Guest ckjfdlh Skrevet 20. Februar, 2021 camera system?? En annoncen på net. Bliver vi filmet? Hvem kigger med? -----Rent apartment 06/02 2021 private discreet newly renovated basement Looking for new girls apartment for rent 2 rooms with own TV 1 new kitchen internet camera system good packaging options write for more info on Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 20. Februar, 2021 Måske er der skjulte kameraer i malerierne på væggene? Eller en dørtelefon, hvem ved. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. Februar, 2021 De fleste steder bliver der filmet ved indgangen, ved ikke hvor udbredt det er i bollerummet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 20. Februar, 2021 Det er helt sikkert politiet der udlejer lejlighed og filmer som bevis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 242 Skrevet 20. Februar, 2021 Et er sikkert, der er kamera i vores bærbare computere, hvilke kan styres af ekstern software. Det samme gælder det kamera der sidder i en mobiltelefon. Derudover optager Smart TV og mobiltelefoner tale der videregives til "3. person" hvilken vi ikke ved hvem er. Computeren optager enhver trafik på internettet, hvormed systemer som Google, Facebook, m.fl. danner et ret præcist billede af brugerens tanker!! Ja, det er skræmmende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 20. Februar, 2021 Ja det er skræmmende. Det har jeg sagt i flere år. Også der fordi jeg går rundt med stanniol. Rullet omkring mit hovede. Så de ikke kan spore mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 232 Skrevet 20. Februar, 2021 kad skrev, for 1 time siden: Ja det er skræmmende. Det har jeg sagt i flere år. Også der fordi jeg går rundt med stanniol. Rullet omkring mit hovede. Så de ikke kan spore mig er det ikke træls når du har bukser på..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Februar, 2021 Som der er skrevet længere oppe så der kamera ved døren alle de steder jeg har arbejdet i hvertfald.. Det så man kan se hvem der kommer.. Kameraerne er som regel ikke sat til noget optage-tingnot så der bliver ikke gemt optagelser af besøg osv (tænk også lige hvor stor plads sådan en ting skulle have hvis den skulle optage 24/7..).. Jeg har endnu ikke hørt noget om at nogen skulle optage noget som helst i værelserne.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 20. Februar, 2021 tilmodenQ skrev, for 53 minutter siden: er det ikke træls når du har bukser på..? Jov .Men kan holde længere når jeg har sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 20. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: (tænk også lige hvor stor plads sådan en ting skulle have hvis den skulle optage 24/7..).. Heldigvis fylder optagelser ikke så meget fysisk som i "gamle dage". Desuden overskrives optagelser så man automatisk har f.eks. den sidse uge på "bånd". /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 20. Februar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Som der er skrevet længere oppe så der kamera ved døren alle de steder jeg har arbejdet i hvertfald.. Det så man kan se hvem der kommer.. Kameraerne er som regel ikke sat til noget optage-tingnot så der bliver ikke gemt optagelser af besøg osv (tænk også lige hvor stor plads sådan en ting skulle have hvis den skulle optage 24/7..).. Jeg har endnu ikke hørt noget om at nogen skulle optage noget som helst i værelserne.. Jeg har monteret anlæg med harddisk optagere, også på massage klinikker. Det kræver ikke meget plads at optage 24/7, typisk kan man have 4 hd kameraer og optage lidt mere end en måned før den begynder at overskrive tidligere optagelser. Optagelserne bliver normalt kun brugt hvis der har været uroligheder, jeg har et par gange afleveret beviser til politiet. Har heller intet kendskab til at der er kameraer indenfor i massagerum, det er iøvrigt heller ikke tilladt, hvorimod indgang og forrum godt må filmes hvis der skiltes med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg