Hop til indhold

Pleasurezone i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg så annonce på annoncelight og ringede til nummeret, først var jeg lidt forvirret om det var pigen der var på vagt eller en anden, men fandt ud af det var pigen der var på vagt jeg talte med.

Hun havde en charmerene jysk dialækt så jeg var ikke tvivl om det var en dansk pige, jeg booked en tid og fik adressen, som jeg kørte imod, havde lidt svært ved at finde stedet men fandt at adressen var til den kro overfor, men anyways der var nemt at parkerer diskret.

Huset så noget slidt ud og indenfor var det ok, pigen der åbnede var en lille køn pige der passede til de foto jeg havde set på annoncelight. Da jeg er lidt af en langsom starter ville jeg gerne snakke lidt hvilket var helt fint med pigen som hed Yasmin.

Jeg havde købt en time og fik både blowjob uden gummie og sex i forskellige stillinger, pigen virkede som om at hun nød sit job og det virkede slet ikke presset overhovedet.

Jeg tror faktisk at jeg var der i over 1 1/2 time med betalte kun for en time.

Jeg synes pigen var dejlig og har allerede booked en ny tid

Redigeret af Organizer

Skrevet

Jeg så annonce på annoncelight og ringede til nummeret, først var jeg lidt forvirret om det var pigen der var på vagt eller en anden, men fandt ud af det var pigen der var på vagt jeg talte med.

Hun havde en charmerene jysk dialækt så jeg var ikke tvivl om det var en dansk pige, jeg booked en tid og fik adressen, som jeg kørte imod, havde lidt svært ved at finde stedet men fandt at adressen var til den kro overfor, men anyways der var nemt at parkerer diskret.

Huset så noget slidt ud og indenfor var det ok, pigen der åbnede var en lille køn pige der passede til de foto jeg havde set på annoncelight. Da jeg er lidt af en langsom starter ville jeg gerne snakke lidt hvilket var helt fint med pigen som hed Yasmin.

Jeg havde købt en time og fik både blowjob uden gummie og sex i forskellige stillinger, pigen virkede som om at hun nød sit job og det virkede slet ikke presset overhovedet.

Jeg tror faktisk at jeg var der i over 1 1/2 time med betalte kun for en time.

Jeg synes pigen var dejlig og har allerede booked en ny tid

Tak for de søde ord :smile:

Redigeret af Organizer

• 1 month later...
Skrevet

http://pleasurezone.dk/ virker ikke længere, men Yasmin har stadig en annonce http://www.sexnews69.dk/PleasureZone-Yasmin?ad-id=1632

Hvordan med huset i Skelhøje?

En opdatering ønskes

Hej :-)

Det er korrekt at min hjemmeside ikke længere virker. Desværre!

Der har været noget bøvl med webmaster, som er endt med barnlige tiltag fra vedkommendes side.

Bla at lukke min side. Dette arbejder jeg dog på, og er muligvis også nødsaget til at skifte pleasurezone ud med noget.....

Jeg skal nok holde jer opdateret når jeg har fået helt styr på tingene, er jo stadig ny i branchen, og satser på at få et super sted op at køre.

Skelhøje, bliver heller ikke noget. Men der er planer med stedet i rindsholm ;-).

Skulle der være spørgsmål eller andet, så spørg endelig ;-) evt i pb.

God weekend.

Sommerkram fra Yasmin

Skrevet

Skelhøje, bliver heller ikke noget.

Syntes også stedet lå lidt langt fra Alfarvej og 2 bordeller i den lille by var nok også lidt overkill.

Håber du får et rent og pænt sted op at stå, hvor man kan være bekendt at komme :D

• 5 weeks later...
Skrevet

Kiggede lige på vagtplanen.

skal det forståes at der kun er 1 pige på vagt 2-8 sept. ?

eller er det bare en test af hjemmesiden :D

Så er vores nye hjemmeside ved at være færdig :-)

Har lovet at skrive herinde når der var nyt.

Hjemmesiden hedder:

http://Www.pleasure2you.webs.com

Hilsen

Yasmin

Skrevet

Kiggede lige på vagtplanen.

skal det forståes at der kun er 1 pige på vagt 2-8 sept. ?

eller er det bare en test af hjemmesiden :D

Vagt planen er bare test....... Hahaha men godt du lige var vågen der :-P

Vagt planen er klar og færdig til på mandag hvor en ny uge starter ;-)

Skrevet

Så er vores nye hjemmeside ved at være færdig :-)

Har lovet at skrive herinde når der var nyt.

Hjemmesiden hedder:

http://Www.pleasure2you.webs.com

Hilsen

Yasmin

Og du lovede også at svare på beskeder sendt til dig, men det gør du åbenbart ikke :(

Skrevet

Og du lovede også at svare på beskeder sendt til dig, men det gør du åbenbart ikke :(

Surprise - uha uha - Nu ikke stille for store store forventninger. :lol::lol::lol:

Venligst

Skrevet

Hun har svaret på alle mine beskeder, jeg har sendt til hendes profil herinde - ingen problem idet - og hun er faktisk både sød og velformuleret at skrive sammen med :D

Skrevet

Jeg beklager...... Jeg gør faktisk meget for at holde hvad jeg lover, være høflig og svare alle der skriver. Jeg har åbenbart ikke fået svaret på din Pb (før nu), og det beklager jeg selvfølgelig.

Hilsen

Yasmin

Skrevet

Ja yasmin tager altid sin mobil. Jeg ringede da en ung pige ved navn Lina skulle komme.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.