Stubbe21 23 Skrevet 28. Februar, 2021 Jeg vil høre om nogen kan anbefale en pige i nærheden af Borgergade? Det er primært GFE, en slank pige med gode faste bryster og bagdel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 28. Februar, 2021 Stubbe21 skrev, for 7 timer siden: Jeg vil høre om nogen kan anbefale en pige i nærheden af Borgergade? Det er primært GFE, en slank pige med gode faste bryster og bagdel. Borgergade i Stubbekøbing? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 28. Februar, 2021 Stubbe21 skrev, for 7 timer siden: Jeg vil høre om nogen kan anbefale en pige i nærheden af Borgergade? Det er primært GFE, en slank pige med gode faste bryster og bagdel. Borgergade i Horsens ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stubbe21 23 Skrevet 28. Februar, 2021 Tråden er lagt under Sjælland. Beklager, skulle naturligvis have uddybet. Borgergade i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 596 Skrevet 28. Februar, 2021 Stubbe21 skrev, for 2 timer siden: Borgergade i København. Der er ikke så meget åbent for tiden. Går ud fra, du bor på vandrerhjemmet? I så fald er det vist svært med outcall. Omend sikkert vældig underholdende for de andre på sovesalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ernesto 21 Skrevet 28. Februar, 2021 Bella er ledig og lige om hjørnet for dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg