Hop til indhold
Mrev94

Moden 55 årig kvinde aalborg

Recommended Posts

Tog en for holdet. Hun kom hjem til mig og  gav mig mit livs bedste blow. Hun var virkelig vild med at give blow og blev ved og ved i 10-15 minutter, og hun tog den helt til roden.

Da jeg ville til at kneppe hende bad hun mig om at blive liggende og bare slappe af. Så begyndte hun at ride mig godt og grundigt i et stykke tid indtil at hun igen gik ned og gav mig et blow. Efter det gik vi tilbage til sex i flere forskellige stillinger ind til at jeg kom. Der var ingen tvivl om, at hun også nød sexen, hvilket bare bidrog endnu mere til at det var en fantastisk oplevelse.

Hvis man er til en moden og naturlig kvinde, der har styr på hvad hun laver og samtidig nyder det, så er det helt klar værd at booke en aftale med hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ungersvend skrev, den 25/2/2021 at 00:46:

er det bare mig eller ser i andre også adskillige blå mærker på de fotos?

Hallo,do, hunskriver i annoncen, at de blå mærker skyldes problemer med linsen

knus Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don Olesen skrev, for 20 minutter siden:

Hun er ikke pengene værd . Hun har blå mærker. hun har fået bank af manden. Meget ustabil. Hun er kke noget værd

Er  det  noget  du  ved  at  hun  har  fået  bank  af  hendes  mand,  eller  blot  et  gæt.  Ligegyldigt  hvad  er  det  voldsomme  beskyldninger, og  er  det  sandt  burde  du  hjælpe  hende  frem  for  at  udstille  hende  herinde.  

Jeg  har  læst  de  indlæg  du  har  lavet  på  EG,  ikke  en  eneste  positiv anmeldelse  fra  din  side.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Olesen skrev, den 14.3.2021 at 18:43:

Hun er ikke pengene værd . Hun har blå mærker. hun har fået bank af manden. Meget ustabil. Hun er kke noget værd

Hun var alle pengene værd, da hun besøgte mig - og absolut ingen blå mærker ...

Redigeret af Pølsemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besøg af hende igen. Absolut alle pengene værd. Ingen stress, fantastisk blowjob og dejlig indlevelse :D Eneste minus, var at jeg kom ret hurtigt denne her gang, men det var så min egen skyld haha ;)

Redigeret af Mrev94

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mrev94 skrev, for 57 minutter siden:

Havde besøg af hende igen. Absolut alle pengene værd. Ingen stress, fantastisk blowjob og dejlig indlevelse :D Eneste minus, var at jeg kom ret hurtigt denne her gang, men det var så min egen skyld haha ;)

Ha ha, det sker når man besøger rigtig kvinder= milf 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Olesen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror ikke hun er aktiv mere. Du er ikke gået glip af noget.

Måske du bare har dårlig kemi med alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don Olesen skrev, den 7.4.2021 at 10:27:

Jeg tror ikke hun er aktiv mere. Du er ikke gået glip af noget.

Hun ER skam aktiv. Det er jo bare ikke alle, der dagligt annoncerer.

Nu hvor vi alle efterhånden kender din mening Don Olesen, kunne vi så ikke blive fri for flere af dine sure og negative opstød?!

Det virker som om, du går mere efter manden (i dette tilfælde kvinden) end efter bolden.

Kom dog videre, og prøv så at skrive en positiv anmeldelse - hvis altså du overhovedet oplever noget positivt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystsejleren9k skrev, for 10 timer siden:

Har du prøvet hende for nylig ?

Nej, det er faktisk ved at være noget tid siden, for jeg har ikke set hendes annonce længe. Jeg tror, at når hun arbejder, har hun den bare på om morgenen, indtil der er booket op til den dag, og så fjerner hun den igen. Jeg tjekker som regel først AL om eftermiddagen.

Er der andre af jer derude, som har besøgt hende for nylig??

Redigeret af Pølsemanden
Rettelser af småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...