Hop til indhold
Guest Carabella

Til alle mændene

Recommended Posts

Det oprindelige spørgsmål var, om stedets dårlige ry ville være en hindring for en ny start. 
Ja og nej. Jeg har kun været forbi en enkelt gang, og fik faktisk en aldeles udmærket behandling. Adressen/kvarteret ser jeg heller ikke som noget problem. Men efter den negative omtale ville jeg først besøge stedet igen efter at nye omtaler tyder på, at tingene igen er i orden. Hvis mange har det på samme måde, vil det genstartede sted derfor nok få en lidt tung start.

Jeg tror det ville hjælpe, hvis der blev engageret nogle piger, der i forvejen er kendte fra andre steder (eller har været der, dengang det fungerede godt). Så kom jeg gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, den 11.3.2021 at 21:46:

....

Jeg tror det ville hjælpe, hvis der blev engageret nogle piger, der i forvejen er kendte fra andre steder (eller har været der, dengang det fungerede godt). Så kom jeg gerne igen. 

Nu kan jeg se på Annoncelight, at Christina fra Pure Passion snart starter igen på dit nye sted. Det er præcis sådan noget, jeg foreslog. Hun er dejlig (mere end hendes halvkiksede billeder giver indtryk af) og helt reel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
moeffe skrev, den 8.4.2021 at 15:50:

Lidt billeder fra stedet vil bestemt heller ikke skade!

Der er kommet billeder , bare nogle vi selv har taget , prof billeder kommer snart :D ! Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
ekek skrev, den 25.3.2021 at 10:07:

Nu kan jeg se på Annoncelight, at Christina fra Pure Passion snart starter igen på dit nye sted. Det er præcis sådan noget, jeg foreslog. Hun er dejlig (mere end hendes halvkiksede billeder giver indtryk af) og helt reel.

Tusind tak søde <3 dem er der kommet flere af , siden du skrev kommentaren :) !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser spændende ud, dette nye sted. Har ikke været der, siden det hed Sexy Secret, men håber dette bliver lavet om i løbet af foråret. Der er da i hvert fald tre, jeg har i kikkerten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg var næsten fast inventar da det hed Sexy Secret - have mange gode timer med Simone og Malua ... 

Hvis jeg stadig boede i KBH ville jeg komme ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
fiskermanden skrev, for 27 minutter siden:

Er pigerne i orden og får vi gode oplevelser - så er det i orden.

Held og lykke

Tak <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...