Guest Grydeskeen Skrevet 2. Marts, 2021 Har siddet og kigget på forskellige annoncer, og også set på de anmeldelser, som pigen selv linker til i annoncen, og ja jeg kigger kun. Pigen skriver hun er 21 år, og ser flot og ung ud. OK en af anmeldelserne ligger tilbage til 2015, og nu går det sku da galt. 21-5 ( vi siger bare 5 år for at være på den sikre side) ja hun er startet da hun var 16 år jeg ved godt at den sexuelle lav alder er 15, men alligevel. jeg har fuld forståelse for at man “pynter” lidt på sandheden, men så gør da det lidt grundigt, så “løgnen” ikke er så åbenlyst. kan alle have en rigtig god dag, uanset alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 2. Marts, 2021 Altså det er jo en almen kendt ting, at vi er 10 år yngre, end det fremførte. Jeg har personlig oplevet, at blive "valgt" fra fordi, at jeg annoncere med min rigtige alder (31) og som ofte ligger nogle mænd plus 10 år til og dermed måtte jeg jo være plus 40 Vi, findes faktisk derude, os der oplyser vores rigtige alder ;-). Men det kan da godt være op af bakke, hvis man bliver valgt fra på sandheden. Så jeg forstår godt, at nogle tager de 10 år fra. Så passer det måske sammen for begge parter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 2. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 47 minutter siden: Vi, findes faktisk derude, os der oplyser vores rigtige alder ;-). Men det kan da godt være op af bakke, hvis man bliver valgt fra på sandheden. Så jeg forstår godt, at nogle tager de 10 år fra. Så passer det måske sammen for begge parter He he Er nu ret sikker på at netop du altid vil være en attraktiv fræk sag, ligegyldig hvad alder du har. Nogen er dejlige i alder livets aldre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 2. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 43 minutter siden: Vi, findes faktisk derude, os der oplyser vores rigtige alder ;-). Men det kan da godt være op af bakke, hvis man bliver valgt fra på sandheden. Ak ja den kære sandheden....... Ærgerligt vare længst....... Er det 3 år siden at din side ved Seductiongirls er blevet opdateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 2. Marts, 2021 Grydeskeen skrev, for 58 minutter siden: Har siddet og kigget på forskellige annoncer, og også set på de anmeldelser, som pigen selv linker til i annoncen, og ja jeg kigger kun. Pigen skriver hun er 21 år, og ser flot og ung ud. OK en af anmeldelserne ligger tilbage til 2015, og nu går det sku da galt. 21-5 ( vi siger bare 5 år for at være på den sikre side) ja hun er startet da hun var 16 år jeg ved godt at den sexuelle lav alder er 15, men alligevel. jeg har fuld forståelse for at man “pynter” lidt på sandheden, men så gør da det lidt grundigt, så “løgnen” ikke er så åbenlyst. kan alle have en rigtig god dag, uanset alder. Tror nu ikke det har ændret sig det store mht. Alderen. Har mødt rigtig mange amatør-prinsesser som har været igang et godt stykke tid før de var 18 og derved var ulovlige til at betale for sex. Har været sammen med en del af sådanne piger uden dog at kende til det. Det er noget man får at vide efter at.man har blevet bekendte med dem og har udviklet et forhold... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 2. Marts, 2021 Grydeskeen skrev, 1 time siden: Har siddet og kigget på forskellige annoncer, og også set på de anmeldelser, som pigen selv linker til i annoncen, og ja jeg kigger kun. Pigen skriver hun er 21 år, og ser flot og ung ud. OK en af anmeldelserne ligger tilbage til 2015, og nu går det sku da galt. 21-5 ( vi siger bare 5 år for at være på den sikre side) ja hun er startet da hun var 16 år jeg ved godt at den sexuelle lav alder er 15, men alligevel. jeg har fuld forståelse for at man “pynter” lidt på sandheden, men så gør da det lidt grundigt, så “løgnen” ikke er så åbenlyst. kan alle have en rigtig god dag, uanset alder. Var du ikke klar over, at et større antal af GP’erne er født den 29. Februar, så de fylder kun år, hvert fjerde år - ha... ha... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 2. Marts, 2021 Blækspruttemanden skrev, for 32 minutter siden: He he Er nu ret sikker på at netop du altid vil være en attraktiv fræk sag, ligegyldig hvad alder du har. Nogen er dejlige i alder livets aldre Åh det var sødt sagt Men i dette tilfælde tror jeg faktisk vi er enige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 2. Marts, 2021 (edited) lille_peter skrev, for 34 minutter siden: Ak ja den kære sandheden....... Ærgerligt vare længst....... Er det 3 år siden at din side ved Seductiongirls er blevet opdateret Jeg har godt set der står 28 og det må være en kommunikationsfejl. Men på den anden side er det også kun tre år fra så jeg må vel være en 38, sådan måske.. men på den anden side bliver 32 om lidt, så der er bestemt grund til, at opdatere siden :-D Redigeret 2. Marts, 2021 af Vica Velvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 2. Marts, 2021 lol I have noticed the same. When you see reviews that are a number of years back that it would mean the girl would have had to be under 18 at the time... But I suppose it's effective, otherwise the girls wouldn't keep on doing it. So I guess I am in a minority where I prefer girls that are 30+ . Now I have visited younger, but I do prefer a woman over a girl. To the degree that when I visited a girl that said she was 21, I specifically asked if she thought the age difference was ok. Well, she was ok with it and the meeting was wonderful. But I was a bit hesitant that I would find it strange, but she was so sweet it wasn't. ( and no she was not 21, lol ) But I do wish there was more honesty. I mean you even See it in many pictures, like, ye.. your Not the age you claim to be... The face may look it, but the neck, and the hands... Especially the hands are dead giveaways. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 2. Marts, 2021 Syntes Det er sjovt med dem der er 28-30 år men er begyndende gråhårede og mindst i midt 40erne af udseende det må være et slidsomt job.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 2. Marts, 2021 Eventyr skrev, for 12 minutter siden: Syntes Det er sjovt med dem der er 28-30 år men er begyndende gråhårede og mindst i midt 40erne af udseende det må være et slidsomt job.... Og se det sjove er så, at jeg fik mit første lille, bitte OG jeg gentager, lille bitte grå hår, da jeg var 27, altså sådan helt oprigtig 27 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 2. Marts, 2021 Vica Velvet skrev, for 20 minutter siden: Og se det sjove er så, at jeg fik mit første lille, bitte OG jeg gentager, lille bitte grå hår, da jeg var 27, altså sådan helt oprigtig 27 lol, well I started going grey in my early 20s. And was all grey in my early 30s. So the difference between then and now in overall looks is very marginal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Marts, 2021 Keaper skrev, for 4 minutter siden: lol, well I started going grey in my early 20s. And was all grey in my early 30s. So the difference between then and now in overall looks is very marginal. Better gray than gone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 2. Marts, 2021 Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden: Better gray than gone. Well, I have noticed there is a certain group of girls, even fairly young once that Do in fact like a man with grey / white hair. Personally, I tend to use the razor, since I think it makes me look younger. But I am very aware of that Silver Fox appeal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 2. Marts, 2021 tænker det er lidt søgeligt, jeg går selv op at billeder som tekst beskriver mig som den jeg er... jeg vil da heller have en glad kunde end en der går der fra med en flad fornemmelse fordi der måske var skrevet alder der ikke passede, kan forstå et par år meeeeen alligevel, jeg er den jeg er og elsker hvad jeg laver , så take it or live it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 2. Marts, 2021 Mon ikke pigerne tror at det giver flere gæster i butikken ved at lyve sig yngre. Jeg startede som 35 årig og her idag 13 år sener har jeg meget mere at lave en før. Så jeg vil da ikke lyve om min alder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 2. Marts, 2021 Tja! Nogle ældes med ynde - andre ældes slet ikke Besøgte en for ca. 15 år siden - da skrev hun at hun var sidst i 30'erne, men jeg gættede på 10 år ældre. Og tænke sig så hendes annonce sidste år og der var hun stadig sidst i 30'erne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 140 Skrevet 3. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 23 timer siden: Mon ikke pigerne tror at det giver flere gæster i butikken ved at lyve sig yngre. Jeg startede som 35 årig og her idag 13 år sener har jeg meget mere at lave en før. Så jeg vil da ikke lyve om min alder. Om du var 35 eller 48 Ida spiller ingen rolle, du er super dejlig at besøge. men tror faktisk vi er mange det kigger 40 plus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1107 Skrevet 4. Marts, 2021 Alderens er ikke så vigtig for mig, og dog. er selv +60 og har ikke lyst til en kvinde som er væsentlig yngre end mig, har dig gjort en undtagelse eller 2 det vigtige er personen og lysten til at være sammen med en mand at alderen ikke er korrekt i profilerne er hvad det er, men at billederne lyver på den ene eller anden måde er uacceptabelt, her tænker jeg ikke på en tuch er piercing som er fjernet, men billeder som er taget forn10 pr siden. Eller værre billeder af en look a like Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 5. Marts, 2021 (edited) Vica Velvet skrev, den 2/3/2021 at 11:30: Jeg har godt set der står 28 og det må være en kommunikationsfejl. Men på den anden side er det også kun tre år fra så jeg må vel være en 38, sådan måske.. men på den anden side bliver 32 om lidt, så der er bestemt grund til, at opdatere siden :-D Du skal da bare give beskeden til os, så bliver din alder rettet på hjemmeside med det samme og hermed gjort Redigeret 5. Marts, 2021 af Seductiongirls 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 5. Marts, 2021 (edited) Seductiongirls skrev, for 34 minutter siden: Du skal da bare give beskeden til os, så bliver din alder rettet på hjemmeside med det samme og hermed gjort Et stort tillykke med alle fødselsdagene @Vica Velvet Så kan du spise 3 gange lagkage i dag eller flere Redigeret 5. Marts, 2021 af lille_peter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 Seductiongirls skrev, for 18 timer siden: Du skal da bare give beskeden til os, så bliver din alder rettet på hjemmeside med det samme og hermed gjort Tja, jeg går ikke så meget op i det, som andre åbenbart gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 lille_peter skrev, for 17 timer siden: Et stort tillykke med alle fødselsdagene @Vica Velvet Så kan du spise 3 gange lagkage i dag eller flere Uhu... det var da dagens mest positive ord..! kage gange 4 faktisk Jeg elsker virkelig kage.. Som i virkelig!! Christianshavn kage, Sarah Bernard, jordbærkage, fløde kage, sports kage! Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 Jeg er en af dem, der befinder mig godt med min alder, og jeg ønsker aftaler med mænd som ønsker at mødes med en kvinde medio 40. Jeg lyver ikke om min alder, men ja der er desværre rigtig mange annoncer hvor alderen skal lægges 10 år + til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 6. Marts, 2021 Seductiongirls skrev, for 18 timer siden: Du skal da bare give beskeden til os, så bliver din alder rettet på hjemmeside med det samme og hermed gjort Så kan vi hermed konstatere, at jeg er 41 i branche alder jeg holder mig faktisk godt, vil jeg gerne have lov, st konstatere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg