Guest klodshans1972 Skrevet 28. Februar, 2021 Hej.. Nogen der har besøgt Emma samt om det var/er en god oplevelse? Særligt er jeg interesseret i hendes indlevelse. https://annoncelight.dk/showad/295565 Hilsen Klodshans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 28. Februar, 2021 Har besøgt Emma nogle gange. Har hver gang været en god oplevelse. Hun er en dejlig smilende pige, med en god røv , dejlige bryster og efter min opfattelse er hendes indlevelsesevne en af hendes styrker. Emma er helt sikkert indstillet på at gi en god oplevelse til den der aflægger hende et besøg. Så besøg du hende bare, jeg vil blive meget overrasket hvis hun ikke sørger for, at du går der fra med et lille tilfreds smil om munden! God fornøjelse 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 28. Februar, 2021 åååh ja emma emma var den første gp jeg mødte og har besøgt hende flere gange end jeg kan lide at indrømme simpetlhen så sød, smuk go dejlig pige. altid glad og snaksaglig. hun er sådan en der bare er ned epå jorden og til stede. og så er hun aktiv på lagnerne og mega fræk. BEDSTE blowjob og hvis du lige giver hendes dejlig krop lidt kærlighed så spinder hun altså du skal ikke snyde dig selv for en tur. hils fra mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 28. Februar, 2021 (edited) Frederik82 skrev, for 4 timer siden: åååh ja emma emma var den første gp jeg mødte og har besøgt hende flere gange end jeg kan lide at indrømme simpetlhen så sød, smuk go dejlig pige. altid glad og snaksaglig. hun er sådan en der bare er ned epå jorden og til stede. og så er hun aktiv på lagnerne og mega fræk. BEDSTE blowjob og hvis du lige giver hendes dejlig krop lidt kærlighed så spinder hun altså du skal ikke snyde dig selv for en tur. hils fra mig Jeg hilser.. Er det fra Frederik with the big eller speedy Frederik Redigeret 28. Februar, 2021 af klodshans1972 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 14. Marts, 2021 klodshans1972 skrev, den 28.2.2021 at 20:58: Jeg hilser.. Er det fra Frederik with the big eller speedy Frederik Nok for sent nu men hils fra Frede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg