Detbaremigstine 3 Skrevet 19. Februar, 2021 Hejsa Er der andre der bliver kontaktet af denne [email protected] Jeg har i dag fået denne mail “Det er dig selv der har skrevet den anmeldelse på eg og jeg har anmeldt det. Der er også bevis på at du arb under corona krisen. Godt bevis at have” lad mig høre hvad i andre får fra ham/hende???!!!! Thomas Olsen har åbenbart også et problem med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 19. Februar, 2021 (edited) Ja det er den samme idiot, bare bloker. Han sender rundt til mange Den mail fra "Malou Jensen", har har lavet om fra den rigtige Malou, har hun også lavet et opslag om tidligere. Redigeret 19. Februar, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detbaremigstine 3 Skrevet 19. Februar, 2021 Jeg skriver heller til den nar. Men man er bare nød til at være et skridt for An. Og det jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 19. Februar, 2021 Der er 3 ting du kan gøre: 1. Ignorer 2. Ignorer 3. Ignorer Ellers pas godt på dig selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg