Hop til indhold
Guest Carabella

Andre som bliver truet af olsenthomas019@gmail?

Recommended Posts

Carabella skrev, for 8 minutter siden:

Det er det samme han skriver til mig .. og så self “du bliver anmeldt bla bla bla” 

Er faktisk lidt i chok og forundret over han "gør så meget ud af det", altså han både skriver ud til alle med en synlig email, interagerer med dem som giver respons og så lige starter forfra igen med at sende beskeder ud til alle. Hvor får han alt den tid fra!?? Det er jo nærmest et fuldtidsjob :D

Men det er åbenbart en del af branchen at skulle høre på sådan nogle som ham, I guess... :rolleyes::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella
Candy Cane skrev, for 7 minutter siden:

Er faktisk lidt i chok og forundret over han "gør så meget ud af det", altså han både skriver ud til alle med en synlig email, interagerer med dem som giver respons og så lige starter forfra igen med at sende beskeder ud til alle. Hvor får han alt den tid fra!?? Det er jo nærmest et fuldtidsjob :D

Men det er åbenbart en del af branchen at skulle høre på sådan nogle som ham, I guess... :rolleyes::ph34r:

Ja han skriver allerede fra kl 5.30 om morgenen til mig , det er flere timer end 37 vi kører med her :D !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er squ nok en fra Nationen som keder sig, nu hvor det bliver nedlagt hos Ekstrabladet. Det var virkeligt en bunke trolde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 21 timer siden:

Ja. Jeg har nu annonceret i 2 dage på annoncelight efter et par måneders pause. 

Første dag var det 
Fede beskidte narkoluderso 
Anden dag var det 
Fede grimme beskidte narkoluderso 

Jeg venter spændt som en flitsbue på om der kommer et ord mere på i morgen. 

Jeg VED at han har fundet mig på annoncelight.dk idet jeg kører med flere emailadresser sådan at jeg kan måle bare lidt hvorfra de mænd jeg ønsker at tiltrække mig kommer, og med tiden derfor ikke behøver at annoncere allevegne. 

Thomas Olsen trækker statistikken kraftigt ned for annoncelight.dk's vedkommende :wacko: 

Er overskriften/emnet i hans emails altid "X" eller er det et nyt bogstav i alfabetet i næste uge? 
Måske også Thomas laver statistikker :D

/Eva

Han læser med herinde. 
I dag var overskriften Xxxxxx i stedet for bare X, og der var et ord mere med i beskeden: 
Fede klamme grimme beskidte narkoluderso. 

Det ender med en sætning hvis han fortsætter udviklingen, og jeg tænker ikke at jeg går glip af noget, så han ryger fremover direkte i spam-mappen.

Anyways... jeg har opnået hvad jeg satte mig for, nemlig at fået opklaret om hvorvidt han læser med her. 
Jeg har nemlig undret mig over hvordan det kan have taget ham 20 år at få mig med på sin mailingliste.
Men nu bliver det kedeligt og jeg trækker mig fra debatten.

/Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella
Slusen skrev, for 2 timer siden:

Det er squ nok en fra Nationen som keder sig, nu hvor det bliver nedlagt hos Ekstrabladet. Det var virkeligt en bunke trolde :lol:

Ham her har gjort det i evigheder , der var en flok piger som anmeldte ham for 5 år siden , så politiet burde reagere på det denne gang , hvis man gør det igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hvis han læser med herinde kan admin så ikke udelukke ham??? Det er da rimeligt foruroligende at han bare kan læse mere herinde og så referere det tilbage til en!? :o:huh: Man kan generelt også læse alt for meget herinde uden at være bruger, og det er faktisk ikke særligt smart, når vi nu er i den branche vi er i...

Det sker endda i skrivende stund WTF?

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella
Candy Cane skrev, for 7 timer siden:

Men hvis han læser med herinde kan admin så ikke udelukke ham??? Det er da rimeligt foruroligende at han bare kan læse mere herinde og så referere det tilbage til en!? :o:huh: Man kan generelt også læse alt for meget herinde uden at være bruger, og det er faktisk ikke særligt smart, når vi nu er i den branche vi er i...

Det sker endda i skrivende stund WTF?

Han har en gæste profil , flere pige profiler osv og JA er helt enig i at det er dybt underligt at man kan læse med , med gæste profil . Men ved ikke om @Administrator ikke er særlig meget tilstede generelt ? da jeg har et hyr med at få kontakt til vedkommende grundet andre sager også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella

Og Bjarne/Thomas/Anders din lille usle lus tak for dine beskeder , hver besked du skriver er mere bevis materiale for din chikane så bliv du bare ved ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle kan jo læse med herinde. Det behøver man ikke en profil for at kunne, så det er jo umuligt at udelukke ham. Ignorer ham, det det er vist det eneste man kan gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg

De kan vel se hans IP adresse og udeluk ham den vej igennem?

Han skrev et eller andet med det ikke var chikane hvis man havde en offentlig e-mail og jo det er netop chikane når du skriver gentagende gange, “Thomas” din bums ;):ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan jo altid sløre en IP adresse, eller få en anden. Tror desværre ikke det kan holde ham tilbage  :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scents for you skrev, 1 time siden:

Jo tak.

Han har været forbi min indbakke også.

Er blevet kaldt lidt af hvert.

Sikke en stakkel han er. 

Men nu endte han i spam folderen 

Jeg tror, flere ved, hvem han er. Utroligt af han kan få lov til at fortsætte uantastet på 10.+ år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder godt nok voldsomt, manden må jo være syg altså sådan rigtig syg i klinisk forstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...