Hop til indhold
Ny bruger

Vejlepigen123

Recommended Posts

Guest lurik
Ny bruger skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har mødt hende. 

https://annoncelight.dk/showad/313647

Der er skrevet som hende, hun har en profil på SD og hedder dendusøger derinde - Hun er ikke værd at kaste sine surt tjente penge efter, du får en bedre oplevelse ved at lade diller hænge frit og gå en rolig tur gennem din stue.... 

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/132600-dendusøger-vejle/?tab=comments#comment-1242771

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede helt det samme, hun stritter imod, rigtig dårlig oplevelse... fik lov til at slikke hende, men da jeg kom ned og kiggede var hun fuld af røde blister i selve fissen og det lugtede heller ikke godt, så jeg skulle ikke nyde noget.. Så jeg er nu godt tilfreds med jeg ikke kneppede hende, for så ville jeg med sikkerhed have haft gave med hjem.

Gutter hold... jer for Guds skyld væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik en aftale med hende, ankom til adr. Hun hentede mig ved vejen...

Da vi kom ind snakkede vi lidt, faktisk meget sød, mens det ændrede sig da markant efter betalingen.

Kold skid har jeg aldrig mødt, hul ville ingen ting, og som andre skriver, stritter hun imod, det lykkes ikke at komme op i hende.

Men måske godt nok efter det Skagen skriver.... Fuck mand at hun ikke har mere respekt at kneppe løs hvis hun ved hun fejler et eller andet Down under.

så som andre skriver... HOLD JER VÆK 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...