Hop til indhold
Blueberry

Chloe "young real beauti" - Lille godte i Herlev

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Chloe (link). Det er pigen på billederne (det er min erfaring, at stedet bruger retvisende billeder), og det var let at lave en aftale med hende (SMS). Jeg ankom til tiden, og Chloe var parat. Hun er en ret ung og petite pige (165cm, 48kg?) og hun ser mindst ligeså godt ud IRL som på billederne. Og hun er "petite" som i fin lille, og meget velproportioneret. Ikke petite som misbrugt i "kortlemmet".

Hun tog i mod iført en lille bh og små trusser. Den samlede mængde stof ville ikke være tilstrækkelig til bare een handske til mig, men hun har bestemt heller ikke noget at skjule. Penge skiftede hænder, vi smed kludene (mest mig, altså) og hun accepterede at bruge et af mine Skyn kondomer uden videre bøvl. Dejligt. Jeg satte mig på sengen og lod hende stille sig helt op af mig, hvilket placerede hendes fine bryster lige ud for mine læber. Dem kyssede jeg så lidt på, mens jeg lod min hænder cirkulere på den lille, runde numse. Helt sublimt og det havde da også den ønskede effekt på min libido.

Det opdagede Chloe desværre ret hurtigt og vupti trak hun kondomet ned over kalorius. Desværre uden at rulle det på, men min rejsning var i dagens anledning helt upåvirket af kvælermanøvren, så jeg lagde mig ned på ryggen og lod hende gøre sin ting med munden. Det startede ret godt; Vådt og indfølt uden at være det rene sommefugle-lir (det virker ikke på mig), men hun blev mere og mere energist og brugte også hænderne flittigt. Nok af det, altså.

Vi lagde så an til missonæren og hun fyrede en ordentlig klat glidecreme ud over kalorius, men overlod til mig selv at fordele på os begge. Mængden af creme gjorde dette ret let. Det gjorde også penetreringen ret let, måske næste for let. Men Chloe er ikke ret stor, og hun er usædvanlig ungpige-lækker :x, så jeg måtte alligevel overgive efter kort tid og slippe min opsparing løs.

Chloe gav mig lidt ucerimonelt en meter afrevet køkkenrulle og så var det ellers færdigt arbejde. Den samlede karakter lander over middel, for Chloe er kamp-lækker og det var helt problemfrit at lave en aftale. Det trækker lidt ned at hun anvender kvælermetoden med kondomet. at mængden af creme er helt overvældende og at hendes telefon bimler lystigt under seacen. Meget passende bimlede den også netop som jeg afsluttede og var ved at trække mig ud :eek:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 42 minutter siden:

Skyn kondomer

Hvad er der specielt ved dem? Har aldrig hørt om dem, og har selv lidt problemer med kondomerne på diverse steder, så nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 minut siden:

Hvad er der specielt ved dem? Har aldrig hørt om dem, og har selv lidt problemer med kondomerne på diverse steder, så nysgerrig. 

Latexfri, meget tynde, fås i gode størrelser. Facit: Tættere på følelsen af at kneppe uden end langt de fleste andre typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 45 minutter siden:

vupti trak hun kondomet ned over kalorius.

Okay, bad du selv om at fransk skulle være med gummi? Menuen siger jo super er en del af grundpakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, for 5 minutter siden:

Ekstra: come in my body: 100 betyder det at man kan komme inde i hende uden kondom 

Der står sex Only with condom 

She probably meant come on body.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pudden skrev, for 31 minutter siden:

She probably meant come on body.

Lille betydelig stavefejl..../small significant spelling error....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Latexfri, meget tynde, fås i gode størrelser. Facit: Tættere på følelsen af at kneppe uden end langt de fleste andre typer.

Holdbare? Jeg bruger normalt London XL, og de holder også ved voldsomme ridt. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 minutter siden:

Holdbare? Jeg bruger normalt London XL, og de holder også ved voldsomme ridt. :-)

I min erfaring ingen problemer. Har tidligere prøvet at slide de tynde gummivarianter i stykker ...

Eneste GP jeg har oplevet selv havde dem, var Mette-tøsen. Tror det var der, jeg prøvede dem først. Hvis de var usikre ved lidt mere voldsom brug, havde hun nok aldrig anvendt dem, givet hun var åben for de lidt hårdhændede lege. De er dyrere end gennemsnittet.

Jeg glemte at nævne, at jeg personligt også synes de er lettere at rulle på.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 minut siden:

I min erfaring ingen problemer. Har tidligere prøvet at slide de tynde gummivarianter i stykker ...

Eneste GP jeg har oplevet selv havde dem, var Mette-tøsen. Tror det var der, jeg prøvede dem først. Hvis de var usikre ved lidt mere voldsom brug, havde hun nok aldrig anvendt dem, givet hun var åben for de lidt hårdhændede lege.

Jeg glemte at nævne, at jeg personligt også synes de er lettere at rulle på.

ok, tak. Hvor køber man dem? ikke så meget for levering på matriklen... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigdaddyxxx skrev, for 2 timer siden:

Tack för din recension Blueberry. Ungefär hur gammal tror du att hon är?

Selv tak. Jeg gætter på 21 år.

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg kan forstå hun er lækker - men det lyder da ikke som en særligt god oplevelse. Forkert brug af kondom og glidecreme, telefon, køkkenrulle osv. 

jeg tror du er en meget taknemmelig kunde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jogge skrev, for 11 timer siden:

Altså jeg kan forstå hun er lækker - men det lyder da ikke som en særligt god oplevelse. Forkert brug af kondom og glidecreme, telefon, køkkenrulle osv. 

jeg tror du er en meget taknemmelig kunde...

Hvis der ikke skal mere til for at du får en dårlig oplevelse gad jeg nok vide hvilke piger du normalt besøger. Det vigtigste for mig er stadigvæk selve agten, og den lyder til at have været til top karakter. De ting du beklager dig over vil jeg betragte som sekundære som allerhøjest kan bringe oplevelse ned på over middel som OP giver den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 46 minutter siden:

Hvis der ikke skal mere til for at du får en dårlig oplevelse gad jeg nok vide hvilke piger du normalt besøger. Det vigtigste for mig er stadigvæk selve agten, og den lyder til at have været til top karakter. De ting du beklager dig over vil jeg betragte som sekundære som allerhøjest kan bringe oplevelse ned på over middel som OP giver den.

For nogen er “agten” andet og mere end pik ind og pik ud af fissen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 21 timer siden:

Det startede ret godt; Vådt og indfølt uden at være det rene sommefugle-lir (

Jeg prøver lige igen: Var det på hendes eller dit initiativ, at blow var med gummi? I menuen er superfransk standard.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 11 minutter siden:

Jeg prøver lige igen: Var det på hendes eller dit initiativ, at blow var med gummi? I menuen er superfransk standard.

Det var på hendes initiativ. Jeg tror ikke. at det var til debat, og jeg er også lidt ambivalent ift at være ubeskyttet ved oral.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

For nogen er “agten” andet og mere end pik ind og pik ud af fissen.

Ofte vare selve agten for mig 20 min. ud af den halve time jeg normalt køber. De ting som jogge nævner kan max vare 2 min. og selvom at jeg er i god form kan jeg trods alt ikke holde til pik ind/pik ud i 18 min. Jeg er heller ikke sikker på at pigen ville bryde sig om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Copenfun skrev, den 25.2.2021 at 19:27:

Hvor diskret er stedet? Og hvor omkring i Herlev ligger det?

There are quite a few industries/companies nearby so expect employees will see you if you come during daytime. It's a 5 minute walk from Spangsberg Chokolade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Copenfun skrev, den 25.2.2021 at 19:56:

Hvordan er parkerings mulighederne?
 

er det sådan man står i frit skue og venter mens døren bliver åbnet eller er det lidt afskærmet 

Det er på ingen måde diskret, det ligger bag ret aktivt værksted.
Da jeg var derude var der 6-7 mennesker ude foran, klokken 20:00. :)

Redigeret af Fredagssingle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mr. B

 

Tak for en god anmeldelse

 

Mht. glidecream så øderligger det meget af oplevelsen for mig. Det tænder mig at kunne mærke pigen. En stor håndfuld glidecream fjerner meget af følelsen. 

 

Jeg forstår naturligvis godt pigens behov for at bruge glidecream ved købesex. De gode glidecreamsoplevelser, som jeg har haft, har været med piger som smører sig afmålt inden de går ind til kunden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 24.2.2021 at 17:44:

Latexfri, meget tynde, fås i gode størrelser. Facit: Tættere på følelsen af at kneppe uden end langt de fleste andre typer.

Tak for info. Skal lige høre om der er "smørelse" i dem alle, eller om det så skal være dem der hedder Lubricated??

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...