Gæst Skrevet 2. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 23 minutter siden: Ja det må være en vandrehistorie når jeg ( bortset fra bødestørrelsen) har hørt det samme fra anden side, så fortsæt bare jeres latterliggørelse. Jeg synes ikke vi latterliggør noget. Der er ingen tvivl om at politiet kontroller bordellerne og giver bøde til dem som er åbne, men det er så også det eneste som er sandt i OP's historier. Hverken bødestørrelsen, hvem der har fået bøder eller hvordan de er kommet ind er sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 2. Marts, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 2 timer siden: Rabat, for at betale kontant? De har nok modtaget pengene SORT. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 2. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 2 timer siden: Ja det må være en vandrehistorie når jeg ( bortset fra bødestørrelsen) har hørt det samme fra anden side, så fortsæt bare jeres latterliggørelse. Kan du forklare mig, hvorfor GPen ikke fik en bøde på 10.000 (som loven foreskriver)? Og hvorfor fik manden også en bøde, når han ifølge loven ikke har gjort noget kriminelt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 2. Marts, 2021 Fakta er at flere piger er blevet taget af politiet og har efterfølgende modtaget en bøde på 10.000kr samt udvisning. Under de nuværende forhold kan politiet uden problemer stoppe pigernes ulovlige aktivitet som er et liberalt erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamer 47 Skrevet 2. Marts, 2021 nørden skrev, for 9 timer siden: Yeah right. Ingen GP jeg kender efterlader nogensinde yderdøren åben, og politiet har ikke lovhjemmel til at åben en låst dør uden dommer kendelse eller risiko for pesonfarlig kriminalitet, hvilket overførsel af corona virus endnu ikke er blevet klasificert som. Omkring bøderne. Det er ikke ulovligt at besøge en prostitueret, så kunden kan ikke have fået en bøde, og den prostituerede ville have fået en bøde på 10.000 for at holde ulovligt åbent. Det kan dog godt være at det er 2.500 første gang og derefter 10.000. Men 1.500 er helt hen i vejret og kunden vil aldrig få en bøde. Det har de heller aldrig fået i den negle salon som efterhånden er taget i at holde åbent mere end 10 gange. Her mener jeg at bøden har været 10.000 kr. hver gang og de er liberalt erhverv ligesom sex industrien. Det er dog fuldstændig korrekt at politiet kontroller bordellerne og sandsynligvis også følger med på div. annonce sites, men de kan kun udstedde bøder hvis de tager nogen i at holde åbent fra erhvervs lokale. De kan ikke udstedde bøder hvis det sker fra private hjem. Hverken hvis man besøger en GP i hendes private hjem eller GP'en besøger en i hans/hendes private hjem. Der er rigeligt med misinformation om corona. Lad venligst være med at sprede yderlig misinformation. Milde himmel her ville jeg blot advarer jer og jeg skal da beklage at jeg ikke har talt sandt ... bøden var 2500 til dem begge ikke 1500 .. jeg beklager jeg beklager endnu mere at jeg i det hele taget skrev her i første omgang ... jeg havde ikke troet at jeg kunne få sådan en sviner! om I tror mig eller ej er op til jer .. jeg skal ikke retfærdiggører eller stå til regnskab for de betjente der skrev bøderne ... tro hvad i vil .. jeg er færdig med at råde vejlede eller advarer ... det er som på andre sociale medier utrolig nemt at blive nedgjort og latterliggjort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 2. Marts, 2021 Gamer skrev, for 36 minutter siden: jeg er færdig med at råde vejlede eller advarer ... det er som på andre sociale medier utrolig nemt at blive nedgjort og latterliggjort Jeg opfatter ikke at du er blevet nedgjort eller latterliggjort. Det var i hvert fald ikke min hensigt. Men du må jo indrømme at der er to fakta der fremstår som mærkelige: 1. Bødesbeløbene. 2. At kunden skal betale bøder. Eftersom disse fakta ikke er analoge med de regler politiet og Danmark har at forholde sig til så findes der kun to alternative forklaringer: 1. Historien er ikke helt og aldeles sandfærdig. 2. Nogen eller nogle har narret de inblandede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 2. Marts, 2021 Det forholder sig jo ikke således, at blot fordi man har god sex i denne verden, så kan en GP, ikke altid regne med, at gæstens historier, altid stemmer faktuelt 100% - Det samme gør sig gældende den modsatte vej. Helt generelt er mennesket jo verdens mester i, dels at sammen sætte deres oplevelser med diverse instancer farvet til egen fordel og dels at fortælle dem uden ret mange detajler. iøvrigt vil de fleste mennesker ikke bare betale ved kasse 1, uden at spørge ind til hvilken lov man har overtrådt, og de vil selvfølgelige også enten modtage et skriftligt bådeforlæg eller efter spørge det. Hvad der er op og ned i den kokrette sag er jo ikke til at vide, men jeg ville ikke selv bringe den advarsel uden at have sat mig mere ind i sagen, og efterprøvet nogle fakta. Jeg har selv hjulpet nogle GP´er på baggrund af nogle historier, der klart har virkert rimelige farvet (Det er synd for mig, og jeg er uden ansvar) Hver gang jeg i sådanne situationer har hjulpet, har det vist sig, at fakta m.v. ikke rigtigt hang sammen, og at der faktisk var en forklaring. Eksempelvis har konkret hjulpen en kvinde, hvor strøm, internet m.v. "pludseligt" var blevet afbrud. Jeg kontaktede der forskellige instanser, mod betaling fik jeg åbnet for strøm, internet m.v. Så skulle man jo tro, at man fik et stort kram med tak for hjælpen. Fakta er nok snarere i den slags situationer, at personen bliver sur, fordi det er ret svært efterfølgende at tale om hændelsesforløbet uden "løgnen" biver afslørret. Pointe: Med mindre man rent faktisk bliver inviteret til at hjælpe, skal man ikke bare ukritisk gengive hvad man har hørt. Og vælger man at hjælpe skal man også være indstillet på, at det ikke nødvendigvis gør ens forhold stærkere. Så i så mange andre tilfælde, skal man nogen gange bare lade den slags gå ind af det ene øre og ud af det andet. De er naivt at tro, at gæst og kunde rent faktisk kender hinanden særligt godt fordi man i en årrække har haft dejlige sex. Det kan være rigtig mange ting begge parter aldrig kunne finde på at dele med hiananden, og sådan skal det vil også være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 3. Marts, 2021 Landsbytossen skrev, for 14 timer siden: Kan du forklare mig, hvorfor GPen ikke fik en bøde på 10.000 (som loven foreskriver)? Og hvorfor fik manden også en bøde, når han ifølge loven ikke har gjort noget kriminelt? Jeg mente også bøden ville være på 10.000, at jeg får fortalt begge fik en bøde på 2500 kan man så vælge at tro på eller ej. Jeg ved ikke hvorfor hun skulle fortælle mig en løgnehistorie, jeg har kendt kvinden i fire år og vi har et godt og tillidsfuldt forhold, men pudsigt nok svarer det til hvad TS skriver, men nu trækker jeg mig fra denne tråd, det ender bare i tilsvining og mudderkastning, det overlader jeg til andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bob By 70 Skrevet 3. Marts, 2021 Kammerherre skrev, for 1 time siden: Jeg mente også bøden ville være på 10.000, at jeg får fortalt begge fik en bøde på 2500 kan man så vælge at tro på eller ej. Jeg ved ikke hvorfor hun skulle fortælle mig en løgnehistorie, jeg har kendt kvinden i fire år og vi har et godt og tillidsfuldt forhold Pas nu på med at tro at der er 100 % ærlighed mellem en sexkunde og en gp. Hun er i det for de hurtige pengene og du er i det for nem adgang til sex. bytte bytte købmand. Og derfor kan man jo godt nyde hinandens selskab. Men ingen penge ingen sex eller selskab. Og jo jo der er nogle der skriver at de er blevet private venner men det er nok meget mere undtagelsen end reglen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg