Hop til indhold
chewie

Lillelily laver snap og mobilepay scam

Recommended Posts

Profilen lillelily sælger billeder og video på snap under påskud for at det ikke er sikkert at mødes under corona. 

Jeg fik sendt lidt inden betaling, så det virkede lidt legit og tænkte okay lad mig stole på en for en gang skyld. Efter en lille penge overførsel blev jeg blokeret.

Så advarsel om denne. Har anmeldt flere gange til Sugardaters.

Profilen hedder lillelily123 på snap.

https://sugardaters.com/da/profile/3KZGkBg9RL

Så hold jer væk drenge. 

Redigeret af chewie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
chewie skrev, 1 time siden:

Profilen lillelily sælger billeder og video på snap under påskud for at det ikke er sikkert at mødes under corona. 

Jeg fik sendt lidt inden betaling, så det virkede lidt legit og tænkte okay lad mig stole på en for en gang skyld. Efter en lille penge overførsel blev jeg blokeret.

Så advarsel om denne. Har anmeldt flere gange til Sugardaters.

Profilen hedder lillelily123 på snap.

https://sugardaters.com/da/profile/3KZGkBg9RL

Så hold jer væk drenge. 

Hun har også forsøgt med mig, og hun er på profil nr. 2, så det kan godt være at SD har slettet hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu kun haft held med hende. Har en del videoer og billeder efterhånden. En enkelt gang på livecam. 

Hun sku ellers fræk nok. 

Desværre vil hun ikke mødes. Forslog ellers en lyntest, og hereafter direkte til hende. Men hun ville ikke, da hun siger testen ikke er 100 procent.

Ærgerligt, for kunne satme godt kneppe hende. 

Men ja, generelt, så det dumt at forudbetale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu købt billeder og videoer af hende adskillige gange (tror 10-15) Og hun har overholdt hver en aftale og er generalt bare sød og dejlig at skrive med.

Hun siger dog at hun ikke mødtes under corona, hvilket er forståeligt nok og vel et valg hun selv tager. Hun sagde det også til mig før vi begyndte og snakke og valgte alligevel at give hende en chance, blev ikke skuffet. (Kan se nogle har kommenteret det)

Kan virkelig ikke forstå du har haft en dårlig oplevelse, for jeg har kun haft gode oplevelser.

 

-BigBigBig

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigBigBig skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har nu købt billeder og videoer af hende adskillige gange (tror 10-15) Og hun har overholdt hver en aftale og er generalt bare sød og dejlig at skrive med.

Hun siger dog at hun ikke mødtes under corona, hvilket er forståeligt nok og vel et valg hun selv tager. Hun sagde det også til mig før vi begyndte og snakke og valgte alligevel at give hende en chance, blev ikke skuffet. (Kan se nogle har kommenteret det)

Kan virkelig ikke forstå du har haft en dårlig oplevelse, for jeg har kun haft gode oplevelser.

 

-BigBigBig

Jeg har snakket med hende og hun siger at hun kun blokere folk hvis de begynder at blive klamme, ubehøvlede eller ikke overholder deres del af aftalen. Og siden jeg ikke har andet end positivt at sige, så tænker jeg nok at det er der problemet ligger for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Enten har hun blokeret mig eller også er hun blevet slettet for misbrug med salg af billeder

Redigeret af Oldboy2800

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og I er sikre på at det er hende i taler med? Jeg har ikke talt ubehøvlet eller lignende. Dog har jeg bedt om bevis for hun var ægte da jeg har modtaget videoer der er virker stærkt fake. Bl.a. hvor der stønnes på engelsk. 

Nogle der har hørt hende tale dansk på video? Fået hende til at sige jeres navn eller lignende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 22 timer siden:

Profilen lillelily sælger billeder og video på snap under påskud for at det ikke er sikkert at mødes under corona. 

Jeg fik sendt lidt inden betaling, så det virkede lidt legit og tænkte okay lad mig stole på en for en gang skyld. Efter en lille penge overførsel blev jeg blokeret.

Så advarsel om denne. Har anmeldt flere gange til Sugardaters.

Profilen hedder lillelily123 på snap.

https://sugardaters.com/da/profile/3KZGkBg9RL

Så hold jer væk drenge. 

Er helt enig med dig. Total scam. Hold jer væk fra hende. Overførte heldigvis ikke, for kender alle tricks i bogen.

Sjovt at de 2 sidste indlæg der skriver godt om hende er nyoprettedes brugere med der første indlæg ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 3 timer siden:

Er helt enig med dig. Total scam. Hold jer væk fra hende. Overførte heldigvis ikke, for kender alle tricks i bogen.

Sjovt at de 2 sidste indlæg der skriver godt om hende er nyoprettedes brugere med der første indlæg ;) 

Hvorfor bliver jeg nu udstillet som at være en ''falsk'' profil bare fordi det er mit første opslag? Det var da' lidt absurt og en underlig velkomst :huh:

chewie skrev, for 7 timer siden:

Og I er sikre på at det er hende i taler med? Jeg har ikke talt ubehøvlet eller lignende. Dog har jeg bedt om bevis for hun var ægte da jeg har modtaget videoer der er virker stærkt fake. Bl.a. hvor der stønnes på engelsk. 

Nogle der har hørt hende tale dansk på video? Fået hende til at sige jeres navn eller lignende? 

Altså, hvis du har spurgt om bevis for om det er hende, så har du vel også modtaget det? Og hvordan søren kan der støttenes på engelsk? Hahaha!

Men for at besvare dit spørgsmål, så har jeg både fået videoer hvor hun siger mit navn og hvor hun taler flydende dansk. B.l.a en video hvor hun siger ''Jeg viser mig lige frem for dig daddy'' eller noget i den dur'

Redigeret af BigBigBig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik netop ikke bevis. Og man kan stønne ord. Så derfor.

Og enig med Cuminyourface om at det er ret mistænksomme indlæg du kommer med. Især du i en anden tråd laver reklame for "hende".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 18 timer siden:

Jeg fik netop ikke bevis. Og man kan stønne ord. Så derfor.

Og enig med Cuminyourface om at det er ret mistænksomme indlæg du kommer med. Især du i en anden tråd laver reklame for "hende".

 

Ikke at få bevis er vel din egen fejl, men jeg fik nu min, 2 fingre på øret som aftalt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke videoer/billeder du har fået, men hun taler flydende dansk i dem jeg har. Og ja, har lagt mærke til at hun stønner ''ohh yeah'' osv. Men det er sku' meget normalt iblandt de unge efterhånden.

Kan stadig ikke se hvad der er mistænkeligt ved indlæget, er det bare fordi det er mit første? :mellow: Og hvad angår den anden tråd, så besvarede jeg jo egentlig bare på mandens spørgsmål.

Men hvis hun scammer her, der og alle, så kan jeg da ikke forstå at hun har fået positive kommentare her og på selv samme tråd hvor jeg ''reklamerede'' for hende. Den ENSESTE som jeg kan se har haft en negativ omgang med hende er egentlig dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blokerede mig da jeg bedte om bevis. Det synes jeg er svar nok. 

Og folk skal være velkomne til at danne sig sin egen mening. Nu har de min side af historien. 

Redigeret af chewie

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigBigBig skrev, den 22.2.2021 at 10:51:

Jeg har snakket med hende og hun siger at hun kun blokere folk hvis de begynder at blive klamme, ubehøvlede eller ikke overholder deres del af aftalen. Og siden jeg ikke har andet end positivt at sige, så tænker jeg nok at det er der problemet ligger for dig. 

Hvis hun har modtaget penge for en vare hun ikke har leveret - Så er det da hende der har et problem! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, den 22.2.2021 at 18:49:

Er helt enig med dig. Total scam. Hold jer væk fra hende. Overførte heldigvis ikke, for kender alle tricks i bogen.

Sjovt at de 2 sidste indlæg der skriver godt om hende er nyoprettedes brugere med der første indlæg ;) 

Jeg vil ikke kalde mig ny bruger længere, og har oprettet en smule indlæg. 

Jeg har været tilfreds nok, og hun har overholdt sine aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Den eneste hun har snydt i vores kontakt er hende selv. Jeg skrev med hende og hun sendte videoer, bl a en stripvideo til en specifik sang jeg bad om og så snakkede hun på en anden. Så forsvandt profilen. Dagen efter var hun der pludselig med en ny profil og så sendte hun videoer hvor hun suttede pik og kneppede, hun ville sende flere dagen efter og så skulle jeg betale. Så forsvandt den profil også og jeg har ikke set hende siden og nu er min profil udløbet + hun svarer ikke på mails. Så jeg har absolut ikke indtrykket af at hun snyder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
chewie skrev, den 21.2.2021 at 20:42:

Profilen lillelily sælger billeder og video på snap under påskud for at det ikke er sikkert at mødes under corona. 

Jeg fik sendt lidt inden betaling, så det virkede lidt legit og tænkte okay lad mig stole på en for en gang skyld. Efter en lille penge overførsel blev jeg blokeret.

 

Hvad er det problemet så er?? Du fik billeder og videoer og sendte en lille slat penge??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
chewie skrev, den 22.2.2021 at 14:35:

 

Nogle der har hørt hende tale dansk på video? Fået hende til at sige jeres navn eller lignende? 

Ja og bedt hende strippe til en specifik sang, begge dele fik jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Cuminyourface1979 skrev, den 22.2.2021 at 18:49:

Er helt enig med dig. Total scam. Hold jer væk fra hende. Overførte heldigvis ikke, for kender alle tricks i bogen.

 

Så du er rent faktisk ikke blevet snydt, mener bare hun er scam??

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 27.2.2021 at 07:33:

Hvad er det problemet så er?? Du fik billeder og videoer og sendte en lille slat penge??

Prøv at læse det du svarer på - han sendte penge for noget han ikke fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Advarsel skrev, den 28.2.2021 at 15:33:

Prøv at læse det du svarer på - han sendte penge for noget han ikke fik.

Han fik sendt lidt inden betaling og sendte så lidt penge?!?!?!!?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, 1 time siden:

Han fik sendt lidt inden betaling og sendte så lidt penge?!?!?!!?!

Ja, men det var ikke som aftalt, efter det skrevne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Ja, men det var ikke som aftalt, efter det skrevne.

Det kan godt være at det er det han mener, men han skriver det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 47 minutter siden:

Det kan godt være at det er det han mener, men han skriver det ikke

Øh, jo. Prøv lige at læse hvad han skriver: Først får han noget der skal bekræfte hun er ægte. Derpå sender han penge, og så blokerer hun. 

Der er ikke rigtigt andre måder at læse det på 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...