveksler lidt imellem det. Og så priserne.

Jeg skriver også udkørsel og hvad tid man kan regne med det og priser. 

Jeg synes også det er vigtigt at vi DP infomere lidt bedre. Udover at man bare skriver hvilken ydelser mab vil give på ens profil side, så er pris listen da også vigtigt at infomere synes jeg. Det er ikke nok bare med at skrive kort svaret.

Men hvad gør I ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Da du beskriver at du typisk får hurtig respons på din første besked, må denne antages at være god nok...Det virker som om det er din "tænketid" fra pigens svar til du skriver til hende igen, der er problemet......-tror at du skal tænke "på forhånd"; have besluttet dig -og være klar til at følge op på hendes svar umiddelbart.....så skal det nok gå godt......"Tænk-tast-tal" var telefonsamtalestrategien i "gamle dage..."...(prædiket af mangen en forælder til teenagedatteren...gennem tiden ...:-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker at du måske har fanget hende på en “arbejdsdag” eller i “arbejdstiden” siden hun svarer og når du så vender tilbage er hun ikke længere på vagt og svarer derfor ikke. Det er i hvert fald en mulig forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Book højst nogle timer i forvejen og få en helt præcis aftale om hvad du ønsker/ydelser og til hvilken pris. Når du møder op ved GP’ en kan det hurtigt blive lidt for hektisk, hvilket nogle gp’ ere udnytter ser en fordel i. Gem pengene langt væk og bevar roen du skal have is i maven, du har tid nok. Konstater om det er glædespigen på billederne, hvis det ikke er hende så går du bare i igen. Hvis det er hende og du har en følelse af at det her er noget du kan stå inde for så kan du nu få bekræftet det i havde aftalt i SMS ang. Ydelse og pris. Nu kan du finde pengene frem og betale. Under selve akten bevare du roen og overblikket , ikke noget hastværk , mange glædespiger presser på for at få det overstået så hurtigt som muligt. Du er kunden og har betalt for en ydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...