Jaco23 2 Skrevet 15. Februar, 2021 Hej alle. Når nu engang covid-19 er over vil jeg gerne starte en gangbang loge. Tanken var vi skulle være en 6-8 mænd i logen hvor vi mødes en gang hver anden mdr eller hver 3 mdr. er der nogen herinde der kunne tænke sig at være med i logen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
privateteach 23 Skrevet 15. Februar, 2021 bare det ikke er med hinanden og tykke piger xD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 15. Februar, 2021 Ja, det lyder da indbydende, men selvfølgelig alt efter hvor i landet arrangementerne afholdes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storslem 23 Skrevet 15. Februar, 2021 Ja er interesseret, hvis det også er for 50+ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bourg58 163 Skrevet 15. Februar, 2021 Ja helt klart hvor i landet ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 262 Skrevet 15. Februar, 2021 Ja, hvis det er geografisk opnåeligt, når man bor på Fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 15. Februar, 2021 privateteach skrev, for 1 time siden: bare det ikke er med hinanden og tykke piger xD Hold nu op, hvis det går på omgang, så er det kun din tur til at stå for “skud” hver 6. gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. Februar, 2021 Ligger du hus til så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg er klar - fortæl lidt mere om hvad du har tænkt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 9. Marts, 2021 Jeg klar hvis jeg kan bruges laver 3-4 gb om måneden så har gode kontakter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg