Guest Kammerherre Skrevet 18. Februar, 2021 Chefen for Søværnets specialkorps frømandskorpset er nu blevet frikendt i en sag hvor han var tiltalt for at have hyret en stripper til en fest for forsvarets specialenheder. Sagen der har været omtalt i medierne og været genstand for en undersøgelse er altså nu endt med en frifindelse. Jeg synes fandme også det er at gå i for små sko hvis man ikke under folk der har været udsendt på ofte livsfarlige missioner rundt om i verden at have lidt sjov. i min tid i forsvaret bestilte vi engang en hel busfuld kvinder til en fest, dengang var der ingen der havde ondt af det, ja tiderne har ændret sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 18. Februar, 2021 Kammerherre skrev, for 3 timer siden: Chefen for Søværnets specialkorps frømandskorpset er nu blevet frikendt i en sag hvor han var tiltalt for at have hyret en stripper til en fest for forsvarets specialenheder. Sagen der har været omtalt i medierne og været genstand for en undersøgelse er altså nu endt med en frifindelse. Jeg synes fandme også det er at gå i for små sko hvis man ikke under folk der har været udsendt på ofte livsfarlige missioner rundt om i verden at have lidt sjov. i min tid i forsvaret bestilte vi engang en hel busfuld kvinder til en fest, dengang var der ingen der havde ondt af det, ja tiderne har ændret sig. Sådan en stripper er jo også småpenge i forhold til hvad forsvaret ellers bruger penge på i form af overflødige jetfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 18. Februar, 2021 Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden: Sådan en stripper er jo også småpenge i forhold til hvad forsvaret ellers bruger penge på i form af overflødige jetfly Ja det skal ses i de rette proportioner, men jeg tror de selv har betalt hende for at smide kludene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg