arnen 134 Skrevet 18. Februar, 2021 Er der mon nogen der har erfaringer med denne lille coronagodte? https://annoncelight.dk/showad/313107 Jeg har prøvet at lede, men jeg synes ikke jeg har kunnet finde noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Something 3 Skrevet 18. Februar, 2021 Jeg tør næsten godt garantere at det der er en fake annonce. Tvivler ihvertfald stærkt på at det er tøsepigebarnet du møder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 134 Skrevet 18. Februar, 2021 Du har nok ret. Jeg prøvede reverse image search, som ikke gav mig nogen resultater. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 19. Februar, 2021 Hendes danske tekst har i alle tilfælde ikke været forbi google translate Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Februar, 2021 anmelder skrev, for 6 timer siden: Hendes danske tekst har i alle tilfælde ikke været forbi google translate Til gengæld har "hun" ikke et billede taget i DK. Det er vel bare at kontakte hende på snap og bede om et selfie med fx en dansk stikkontakt/afbryder i billedet. Altså hvis man ikke har andet at lave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 136 Skrevet 19. Februar, 2021 Hendes side er nede, desværre. Har dog lidt kontakt til hende. Men er i tvivl om hun er ægte. Jeg forsøger at lave en aftale med hende. Og betaler halvdelen inden inden...:/...tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. Februar, 2021 Analelsker skrev, den 19.2.2021 at 16:20: Og betaler halvdelen inden inden...:/...tænker jeg Du joker, ikke? Please, sig at det er en joke! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg