Guest Grydeskeen Skrevet 6. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 2 timer siden: Uhu... det var da dagens mest positive ord..! kage gange 4 faktisk Jeg elsker virkelig kage.. Som i virkelig!! Christianshavn kage, Sarah Bernard, jordbærkage, fløde kage, sports kage! Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte Hvis du inviter mig, så er dit problem løst, for hvis du ikke langer til fadet, bliver din eneste bekymring hvad der skal på dit knækbrød, for jeg har spist alt kagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 6. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 3 timer siden: Så kan vi hermed konstatere, at jeg er 41 i branche alder jeg holder mig faktisk godt, vil jeg gerne have lov, st konstatere Uanset din biologiske alder eller din branche alder så er du er flot pige med mindre billederne af dig enten er af ældre dato eller er stærk retoucherede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 SpankingSub skrev, for 2 timer siden: Uanset din biologiske alder eller din branche alder så er du er flot pige med mindre billederne af dig enten er af ældre dato eller er stærk retoucherede Det var pænt sagt. Nu ved jeg ikke, hvilken billeder du kigger på men de er hhv. fra maj 2020 og dec. 2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 Grydeskeen skrev, for 3 timer siden: Hvis du inviter mig, så er dit problem løst, for hvis du ikke langer til fadet, bliver din eneste bekymring hvad der skal på dit knækbrød, for jeg har spist alt kagen. Hahaha... klart, du har vidst aldrig mødt mig til kage marton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 6. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 57 minutter siden: Det var pænt sagt. Nu ved jeg ikke, hvilken billeder du kigger på men de er hhv. fra maj 2020 og dec. 2020 Jeg så på dem hos Seductiingilrs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 SpankingSub skrev, for 15 minutter siden: Jeg så på dem hos Seductiingilrs Åh så er de fra maj de nye billeder nået ikke, at kommer før lockdown Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 7. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 23 timer siden: SpankingSub skrev, for 23 timer siden: Jeg så på dem hos Seductiingilrs Åh så er de fra maj de nye billeder nået ikke, at kommer før lockdown Er du ikke lidt langsom i optrækket? Det er da vist kun hvis der er kage på bordet at du giver dig 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg