Hop til indhold

Seriøse mænd til FKK weekend

Featured Replies

Skrevet

Til jer der følger denne tråd:

FKK weekend i danmark

viewtopic.php?f=15&t=6549

Bemærk hvad Liderligfyr skrev i sit indlæg:

Det er jo almindelig kendt, at pigerne kan slå et GB op, med 8 tilmeldinger. Så kommer der gudhjælpeme kun 2 :?

og

Ellers skal det jo være med forhåndstilmelding og betaling, så hun ikke risikerer at stå med håret i postkassen :D

Hvortil jeg har svaret:

Jeg har selv haft skrevet at der bør ske forudbetaling af entreen for egen risiko, for det her arrangement er for mænd mutter og piger kan stole på, ikke et flertal som tilmelder sig, men aldrig dukker op på dagen :evil:

Nu bliver arrangementet fredag den 6 september lørdag den 7 september med i uge 36.

Jeg vil selv forsøge at få ferie i uge 36.

Jeg vil opfordre til at vi organiserer os i netværk, fra rundt om i landet hvor vi bor, sådan at 1 går i spidsen for hvert sit område for at samle alle seriøst interesserede i at deltage i arrangementet.

Med seriøst interesseret mener jeg mænd der er villige til at forhåndsbetale 500 kr + i entre til arrangementet uden anden sikkerhed end tillid til mutter punktum :!:

Alle mænd der ikke er villige til dette kan godt glemme at melde sig under min interessegruppe for Sjælland med sydSverige.

Jeg stiller mig hermed i spidsen for Sjælland og sydSverige

Andre der stiller sig i spidsen for andre dele af landet, meld jer i denne tråd.

Mutter må gerne så snart det er muligt melde en entre pris ud, hvordan vi kan forudbetale, så er det mit udgangspunkt at vi i interessegruppen betaler hvert medlems entre hurtigts muligt.

Jeg for min part ser gerne at vi i vores gruppe mødes til brunch eller andet, gerne til kaffe hos mig hen af vejen for at planlægge og tale om egen deltagelse i arrangementet.

Piger der for deres part kunne se sig som medlem af interessegruppen Sjælland og sydSverige, er velkomne til at melde sig også.

Det kunne jo være at piger i gruppen kunne netværke sig til nye kunder før og efter FKK weekenden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Godt initiativ RN.

Havde min potens været ligefrem proportional med min lyst, så havde jeg været en stensikker deltager, nu må jeg nøjes med at ønske jer en rigtig god oplevelse.

Og til arrangørerne, super initiativ, I her tager, håber, at I får succes med det, også så det kan ses i pungen og dermed danne skole. :)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Taget i betragtning udviklingen i udsigten til at denne FKK weekend bliver til noget, eller ikke aflyser jeg hermed den rolle jeg i denne tråd havde tilbudt mig til.

Ingen har i øvrigt heller meldt sig til at gøre mig følge på min givne præmis, hverken i denne tråd eller pm.

Den usikkerhed nævnte arrangement nu er forbundet med, gør at jeg ikke længere kan holde hverken økonomi eller kalender tilbage, for det tilfældes skyld at det i min optik nu mod forventning skulle ende med at denne FKK weekend bliver til noget.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Hej Rejse

Du har min fulde sympati - jeg har selv efterlyst mere fra PD, og det har Line i øvrigt også som du

nok har set, men uden held. Noget siger mig at dette, eller gode initiativ, er ved at lide skibbrud.

Vi må desværre nok se i øjnene at det har, endog meget lange udsigter med at få sådant et arrangement op og stå, og nu bliver folk nok også nervøse for at betale depositum når man ikke

engang høre nyt fra PD - f.eks. bare at der arbejdes med sagen.

Hilsen

GL

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.