Hop til indhold
pdrhan

Korrespondance på SugarDaters

Recommended Posts

Havde i går en , i starten lidt underlig korrepondance med en 20årig SB , jeg reagerede på hendes billeder der lagde op til at hun kunne være rimeligt fræk....men hendes profil text udgav sig for det modsatte....begyndte en dialog , hvor jeg først ikke havde fået svar , efter noget tid sendte jeg et ? , så kom der forbindelse i gennem , og skriveriet endte over i at vi skulle fortsætte på snapchat , så allerede der begyndte mine alarm klokker at bimle...nå vi fortsatte der og hun skrev at hun gerne ville mødes så vi kunne se hinanden an i bilen og at hun ikke ville lave en fræk aftale på første møde men vi  evt kunne spise lidt,,(burgers)...jeg bad hende om at tage kort nederdel og nylonstrømper på , det indvilligede hun i , men så skulle jeg betale 400kr for det....imod mine principper med at betale for "kemimøde" endte de dog med at vi blev enige om at jeg skulle hente hende og hun ville så få 300kr (det dør jeg jo nok ikke af)...aftale tidspunkt og sted , var der 1720 som aftalt , og der kom en lille lækker sag i lårkort nederdel og nylonstrømpebukser og lange støvler...puha tænkte jeg hun er sgu lækker , vi kørte ud og købte nogle burgere som vi spiste i bilen samtidig med at vi talte om alt mellem himmel og jord , jeg spurgte indtil om hun så ville ses igen og hun svarede det ville hun gerne og at hun før havde haft en underlig oplevelse med et par hende og hendes også 20årige veninde havde mødt,,,,den boldt greb jeg i luften og spurgte om ikke det kunne være hyggeligt med en 3 kant med hende og veninden , hvilket hun sagde , "det kan det da, jeg skal faktisk være sammen med hende i morgen" ( i dag i skrivende stund) sagde hun og hun ville høre veninden og vende tilbage...i morges havde hun sendt mig en snap..." Hun er klar"! :-) - så nu må jeg sgu ud og booke et hotelværelse og gosh jeg får min sag for i aften med to 20 årige tøzer i nederdel og nylonstrømper!  Puha  , jeg vender retur hertil med et "review" ;-)

Syntes lige jeg ville dele det med jer..... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
AalborgLook skrev, for 30 minutter siden:

Og det skal vi bruge til hvad?

Du kunne f eks blive sur og irriteret over det???

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

Syntes lige jeg ville dele det med jer..... :-)

Tak for deling. Når du lægger den ud i "Generel Debat" kan jeg ikke helt afgøre om det er ment som en ironisk kommentar til andre debatter eller om du ramte ved siden af gruppen for  Sugarbabes?

Knæk og bræk med tøserne - og du ringer bare, hvis du har brug for hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Tak for deling. Når du lægger den ud i "Generel Debat" kan jeg ikke helt afgøre om det er ment som en ironisk kommentar til andre debatter eller om du ramte ved siden af gruppen for  Sugarbabes?

Knæk og bræk med tøserne - og du ringer bare, hvis du har brug for hjælp.

Der kommer en anmeldelse i den rigtige gruppe...syntes ikke mit indlæg hørte ind der endnu, da jeg syntes det var lidt underligt,men skal hente de to tøzer nu her kl 2030... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 timer siden:

Der kommer en anmeldelse i den rigtige gruppe...syntes ikke mit indlæg hørte ind der endnu, da jeg syntes det var lidt underligt,men skal hente de to tøzer nu her kl 2030... ;-)

 

Dén date er jeg spændt på at høre mere om! Jeg venter utålmodigt og har allerede fundet popcornene frem ...  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 22 timer siden:

Der kommer en anmeldelse i den rigtige gruppe...syntes ikke mit indlæg hørte ind der endnu, da jeg syntes det var lidt underligt,men skal hente de to tøzer nu her kl 2030... ;-)

 

Håber ikke du er blevet helt udkørt af disse to frække piger:D.....det kunne være lækkert at høre lidt om, hvordan det gik med denne aftale. Håber virkelig du fik en dejlig oplevelse med disse unge tøser.

Dejlig weekend derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

@pdrhan hvordan gik det - blev det til noget?

Haha det gik fint , de var ok , men viser sig at Harrefisse er bedre end Narrefisse,der bliver ikke mere ud af det efterfølgende ville de have 1300 for en video de havde lavet og så kunne vi finde en dag og være sammen allesammen , men det SKULLE absolut være på hotel eller RBNB , tiltrods for at vi kunne være her , så det blev et nej tak herfra! Narrefisser der har alt i munden!.....bruger på SD var Verena , hold jer væk, de er meget søde men ikke til noget når det kommer til stykket!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 minutter siden:

Haha det gik fint , de var ok , men viser sig at Harrefisse er bedre end Narrefisse,der bliver ikke mere ud af det efterfølgende ville de have 1300 for en video de havde lavet og så kunne vi finde en dag og være sammen allesammen , men det SKULLE absolut være på hotel eller RBNB , tiltrods for at vi kunne være her , så det blev et nej tak herfra! Narrefisser der har alt i munden!.....bruger på SD var Verena , hold jer væk, de er meget søde men ikke til noget når det kommer til stykket!

Så der var slet ikke noget sex??

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, 1 time siden:

Haha det gik fint , de var ok , men viser sig at Harrefisse er bedre end Narrefisse,der bliver ikke mere ud af det efterfølgende ville de have 1300 for en video de havde lavet og så kunne vi finde en dag og være sammen allesammen , men det SKULLE absolut være på hotel eller RBNB , tiltrods for at vi kunne være her , så det blev et nej tak herfra! Narrefisser der har alt i munden!.....bruger på SD var Verena , hold jer væk, de er meget søde men ikke til noget når det kommer til stykket!

Mener du "Verenaa"..?

Hvem er den anden..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

Narrefisser der har alt i munden!

Hvis de sluger, kan de delvist tilgives. Men her lader det til at "spitters are quitters".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 5 timer siden:

Mener du "Verenaa"..?

Hvem er den anden..?

ja og den kaldte sig for "sara" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 16 timer siden:

kun narrefisse :-(

 

Trist. Jeg har lagt popcornene tilbage i skuffen ... Men olivenolien tror jeg kommer med ind foran TV’et! ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...