Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, jeg har været forbi. 
billederne er ægte og kroppen er slank og fast. Hun er ret sød og venlig. Og så er det positive sagt. Hun var ikke lige min type.

hun har meget små bryster. Hun tager ikke initiativ og virkede lidt uoplagt. Jeg er mere til GFE og lidt initiativ fra pigen. Fransk var meget overfladisk og gjaldt kun de første 3-4 cm af “værktøjet” .

stedet er ikke noget at råbe hurra for.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Poolboy, 

Hvad kan du ellers fortælle om din oplevelse hos hende? Tog du 30 min og hvad inkluderede hun i hendes service? Hvad var ulemperne ved stedet siden, du skriver det var dårligt? 

Synes hun ser dejlig ud derfor overvejer jeg at besøge hende, men gider helst ikke hvis det var helt i hegnet..

Redigeret af Micheal71

Del dette indlæg

Link til indlæg
Micheal71 skrev, for 48 minutter siden:

Hej Poolboy, 

Hvad kan du ellers fortælle om din oplevelse hos hende? Tog du 30 min og hvad inkluderede hun i hendes service? Hvad var ulemperne ved stedet siden, du skriver det var dårligt? 

Synes hun ser dejlig ud derfor overvejer jeg at besøge hende, men gider helst ikke hvis det var helt i hegnet..

Der var ikke andre piger. 
stedet var nærmest et kolonihave hus. Ret nusset. Jeg tog 1,5 med tungekys og superfransk. Blow var kun på de øverste 3-4 cm. Kys var ret tante agtige. Hun var ikke særlig aktiv eller indlevende. Hendes bryster var meget små som i virkelig små. Men enhver sin smag. Hendes krop er spændstig og lækker. Og hun er ret sød at snakke med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
poolboy skrev, for 12 minutter siden:

Der var ikke andre piger. 
stedet var nærmest et kolonihave hus. Ret nusset. Jeg tog 1,5 med tungekys og superfransk. Blow var kun på de øverste 3-4 cm. Kys var ret tante agtige. Hun var ikke særlig aktiv eller indlevende. Hendes bryster var meget små som i virkelig små. Men enhver sin smag. Hendes krop er spændstig og lækker. Og hun er ret sød at snakke med. 

Tak for hurtigt svar! Kan klart bruges, hvordan fik du kontakt med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var så lidt. Vi må jo prøve at hjælpe hinanden. Jeg ringede og hun svarede. Bagefter klarede vi lidt detaljer over SMS

Del dette indlæg

Link til indlæg
poolboy skrev, for 1 minut siden:

Det var så lidt. Vi må jo prøve at hjælpe hinanden. Jeg ringede og hun svarede. Bagefter klarede vi lidt detaljer over SMS

Ja ligepræcis, har skrevet til hende for et godt stykke tid siden uden svar, prøver at ringe hende op i stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
poolboy skrev, den 6.4.2021 at 11:48:

Beklager det sene svar. Nej. Et lille rækkehus i Hvidovre, da jeg var der. 

Rødovre, not Hvidovre.

jsø skrev, den 14.5.2021 at 10:46:

Er Emma og Adda den samme? Prøv venligst at åbne link

Yes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...