Guest Mr-H Skrevet 22. Februar, 2021 Det er sku utroligt hvad man forsker i, i den vide verden. Men takket være denne nysgerrighed, har vi nu sort-of bevis på at COVID-19 ikke smitter gennem sæd. Det er da en start? xD Coronavirus smitter ikke gennem sæd, viser nyt studie - TV 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 22. Februar, 2021 Det har de da sagt hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 22. Februar, 2021 Forskellen er nok, at der nu er et studie der har bevist det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2021 Pewwwwwhhhh, så kan jeg godt holde op med at bruge kondom når jeg onanerer. Jeg har simpelthen været så ræd for at smitte mig selv når limen kom ud af tuben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 22. Februar, 2021 Jeg spritter nu stadig kalorius af for en sikkerheds skyld 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 22. Februar, 2021 OldGentlemann skrev, for 49 minutter siden: Jeg spritter nu stadig kalorius af for en sikkerheds skyld Jeg bruger babyolie - så får jeg heller ikke hård hud på hænderne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 22. Februar, 2021 Sjovt nok -jeg har en thaimassør der spritter mig af fra top til tå, hver gang inden hun starter massagen -og selv om hun ikke giver ekstra -får lillemand også en grundig omgang med spritten... Vi har begge mundbind på hele tiden... Jeg elsker hendes grundighed... Og jeg tænker ved mig selv "jeg får sgu noget for pengene her" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 22. Februar, 2021 Gode nyheder. Måske det næste bliver at det kan bruges som vaccine og at der skal minimum x antal doser til ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 22. Februar, 2021 Ingen undskyldning: Så kan de godt åbne landet mere op. Sig vi skal huske at bruge mundbind når vi besøger GP'er for mange lysthuse må bløde i disse måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. Februar, 2021 TheJack skrev, for 25 minutter siden: Gode nyheder. Måske det næste bliver at det kan bruges som vaccine og at der skal minimum x antal doser til ?? Kan sgu godt lige kommer på et par stykker jeg gerne vil være behjælpelig med en vaccine... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 742 Skrevet 22. Februar, 2021 TheJack skrev, for 33 minutter siden: Gode nyheder. Måske det næste bliver at det kan bruges som vaccine og at der skal minimum x antal doser til ?? Ja ja Bill Gates er allerede i fuld gang med at sprøjte udover det hele hahahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 22. Februar, 2021 Så kan der åbnes for glory holes 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2021 ppd skrev, for 16 minutter siden: for mange lysthuse må bløde Hmm,den lyder ikke helt rigtigt den sætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Februar, 2021 ppd skrev, for 4 timer siden: Ingen undskyldning: Så kan de godt åbne landet mere op. Bare svært at holde to meters afstand, medmindre man hedder John Dillermand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2021 Liv skrev, for 1 minut siden: Bare svært at holde to meters afstand, medmindre man hedder John Dillermand Så må vi jo starte med at stå 2 m fra jer piger og vise jer at vi sagtens, ved egen hjælp, kan skyde 2 meter og ramme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 22. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden: Så må vi jo starte med at stå 2 m fra jer piger og vise jer at vi sagtens, ved egen hjælp, kan skyde 2 meter og ramme Knap så hyggeligt måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Så må vi jo starte med at stå 2 m fra jer piger og vise jer at vi sagtens, ved egen hjælp, kan skyde 2 meter og ramme Det ville være særligt imponerende ramt taget i betragtning, at det er ret almindeligt at skyde over selv med ned til 2 centimeters afstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg