Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Jydedreng skrev, for 2 timer siden: Hmm, jeg gad godt smage alle tre varianter hos dig en dag Meget lang tid siden at jeg har givet én mand urin, det er frækt at blive slikket for dernæst at tisse og lade manden slubre urinen i sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Meget lang tid siden at jeg har givet én mand urin, det er frækt at blive slikket for dernæst at tisse og lade manden slubre urinen i sig. Jeg tror ikke ligefrem, at jeg kunne slupre det i mig, men smage - ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 179 Skrevet 6. Marts, 2021 Hvis man tisser under sex, kunne det måske være en god ide at få tømt blæren først, med mindre man er til urinlege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Foretrækker til hver en tid, ægte liderlighed og mænd som kan få mig til at sprøjte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 133 Skrevet 7. Marts, 2021 Det er er da bare så lækkert når en kvinde sprøjter hendes safter ud over mit ansigt så jeg rigtig kan smage på dem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg