Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2021 jan j skrev, for 2 minutter siden: håber du har plads til flere knus Måske jeg skulle overveje at tilbyde transport hvor jeg er let påklædt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 6. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Måske jeg skulle overveje at tilbyde transport hvor jeg er let påklædt ja og hvis du tilbyder sex på turen vil du få mange kunder er jeg sikker på knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 162 Skrevet 6. Marts, 2021 Boede i 2010 på Islands brygge i noget af de nye tætte byggeri. I højhuset overfor gik fruen (25 år) rundt hver lørdag og søndag morgen og formiddag rundt splitter nøgen. Spiste morgenmad og vimse rundt. Gik i bad og fik tøj på. Nøj hvor jeg nød det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. Marts, 2021 Nemtøs skrev, den 6.3.2021 at 10:50: Somme tider kan jeg finde på at trække op i blusen når jeg kører, så jeg reelt sidder i bh. Haha - du er uforbederlig på den gode frække måde @Nemtøs og ja "vi har kun det skæg vi selv sidder på". Det må være svært at holde fokus i et elefantræs på E45, når øjnene konstant flakker ned på et velproportionerede bryster (0) (0) Husk dog Murphys lov. Razzia længere fremme - "Godaw do´ Må jeg se....øøøh ?" Sikke et syn for Poul Betjent ...med senere lummer debriefing og citronmåne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg