modensønderjyde 128 Skrevet 26. Februar, 2021 Hej jeg har været i kontakt med denne Q på superchat.dk, under Par søger vest, så der er ingen link, desværre. Er der andre som har været i kontakt med hende og kan sige noget om seriøsitet og lignende ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Februar, 2021 (edited) Den mest useriøse side du er på, 90 % faketosser der ikke vil en skid. Det er en chatside og har ikke noget med prostitution at gøre Redigeret 26. Februar, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 27. Februar, 2021 Hun er grønlænder og hedder Birthe, hun bor i et af højhusene på sydsiden af Kolding Fjord. Hun er OK, buttet fast i kødet dejlige naturlige bryster stram mis. hun gør alt uden gummi og tager 800 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 27. Februar, 2021 [email protected] skrev, for 12 minutter siden: Hun er grønlænder og hedder Birthe, hun bor i et af højhusene på sydsiden af Kolding Fjord. Hun er OK, buttet fast i kødet dejlige naturlige bryster stram mis. hun gør alt uden gummi og tager 800 kr. spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 27. Februar, 2021 [email protected] skrev, for 1 time siden: Hun er grønlænder og hedder Birthe, hun bor i et af højhusene på sydsiden af Kolding Fjord. Hun er OK, buttet fast i kødet dejlige naturlige bryster stram mis. hun gør alt uden gummi og tager 800 kr. Kan du fortælle lidt mere om din oplevelse med Birthe? Har fået hendes tlf nr og vil besøge hende i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 7 Skrevet 27. Februar, 2021 Det er godt amatørfisse til prisen. Hun har en dejlig fisse smager godt, 165, 68, C. Med dejlige brystvorter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den tykke 4 Skrevet 27. Februar, 2021 Hej modensøndejyde måske du vil sende hendes nr i pb ? kunne godt tænke mig at prøve hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 27. Februar, 2021 den tykke skrev, 1 time siden: Hej modensøndejyde måske du vil sende hendes nr i pb ? kunne godt tænke mig at prøve hende. Jeg sender ikke folks private telefonnummer. Du må gå ind på chatten og finde hende der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 27. Februar, 2021 Dette er en narre fisse. Troede jeg havde en aftale da hun skrev hvornår jeg kunne være i Kolding. Kom til Kolding og kunne ikke få kontakt hverken ved opkald eller sms. Så spild af tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mikkel34 Skrevet 28. Februar, 2021 Hvis nogen er frisk på en trekant med hende så er jeg klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 14. Marts, 2021 modensønderjyde skrev, den 27.2.2021 at 22:33: Dette er en narre fisse. Troede jeg havde en aftale da hun skrev hvornår jeg kunne være i Kolding. Kom til Kolding og kunne ikke få kontakt hverken ved opkald eller sms. Så spild af tid. Jeg trækker mine ord tilbage. Det lykkedes nemlig i dag at få en aftale på chatten og jeg besøgte hende i hendes lejlighed. Meget smuk dame, grønlænder eller asiat, med langt sort hår, dejlige naturlige bryster med store vorter og en meget stram mis. Vil ikke gå i detaljer om akten, men det var rigtig godt. 1.000 kroner og det hele uden gummi. Eneste minus er at der lugter af cigaretrøg i stuen, som man skal i gennem for at komme til "motionsrummet", men "motionsrummet" var udmærket med stearinlys og dæmpet musik. Hun har fået nyt telefonnummer, som jeg selvfølgelig ikke oplyser. I må fange hende på superchat.dk under "Par søger - vest". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 123 Skrevet 16. Marts, 2021 modensønderjyde skrev, den 14.3.2021 at 14:29: Jeg trækker mine ord tilbage. Det lykkedes nemlig i dag at få en aftale på chatten og jeg besøgte hende i hendes lejlighed. Meget smuk dame, grønlænder eller asiat, med langt sort hår, dejlige naturlige bryster med store vorter og en meget stram mis. Vil ikke gå i detaljer om akten, men det var rigtig godt. 1.000 kroner og det hele uden gummi. Eneste minus er at der lugter af cigaretrøg i stuen, som man skal i gennem for at komme til "motionsrummet", men "motionsrummet" var udmærket med stearinlys og dæmpet musik. Hun har fået nyt telefonnummer, som jeg selvfølgelig ikke oplyser. I må fange hende på superchat.dk under "Par søger - vest". Par søger-vest 1 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 16. Marts, 2021 Snedker skrev, 1 time siden: Par søger-vest 1 ? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 123 Skrevet 16. Marts, 2021 modensønderjyde skrev, for 3 timer siden: Ja Tak. Hvilket Nick bruger hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 16. Marts, 2021 Snedker skrev, for 4 timer siden: Tak. Hvilket Nick bruger hun? Det som står i overskriften, hun bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 42 Skrevet 23. Marts, 2021 Er der andre friske derinde evt send Nick pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 6. Juni, 2021 Mikkel34 skrev, den 28.2.2021 at 07:28: Hvis nogen er frisk på en trekant med hende så er jeg klar Jeg kunne ret godt være interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horse59 6 Skrevet 2. Januar, 2022 Er Q33Kolding stadig aktiv. Hvis ja, kan hun kontaktes på anden måde, end den i tråden nævnte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 25. Januar, 2022 Har chattet med hende på Superchatten i dag d. 25. januar. Vi nåde langt og jeg ville til at lave en aftale, da hun loggede ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 25. Januar, 2022 Hvad er superchatten ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 16. Februar, 2022 Har nogen set hende på chatten for nylig. Hun er fræk - jeg ku godt bruge en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 29 Skrevet 11. April, 2022 Hej, så fik jeg besøgt hende og må bare sige en god gang sex med en sød kvinde og nogle dejlige vorter hun har, hendes fisse smager bare dejlig og hun er stram, har aldrig kneppet en kvinde som var så stram på min pik som er ganske normal, hende vil jeg nu besøge igen snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 12. April, 2022 dinjo skrev, den 11.4.2022 at 13:37: Hej, så fik jeg besøgt hende og må bare sige en god gang sex med en sød kvinde og nogle dejlige vorter hun har, hendes fisse smager bare dejlig og hun er stram, har aldrig kneppet en kvinde som var så stram på min pik som er ganske normal, hende vil jeg nu besøge igen snart. Og hvordan fik du aftale i stand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 29 Skrevet 13. April, 2022 Som det er skrevet før over superchatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg