Guest Duni Skrevet 24. Februar, 2021 Hej Nogen, der har noget at berette om Maja: https://annoncelight.dk/showad/310642 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 25. Februar, 2021 Jeps besøgte hende lige før nedlukningen i december, jeg tror hun kaldte sig IZA eller noget lign. Det var den absolut ringeste oplevelse jeg har haft. Jeg ved ikke om jeg helt kan forklare det godt nok, men opførsel og hendes måde at kommunikere på virkede som om der ikke var for mange lys i lagkagen. Nå men hun fik suttet mig stiv, og satte sig ovenpå for at ride, eller det var hvad jeg troede for hun pressede sig ned mod mig med underlivet så kunne ikke komme til at lave nogle ind-ud bevægelser?? Jeg syntes virkedelig det var underligt og efter 1 minut sprang hun af, og sagde “GOM GOM”?? Igen var jeg bare er kæmpe spørgsmålstegn?? Nå fik hende om så jeg kunne tage hende bagfra, men hun gjorde alt for at vride og dreje sig i mærkelige stillinger så man ikke kunne komme til og de eneste lyde der kom fra hende var de der “GOM GOM” lyde. Nå det lykkedes mig at komme, og derfra tænkte jeg bare på at komme ud af døren, for hun var virkelig underlig? Hun sagte intet efterfølgende og man kunne ikke få øjenkontakt med hende. Igen, det absolut mest mærkelige og dårligste knald jeg har været ude for. Det eneste positive er at jeg heldigvis er blevet “kureret” for at bruge penge på GP når det alligevel er lukket ned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg