Guest Melody Skrevet 14. Februar, 2021 (edited) Jeg har fået mange beskeder i min indbakke tit de samme spørgsmål. 1: hvorfor er du herinde hvis du ikke er gp? 2: har du været gp? Hvis ja hvor lang tid var du det? Og hvordan var det for dig? 3: hvorfor stoppede du? 4: savner du det? Eller fortryder du det? Jeg vil gerne gør nogle ting klart, mest fordi jeg hader at svare på de samme spørgsmål. Og også så i kan få en indblik i hvordan det kan være at være gp'er. Måske er nogle af de andre kvinder har oplevet noget af det,måske ikke ( forhåbenlig ikke i det hele). Men der var jo også en grund til jeg stoppede;) Svar på nr 1: Hvorfor er jeg herinde? Jeg troede at dette forum var for alle der kan li sex? Ikke kun mænd og gp'er? Jeg er her fordi jeg godt kan li at høre jeres historie og opslag. Jeg kan godt li at være et sted hvor man kan snakke frit om sex ( fordele og ulemper, udfordinger og nye oplevelser) Et sted hvor sex ikke behøves at være et tabu ligesom på mange andre sider. Et sted hvor man kan stille spørgsmål og folk svarer på dem lige meget hvor underlig man syns de kan være. En side hvor man kan grine, skælde ud og give opbakning og hvor andre forstår ens "særhedder" 2: ja jeg var gp fra jeg var 24 til 29 år on and off. Hvorfor jeg stoppede kommer senere. hvordan var det for dig at være gp. Det var meget blandet. Heldigvis var det mest positive oplevelser. Jeg elskede når en mand bestilte eks en hel aften og nat med mig. Jeg elskede det at skulle klæde mig fræk på, gøre stemmingen klar i rummet, levede lys, hjemmelavet mad og en flaske vin. Vente på han kommer. Åbne døren se hans øjne lyse op når han ser mig i mine høje stiletter Med nilonstrømper op til lårene. Og en kjole der er så stram at jeg ikke behøver at have bh i den og man tydelig kan se mine brystvorter titte frem i. Han sætter sig ned med og giver mig pengene som jeg gemmer væk. Ser hvordan han spiser mig med øjene imens vi drikker og spiser og snakker. Den måde hans krop skævler når vi danser tæt til stille musik og han kan mærker mine former uden på kjolen. Julelysene i hans øjne når jeg hvisker " lad mig vise dig mit soveværelse" Sexakten med blide kys der bliver til hårde og mere lidenskabelige kys, mens vi kæmper med at få tøjet af. Den hede sex.mmm Gå i bad sammen efter og gøre hinanden ordentlig rene. Læg og se film mens vi kysser og kramme og falde i søvn i hinandens arme. Måske have sex flere gange hvis han kan. Men den initemitet er det jeg elskede mest. Mine tider var fra 2 timer til en hel dag/nat. Det var de positive oplevelser. 3: hvorfor stoppede jeg? En rose har sine torne. Og tro mig det er sandt. I og med at det jeg tilbød var så specifik var min annonce det også. Min annonce indeholdte ord som : Kan kontaktes i det og det tidsrum. ham jeg søger skal være mellem 25- 55 år gammel. Tilbyder kun til en respektfuld gentleman der har læst hele min annonce. En der elsker at kæle, kysse og kramme, da jeg udenlukkende tilbyder en kæreste date. Jeg tilbyder kun blidt. Romantisk belysning,vin,romantisk sex med gummi. Hvis det er noget for dig kontakt mig på nr ×××××. Tilbyder kun overstående Ps tilbyder ikke hård sex, anal gagging,urin eller kortere møder under 2 timer. Alligevel væltede beskederne ind. Hvad koster 15 min? Må jeg slå dig? Vil du tisse på mig? Må jeg kneppe dig i røven vil du kneppe mig i røven. Er du negger? Osv. De spørgsmål prøvede jeg at inorere, da jeg ikke gad at bruge tid på folk der ikke læste min annonce. Jeg skulle jo trods alt være alene med dem og hvis de ikke engang kunne respektere det skrevne, hvordan vil de være overfor mig? Jeg turde ikke løbe chancen. Desværre var det ikke nok til at sortere de rådne æg fra. Der var mænd der løj om dem selv i deres beskrivelse af dem selv. Der ringede bare for at diskutere om ydelser og pris. Folk der ikke dukkede op og folk der begyndte på skældsord fordi man ikke gad dem. Stadig ikke det væreste det gjorde bare så man bliv lidt træt og små irriteret. Men så var der dem der sagde alt det rigtige og mødte op ... og ja opførte sig som svin. Dem der behandler en som om man ikke er noget værd. Dem der er voldelig. Dem der ikke har gjort noget ud af sig selv. Dem der prøver at overskride ens grænser. Dem der ikke der mener at fordi man er lidt mørk i huden, er under dem der er lyse i huden ( ååh ja dem har jeg mødt en del af) Generelt respektløse mænd når det kom til stykket. Men den væreste var en mand der opførte sig ordenlig indtil det var sextid. Og der blev han et monster. På trods af at jeg har lært karate kunne jeg ikke få ham væk. Og han voldtog mig så slemt at jeg blødte. Jeg kunne mærke hvordan han ødelagde mit underliv og jeg kunne intet gøre. Da han var færdig tog han en kniv og stak mig 3 gange i maven og brystet. Jeg kan huske at jeg tænkte nu dør jeg. Nu ser jeg aldrig min søn eller min far igen. Jeg lå musse stille og prøvede at holde vejret. Jeg tror at han troede at jeg døde. Jeg hørte han låste sig ud af min lejlighed. Og jeg kravlede ud til min mobil og trykkede hurtig kald til 112. Mens jeg ventede på dem ringede jeg til min far. Han kom over med det samme og holdte mig til ambulancen kom. Senere vågnede jeg på sygehuset af lyden af min søn der kaldte på mig. Og der var de min dejlige søn og min far ved sengekanten. På trods af min far havde kræft havde han holdt min hånd siden jeg kom ind efter oprationen og de måtte se mig. Jeg havde været væk i et døgn. Politiet kom og jeg fortalte politiet alt hvad jeg vidste om den så kaldte mand. Alt hvad han gjorde, hvordan han så ud. Hans nummer og hvad han kaldte sig. Kort tid efter jeg blev udskrevet døde min far desværre af kræften. Efter begravelsen ringede politiet for at få mig ind og identisere en mand der passede med beskrivelsen. Det var ham. Jeg var glad for at de fangede ham. Og tænkte nu er det over. Men det er her jeg hader vores ret system. Han fik 6 mdr i alt. 2 mdr for voldtægt 4 for drabsforsøg. Han er ude nu. Og jeg må indrømme jeg tit tænker på ham. På at mødes med ham og gi ham tilbage hvad han fortjener. Men det må man jo ikke og jeg har et barn at tænke på. Så jeg har fået tilhold i stedet. Og selvfølig flyttet. Derfor stoppede jeg. Nogen har hørt lidt om min historie men kun om voldtægt delen. Jeg stoppede pga ham og det han gjorde, min fars død, min søn og fordi jeg stadig prøver at vænde mig til mine ar. Jeg har 2 mænd jeg hygger med som jeg har kendt siden 10 klasse. De får mig til at føle mig smuk på trods af mine ar og de får mig til at føle mig tryg. De kender også hele min historie. Hvis jeg kunne gifte mig med 2 mænd var det dem for de er fantastiske, det er umuligt at vælge i mellem dem. Og de er min 5 grund til jeg stoppede. 4: savner jeg at være gp? Ja til tider gør jeg. Jeg savner nogen gange de gode oplevelser, det er også en grund til jeg er herinde;) Og det eneste jeg fortryder ved den tid var da jeg lukkede en psykopat ind i min lejlighed. Det var min historie. Som sagt det er en lang fortælling. Har prøvet at forkorte den lidt. Så håber den stadig er forstålig. Grunden til jeg skriver det her er ikke for at få medlidenhed og ynk jeg er mere eller mindre over det. men fordi jeg som sagt ikke gider at svare på de samme beskeder i indboks. Men også for at give en forklaring hvorfor nogen kvinder gør som de gør. Hvorfor nogen sortere fra og ikke svare på beskeder. Hvorfor nogen bliver blokeret. Hvorfor der måske er en bodygaurd i lejlighed eller i bilen. Evt skriver en besked hver time. Det er for at fortælle de er okay. Gp'erne er nødt til at passe på sig selv. For man ved ikke hvem der kommer ind af den dør. Og i mænd er nødt til at vise at i forstår hvor vigtigt det er at vise at man respektere dem og deres sikkerhed lige meget hvad. Det her kan være et meget farligt marked. Jeg glemte at passe nok på fordi jeg lænte mig op af min karate tiknik. Redigeret 14. Februar, 2021 af Melody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 14. Februar, 2021 Du har min fulde respekt. jeg må indrømme at jeg selv har haft tanken om du var GP, men kunne aldrig finde på at spørger, da dit navn ikke er farvet, så gik ud fra at du ikke var mere eller var på pause, og vil respekter dit valg. Kan godt lide dine meninger, samt rigtig mange af dine indlæg i “sjov og spas” tråden. flot, og modigt, skrevet. Og ja hvis der nu skulle falde en meteor ned i Danmark, så ved jeg da godt hvem den gerne måtte ramme hårdt i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 14. Februar, 2021 Kære Melody. Tak for at du deler din historie her. Det var et super informativt indblik, og en pirrende fantasi om frække og kærlige GFE møder. Og så tog det fart. Jeg endte med en klump i halsen, og en bitterhed over hvordan vi mænd kan være. Og så den kæmpe følelse af frygt. Ja, vores retsystem...er vist politisk at diskutere, men man kan da virkelig undres over hvad der går gennem hovedet på dommeren. Jeg ønsker dig alt det bedste i livet, og du skal da bare slå dig løs her på forummet. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 14. Februar, 2021 Nør jeg skriver til piger hvilket er meget få 5 aftaler er jeg oppe på og min første var for 3 år siden ca jeg spørger altid bare om de vil mødes og hvornår de kan og giver gerne komplimenter på deres udseende og giver udtryk for hvorfor lige det er den person jeg føler for at møde at jeg er interreseret i standard Gfe er somregel noget der siger sig selv læser jo deres annoncer og anmeldelser så det de tilbyder behøver jeg ikke spørge ind til og ud af de 5 har alle været fantastiske og 2 har været legendariske og ville lade mig skyde i knæet for de piger uden tøven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 14. Februar, 2021 Kort - klart - velment: RESPEKT. Pas godt på dig selv og ha' det godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Februar, 2021 Tak for at dele din historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 751 Skrevet 14. Februar, 2021 @Melody, jeg har på kort tid fattet sympati for dig som person - udelukkende på baggrund af dine indlæg her,jeg kender dig jo ikke ellers. Har ofte tænkt at det var ærgerligt at du ikke længere var aktiv - nu forstår jeg fuldt ud hvorfor. Du får ikke medlidenhed og ynk herfra, men fuld respekt og beundring over den positivitet som ofte er i dine indlæg. /North 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 14. Februar, 2021 Stor respekt En psykopat er der ingen som kan spotte på forhånd tror jeg. Ønsker dig et god liv med din søn og med dine 2 elskere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 14. Februar, 2021 Stort respekt herfra og tak for at dele din historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1612 Skrevet 14. Februar, 2021 Tak fordi du deler din historie. Jeg håber, du får et fantastisk liv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2021 Stor sympati for din historie. Men jeg hæfter mig dog ved noget vedrørende den såkaldte voldtægt og drabsforsøg. Udgangspunktet for straf af drabsforsøg er 5 års fængsel. Dvs, et drabsforsøg kan ikke kun give 4 måneders fængsel. Vedrørende voldtægten, så straffes overfaldsvoldtægter i den hårde ende, at strafferammen på 8 år, og formentlig 12 år, hvis voldtægten har været særlig farlig. Til sidst, så udmåles straffen ikke ved; x år/mdr. for det ene forhold, og x år/mdr. det andet forhold. Det forhold med den højeste strafferamme absorberer forholdet med den lavere strafferamme, hvor karakteren og grovheden af forholdet med den lavere strafferamme blot kan give et hak i en skærpende retning. Det jeg vil frem til er, at der er noget af det du har skrevet omkring dette, der ikke helt passer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 14. Februar, 2021 (edited) Sutteålen skrev, for 27 minutter siden: Stor sympati for din historie. Men jeg hæfter mig dog ved noget vedrørende den såkaldte voldtægt og drabsforsøg. Udgangspunktet for straf af drabsforsøg er 5 års fængsel. Dvs, et drabsforsøg kan ikke kun give 4 måneders fængsel. Vedrørende voldtægten, så straffes overfaldsvoldtægter i den hårde ende, at strafferammen på 8 år, og formentlig 12 år, hvis voldtægten har været særlig farlig. Til sidst, så udmåles straffen ikke ved; x år/mdr. for det ene forhold, og x år/mdr. det andet forhold. Det forhold med den højeste strafferamme absorberer forholdet med den lavere strafferamme, hvor karakteren og grovheden af forholdet med den lavere strafferamme blot kan give et hak i en skærpende retning. Det jeg vil frem til er, at der er noget af det du har skrevet omkring dette, der ikke helt passer. Jeg kan ikke forklare hvorfor han kun fik 6 mdr i alt, da jeg ikke var med i retten. Jeg fik politiet til at være der i mit sted, for jeg kunne ikke klare at se ham igen. Jeg ved at han prøvede at vende det til hård sex der gik galt og jeg ved han ankede dommen. Om de troede på ham ved jeg ikke.... Men som jeg skrev, prøver jeg at komme videre i mit liv. Jeg ved ikke om du er jurist? Men det er sådan jeg har fået det forklaret. Han blev tiltalt for voldtægt og mordforsøg. Straffelovens § 241. ”Den, som uagtsomt forvolder en andens død, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder eller under særligt skærpende omstændigheder med fængsel indtil 8 år. Redigeret 14. Februar, 2021 af Melody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2021 Melody skrev, for 3 minutter siden: Jeg kan ikke forklare hvorfor han kun fik 6 mdr i alt, da jeg ikke var med i retten. Jeg fik politiet til at være der i mit sted, for jeg kunne ikke klare at se ham igen. Jeg ved at han prøvede at vende det til hård sex der gik galt og jeg ved han ankede dommen. Om de troede på ham ved jeg ikke.... Men som jeg skrev, prøver jeg at komme videre i mit liv. Jeg ved ikke om du er jurist? Men det er sådan jeg har fået det forklaret. Han blev tiltalt for voldtægt og mordforsøg. Jeg har selvfølgelig ingen chance for at vurdere sagen, da jeg ikke kender den. Jeg ved blot, at det praktisk talt er umuligt, kun at få 6 mdr. for drabsforsøg og voldtægt. Så det er ikke det, han er dømt for. Og bevisførelsen for så vidt angår drabsforsøget, burde jo nemt kunne løftes. Min undren går også på, at hvis din historie er sand, så er det sket en eller flere kæmpe fejl, da det jo ikke kun må give 6 mdr. at voldtage og forsøge at dræbe andre. Når det er sagt, så har jeg sympati for dig og andre, der er/har været i prostitutionsbranchen. Vi er jo en del, der nyder godt af det. Men piger i prostitutionsbranchen er virkelig udsatte med tanke på vold, voldtægt, trusler og svig. Den naturlige forklaring er nok, at branchen jo desværre også tiltrækker den laveste fællesnævner hos det mandlige køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 14. Februar, 2021 Sutteålen skrev, for 3 minutter siden: Jeg har selvfølgelig ingen chance for at vurdere sagen, da jeg ikke kender den. Jeg ved blot, at det praktisk talt er umuligt, kun at få 6 mdr. for drabsforsøg og voldtægt. Så det er ikke det, han er dømt for. Og bevisførelsen for så vidt angår drabsforsøget, burde jo nemt kunne løftes. Min undren går også på, at hvis din historie er sand, så er det sket en eller flere kæmpe fejl, da det jo ikke kun må give 6 mdr. at voldtage og forsøge at dræbe andre. Når det er sagt, så har jeg sympati for dig og andre, der er/har været i prostitutionsbranchen. Vi er jo en del, der nyder godt af det. Men piger i prostitutionsbranchen er virkelig udsatte med tanke på vold, voldtægt, trusler og svig. Den naturlige forklaring er nok, at branchen jo desværre også tiltrækker den laveste fællesnævner hos det mandlige køn. Måske er der, måske er der ikke. Det skerte da jeg var 29 nu er jeg 31 år. Der skerte meget i mit liv på det tidspunkt. Så tilgiv mig hvis jeg ikke har alle facts i sagen da den var i retten. Men en ting ved jeg han fik 6 mdr i alt og han er ude nu. Det glemmer man ikke lige meget hvor meget man prøver desværre. Men du må jo tro på hvad du vil. Det er ikke mit job at bevise det for dig eller ej. Jeg har fortalt min historie også må folk selv vælge om de tror på det eller ej. Det er enlig ikke vigtig.:) Hav en god dag, sengen kalder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 632 Skrevet 14. Februar, 2021 Kære Dig hold da kæft en historie , frygteligt for dig og jeg forstår heller ikke den korte straf han fik, er det fordi det var en GP der gik ud over ? Det forstår jeg ikke har selv været domsmand, men måske alligevel der blev skelet til dit erhverv, øv knus servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 14. Februar, 2021 (edited) @Melody - tak for du ville dele og tak for indsigten. Forståelse for hinanden i denne parallel verden, er ikke lige til. Jeg har før skrevet jeg ikke betragter mig som en gentleman i denne verden - ganske enkelt fordi jeg ikke synes jeg har indsigt og forståelse nok. Håber på at få det, håber at opbygge en bedre forståelse - så tak igen for et indlæg som skaber refleksion og forståelse. Sentio Redigeret 14. Februar, 2021 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 14. Februar, 2021 Jeg har som @Sutteålen også lidt svært ved at få det til at passe, selv om vores retssystem efter min mening er dybt, dybt latterligt. Men uanset så har @Melody selvfølgelig min dybeste sympati! Det har nok nærmere været en advokat, end politiet der har repræsenteret @Melody i retssagen. Og hvis det er tilfældet, bør hun have modtaget en udskrift over de forhold der har været berørt i sagen, samt hvad tiltalte er dømt for. Jeg læste tråden om den pige der blev røvet i Viborg. Men fik ikke svaret inden tråden blev låst. Trådstarter i den tråd udtrykte håb om at pigen havde fået erstatning. Det vil jeg så vædde med at hun ikke har! Jeg blev selv overfaldet og røvet i forbindelse med en sugardate, og selv om politiet fik fat i forbryderen og dømt ham, så var der ingen erstatning at komme efter, selv om han blev dømt til at betale. Som advokaten sagde, du får ikke noget! De her typer betaler ikke. Du kan prøve et civilt søgsmål, men det får du næppe noget ud af. Staten er kun garant for en erstatning, hvis der er dømt for personskade. Og har skal der være tale om varige mén. At få et lag tæsk, som man dog er kommet sig over i løbet af nogle uger, giver sjældent erstatning. Ja vores retssystem er i sandhed latterligt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 14. Februar, 2021 Melody skrev, for 10 timer siden: Jeg har fået mange beskeder i min indbakke tit de samme spørgsmål. 1: hvorfor er du herinde hvis du ikke er gp? 2: har du været gp? Hvis ja hvor lang tid var du det? Og hvordan var det for dig? 3: hvorfor stoppede du? 4: savner du det? Eller fortryder du det? Jeg vil gerne gør nogle ting klart, mest fordi jeg hader at svare på de samme spørgsmål. Og også så i kan få en indblik i hvordan det kan være at være gp'er. Måske er nogle af de andre kvinder har oplevet noget af det,måske ikke ( forhåbenlig ikke i det hele). Men der var jo også en grund til jeg stoppede;) Svar på nr 1: Hvorfor er jeg herinde? Jeg troede at dette forum var for alle der kan li sex? Ikke kun mænd og gp'er? Jeg er her fordi jeg godt kan li at høre jeres historie og opslag. Jeg kan godt li at være et sted hvor man kan snakke frit om sex ( fordele og ulemper, udfordinger og nye oplevelser) Et sted hvor sex ikke behøves at være et tabu ligesom på mange andre sider. Et sted hvor man kan stille spørgsmål og folk svarer på dem lige meget hvor underlig man syns de kan være. En side hvor man kan grine, skælde ud og give opbakning og hvor andre forstår ens "særhedder" 2: ja jeg var gp fra jeg var 24 til 29 år on and off. Hvorfor jeg stoppede kommer senere. hvordan var det for dig at være gp. Det var meget blandet. Heldigvis var det mest positive oplevelser. Jeg elskede når en mand bestilte eks en hel aften og nat med mig. Jeg elskede det at skulle klæde mig fræk på, gøre stemmingen klar i rummet, levede lys, hjemmelavet mad og en flaske vin. Vente på han kommer. Åbne døren se hans øjne lyse op når han ser mig i mine høje stiletter Med nilonstrømper op til lårene. Og en kjole der er så stram at jeg ikke behøver at have bh i den og man tydelig kan se mine brystvorter titte frem i. Han sætter sig ned med og giver mig pengene som jeg gemmer væk. Ser hvordan han spiser mig med øjene imens vi drikker og spiser og snakker. Den måde hans krop skævler når vi danser tæt til stille musik og han kan mærker mine former uden på kjolen. Julelysene i hans øjne når jeg hvisker " lad mig vise dig mit soveværelse" Sexakten med blide kys der bliver til hårde og mere lidenskabelige kys, mens vi kæmper med at få tøjet af. Den hede sex.mmm Gå i bad sammen efter og gøre hinanden ordentlig rene. Læg og se film mens vi kysser og kramme og falde i søvn i hinandens arme. Måske have sex flere gange hvis han kan. Men den initemitet er det jeg elskede mest. Mine tider var fra 2 timer til en hel dag/nat. Det var de positive oplevelser. 3: hvorfor stoppede jeg? En rose har sine torne. Og tro mig det er sandt. I og med at det jeg tilbød var så specifik var min annonce det også. Min annonce indeholdte ord som : Kan kontaktes i det og det tidsrum. ham jeg søger skal være mellem 25- 55 år gammel. Tilbyder kun til en respektfuld gentleman der har læst hele min annonce. En der elsker at kæle, kysse og kramme, da jeg udenlukkende tilbyder en kæreste date. Jeg tilbyder kun blidt. Romantisk belysning,vin,romantisk sex med gummi. Hvis det er noget for dig kontakt mig på nr ×××××. Tilbyder kun overstående Ps tilbyder ikke hård sex, anal gagging,urin eller kortere møder under 2 timer. Alligevel væltede beskederne ind. Hvad koster 15 min? Må jeg slå dig? Vil du tisse på mig? Må jeg kneppe dig i røven vil du kneppe mig i røven. Er du negger? Osv. De spørgsmål prøvede jeg at inorere, da jeg ikke gad at bruge tid på folk der ikke læste min annonce. Jeg skulle jo trods alt være alene med dem og hvis de ikke engang kunne respektere det skrevne, hvordan vil de være overfor mig? Jeg turde ikke løbe chancen. Desværre var det ikke nok til at sortere de rådne æg fra. Der var mænd der løj om dem selv i deres beskrivelse af dem selv. Der ringede bare for at diskutere om ydelser og pris. Folk der ikke dukkede op og folk der begyndte på skældsord fordi man ikke gad dem. Stadig ikke det væreste det gjorde bare så man bliv lidt træt og små irriteret. Men så var der dem der sagde alt det rigtige og mødte op ... og ja opførte sig som svin. Dem der behandler en som om man ikke er noget værd. Dem der er voldelig. Dem der ikke har gjort noget ud af sig selv. Dem der prøver at overskride ens grænser. Dem der ikke der mener at fordi man er lidt mørk i huden, er under dem der er lyse i huden ( ååh ja dem har jeg mødt en del af) Generelt respektløse mænd når det kom til stykket. Men den væreste var en mand der opførte sig ordenlig indtil det var sextid. Og der blev han et monster. På trods af at jeg har lært karate kunne jeg ikke få ham væk. Og han voldtog mig så slemt at jeg blødte. Jeg kunne mærke hvordan han ødelagde mit underliv og jeg kunne intet gøre. Da han var færdig tog han en kniv og stak mig 3 gange i maven og brystet. Jeg kan huske at jeg tænkte nu dør jeg. Nu ser jeg aldrig min søn eller min far igen. Jeg lå musse stille og prøvede at holde vejret. Jeg tror at han troede at jeg døde. Jeg hørte han låste sig ud af min lejlighed. Og jeg kravlede ud til min mobil og trykkede hurtig kald til 112. Mens jeg ventede på dem ringede jeg til min far. Han kom over med det samme og holdte mig til ambulancen kom. Senere vågnede jeg på sygehuset af lyden af min søn der kaldte på mig. Og der var de min dejlige søn og min far ved sengekanten. På trods af min far havde kræft havde han holdt min hånd siden jeg kom ind efter oprationen og de måtte se mig. Jeg havde været væk i et døgn. Politiet kom og jeg fortalte politiet alt hvad jeg vidste om den så kaldte mand. Alt hvad han gjorde, hvordan han så ud. Hans nummer og hvad han kaldte sig. Kort tid efter jeg blev udskrevet døde min far desværre af kræften. Efter begravelsen ringede politiet for at få mig ind og identisere en mand der passede med beskrivelsen. Det var ham. Jeg var glad for at de fangede ham. Og tænkte nu er det over. Men det er her jeg hader vores ret system. Han fik 6 mdr i alt. 2 mdr for voldtægt 4 for drabsforsøg. Han er ude nu. Og jeg må indrømme jeg tit tænker på ham. På at mødes med ham og gi ham tilbage hvad han fortjener. Men det må man jo ikke og jeg har et barn at tænke på. Så jeg har fået tilhold i stedet. Og selvfølig flyttet. Derfor stoppede jeg. Nogen har hørt lidt om min historie men kun om voldtægt delen. Jeg stoppede pga ham og det han gjorde, min fars død, min søn og fordi jeg stadig prøver at vænde mig til mine ar. Jeg har 2 mænd jeg hygger med som jeg har kendt siden 10 klasse. De får mig til at føle mig smuk på trods af mine ar og de får mig til at føle mig tryg. De kender også hele min historie. Hvis jeg kunne gifte mig med 2 mænd var det dem for de er fantastiske, det er umuligt at vælge i mellem dem. Og de er min 5 grund til jeg stoppede. 4: savner jeg at være gp? Ja til tider gør jeg. Jeg savner nogen gange de gode oplevelser, det er også en grund til jeg er herinde;) Og det eneste jeg fortryder ved den tid var da jeg lukkede en psykopat ind i min lejlighed. Det var min historie. Som sagt det er en lang fortælling. Har prøvet at forkorte den lidt. Så håber den stadig er forstålig. Grunden til jeg skriver det her er ikke for at få medlidenhed og ynk jeg er mere eller mindre over det. men fordi jeg som sagt ikke gider at svare på de samme beskeder i indboks. Men også for at give en forklaring hvorfor nogen kvinder gør som de gør. Hvorfor nogen sortere fra og ikke svare på beskeder. Hvorfor nogen bliver blokeret. Hvorfor der måske er en bodygaurd i lejlighed eller i bilen. Evt skriver en besked hver time. Det er for at fortælle de er okay. Gp'erne er nødt til at passe på sig selv. For man ved ikke hvem der kommer ind af den dør. Og i mænd er nødt til at vise at i forstår hvor vigtigt det er at vise at man respektere dem og deres sikkerhed lige meget hvad. Det her kan være et meget farligt marked. Jeg glemte at passe nok på fordi jeg lænte mig op af min karate tiknik. Kæmpe respekt for din historie Melody! Hvor er du bare så sej altså! Du har lige beskrevet min største frygt i mit virke som glædespige. Jeg har faktisk tit fået spørgsmålet, uanset om det har været klinik eller escort "Hvorfor har du altid chauffør/vagt med - det er jo spild af penge!" ... Nej det er tryghed i at jeg kan slappe af i mit arbejde og hvis der sker det mindste, ved jeg at der er nogle der griber ind i situationen. Tak fordi du delte din historie! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 14. Februar, 2021 (edited) Kære @Melody. Tak for at dele din historie. Hvor må du dig have været bange det er kun få år siden det skete og det er faktisk stadig ret tæt på, da få år er meget lidt i den her sammenhæng. Jeg ønsker for dig at traumet med tiden ( mange år) lægger sig og kommer så meget på afstand at du ikke længere frygter mænd. Eller at frygten kan håndteres så den ikke fylder ret meget Redigeret 14. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 14. Februar, 2021 Bellum skrev, for 2 timer siden: "Som advokaten sagde, du får ikke noget! De her typer betaler ikke. Du kan prøve et civilt søgsmål, men det får du næppe noget ud af. Staten er kun garant for en erstatning, hvis der er dømt for personskade. Og har skal der være tale om varige mén. At få et lag tæsk, som man dog er kommet sig over i løbet af nogle uger, giver sjældent erstatning." 3 knivstik er vel også mere end en "lag tæsk" og voldtægt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 14. Februar, 2021 Jeg må sige det gør mig trist, at læse historien. Og det lyder som om der er nogen ting der mangler. Jeg er også ked af at M. i en eller anden grad føler hun skal forklar -overfor nogen der slet ikke ved, hvad det handler om, eller har nogen som helst ret til, at vide besked. Selv om det er "moderne" at krænge sin sjæl ud offentligt -som underholdning for den brede befolkning... Jeg synes ikke det kan være rigtigt! I et forum som dette -og måske en moderator burde læse det, og tag stilling til om det er okay... (hvis det er helt ok. gør det i hver tilfælle noget ved mig, og min oplevelse at dette sted) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 14. Februar, 2021 Melody skrev, for 16 timer siden: Jeg har fået mange beskeder i min indbakke tit de samme spørgsmål. 1: hvorfor er du herinde hvis du ikke er gp? 2: har du været gp? Hvis ja hvor lang tid var du det? Og hvordan var det for dig? 3: hvorfor stoppede du? 4: savner du det? Eller fortryder du det? Jeg vil gerne gør nogle ting klart, mest fordi jeg hader at svare på de samme spørgsmål. Og også så i kan få en indblik i hvordan det kan være at være gp'er. Måske er nogle af de andre kvinder har oplevet noget af det,måske ikke ( forhåbenlig ikke i det hele). Men der var jo også en grund til jeg stoppede;) Svar på nr 1: Hvorfor er jeg herinde? Jeg troede at dette forum var for alle der kan li sex? Ikke kun mænd og gp'er? Jeg er her fordi jeg godt kan li at høre jeres historie og opslag. Jeg kan godt li at være et sted hvor man kan snakke frit om sex ( fordele og ulemper, udfordinger og nye oplevelser) Et sted hvor sex ikke behøves at være et tabu ligesom på mange andre sider. Et sted hvor man kan stille spørgsmål og folk svarer på dem lige meget hvor underlig man syns de kan være. En side hvor man kan grine, skælde ud og give opbakning og hvor andre forstår ens "særhedder" 2: ja jeg var gp fra jeg var 24 til 29 år on and off. Hvorfor jeg stoppede kommer senere. hvordan var det for dig at være gp. Det var meget blandet. Heldigvis var det mest positive oplevelser. Jeg elskede når en mand bestilte eks en hel aften og nat med mig. Jeg elskede det at skulle klæde mig fræk på, gøre stemmingen klar i rummet, levede lys, hjemmelavet mad og en flaske vin. Vente på han kommer. Åbne døren se hans øjne lyse op når han ser mig i mine høje stiletter Med nilonstrømper op til lårene. Og en kjole der er så stram at jeg ikke behøver at have bh i den og man tydelig kan se mine brystvorter titte frem i. Han sætter sig ned med og giver mig pengene som jeg gemmer væk. Ser hvordan han spiser mig med øjene imens vi drikker og spiser og snakker. Den måde hans krop skævler når vi danser tæt til stille musik og han kan mærker mine former uden på kjolen. Julelysene i hans øjne når jeg hvisker " lad mig vise dig mit soveværelse" Sexakten med blide kys der bliver til hårde og mere lidenskabelige kys, mens vi kæmper med at få tøjet af. Den hede sex.mmm Gå i bad sammen efter og gøre hinanden ordentlig rene. Læg og se film mens vi kysser og kramme og falde i søvn i hinandens arme. Måske have sex flere gange hvis han kan. Men den initemitet er det jeg elskede mest. Mine tider var fra 2 timer til en hel dag/nat. Det var de positive oplevelser. 3: hvorfor stoppede jeg? En rose har sine torne. Og tro mig det er sandt. I og med at det jeg tilbød var så specifik var min annonce det også. Min annonce indeholdte ord som : Kan kontaktes i det og det tidsrum. ham jeg søger skal være mellem 25- 55 år gammel. Tilbyder kun til en respektfuld gentleman der har læst hele min annonce. En der elsker at kæle, kysse og kramme, da jeg udenlukkende tilbyder en kæreste date. Jeg tilbyder kun blidt. Romantisk belysning,vin,romantisk sex med gummi. Hvis det er noget for dig kontakt mig på nr ×××××. Tilbyder kun overstående Ps tilbyder ikke hård sex, anal gagging,urin eller kortere møder under 2 timer. Alligevel væltede beskederne ind. Hvad koster 15 min? Må jeg slå dig? Vil du tisse på mig? Må jeg kneppe dig i røven vil du kneppe mig i røven. Er du negger? Osv. De spørgsmål prøvede jeg at inorere, da jeg ikke gad at bruge tid på folk der ikke læste min annonce. Jeg skulle jo trods alt være alene med dem og hvis de ikke engang kunne respektere det skrevne, hvordan vil de være overfor mig? Jeg turde ikke løbe chancen. Desværre var det ikke nok til at sortere de rådne æg fra. Der var mænd der løj om dem selv i deres beskrivelse af dem selv. Der ringede bare for at diskutere om ydelser og pris. Folk der ikke dukkede op og folk der begyndte på skældsord fordi man ikke gad dem. Stadig ikke det væreste det gjorde bare så man bliv lidt træt og små irriteret. Men så var der dem der sagde alt det rigtige og mødte op ... og ja opførte sig som svin. Dem der behandler en som om man ikke er noget værd. Dem der er voldelig. Dem der ikke har gjort noget ud af sig selv. Dem der prøver at overskride ens grænser. Dem der ikke der mener at fordi man er lidt mørk i huden, er under dem der er lyse i huden ( ååh ja dem har jeg mødt en del af) Generelt respektløse mænd når det kom til stykket. Men den væreste var en mand der opførte sig ordenlig indtil det var sextid. Og der blev han et monster. På trods af at jeg har lært karate kunne jeg ikke få ham væk. Og han voldtog mig så slemt at jeg blødte. Jeg kunne mærke hvordan han ødelagde mit underliv og jeg kunne intet gøre. Da han var færdig tog han en kniv og stak mig 3 gange i maven og brystet. Jeg kan huske at jeg tænkte nu dør jeg. Nu ser jeg aldrig min søn eller min far igen. Jeg lå musse stille og prøvede at holde vejret. Jeg tror at han troede at jeg døde. Jeg hørte han låste sig ud af min lejlighed. Og jeg kravlede ud til min mobil og trykkede hurtig kald til 112. Mens jeg ventede på dem ringede jeg til min far. Han kom over med det samme og holdte mig til ambulancen kom. Senere vågnede jeg på sygehuset af lyden af min søn der kaldte på mig. Og der var de min dejlige søn og min far ved sengekanten. På trods af min far havde kræft havde han holdt min hånd siden jeg kom ind efter oprationen og de måtte se mig. Jeg havde været væk i et døgn. Politiet kom og jeg fortalte politiet alt hvad jeg vidste om den så kaldte mand. Alt hvad han gjorde, hvordan han så ud. Hans nummer og hvad han kaldte sig. Kort tid efter jeg blev udskrevet døde min far desværre af kræften. Efter begravelsen ringede politiet for at få mig ind og identisere en mand der passede med beskrivelsen. Det var ham. Jeg var glad for at de fangede ham. Og tænkte nu er det over. Men det er her jeg hader vores ret system. Han fik 6 mdr i alt. 2 mdr for voldtægt 4 for drabsforsøg. Han er ude nu. Og jeg må indrømme jeg tit tænker på ham. På at mødes med ham og gi ham tilbage hvad han fortjener. Men det må man jo ikke og jeg har et barn at tænke på. Så jeg har fået tilhold i stedet. Og selvfølig flyttet. Derfor stoppede jeg. Nogen har hørt lidt om min historie men kun om voldtægt delen. Jeg stoppede pga ham og det han gjorde, min fars død, min søn og fordi jeg stadig prøver at vænde mig til mine ar. Jeg har 2 mænd jeg hygger med som jeg har kendt siden 10 klasse. De får mig til at føle mig smuk på trods af mine ar og de får mig til at føle mig tryg. De kender også hele min historie. Hvis jeg kunne gifte mig med 2 mænd var det dem for de er fantastiske, det er umuligt at vælge i mellem dem. Og de er min 5 grund til jeg stoppede. 4: savner jeg at være gp? Ja til tider gør jeg. Jeg savner nogen gange de gode oplevelser, det er også en grund til jeg er herinde;) Og det eneste jeg fortryder ved den tid var da jeg lukkede en psykopat ind i min lejlighed. Det var min historie. Som sagt det er en lang fortælling. Har prøvet at forkorte den lidt. Så håber den stadig er forstålig. Grunden til jeg skriver det her er ikke for at få medlidenhed og ynk jeg er mere eller mindre over det. men fordi jeg som sagt ikke gider at svare på de samme beskeder i indboks. Men også for at give en forklaring hvorfor nogen kvinder gør som de gør. Hvorfor nogen sortere fra og ikke svare på beskeder. Hvorfor nogen bliver blokeret. Hvorfor der måske er en bodygaurd i lejlighed eller i bilen. Evt skriver en besked hver time. Det er for at fortælle de er okay. Gp'erne er nødt til at passe på sig selv. For man ved ikke hvem der kommer ind af den dør. Og i mænd er nødt til at vise at i forstår hvor vigtigt det er at vise at man respektere dem og deres sikkerhed lige meget hvad. Det her kan være et meget farligt marked. Jeg glemte at passe nok på fordi jeg lænte mig op af min karate tiknik. den dybeste medfølese og respekt fra mig virkelig bask oplevelse som ingen kvinde skal være udsat for i et oplyst samfund som danmark kan kun sige at i mine øjne er der ingen straf der kan være hård nok for sådan en psykopat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 14. Februar, 2021 Melody skrev, for 13 timer siden: Jeg kan ikke forklare hvorfor han kun fik 6 mdr i alt, da jeg ikke var med i retten. Jeg fik politiet til at være der i mit sted, for jeg kunne ikke klare at se ham igen. Jeg ved at han prøvede at vende det til hård sex der gik galt og jeg ved han ankede dommen. Om de troede på ham ved jeg ikke.... Men som jeg skrev, prøver jeg at komme videre i mit liv. Jeg ved ikke om du er jurist? Men det er sådan jeg har fået det forklaret. Han blev tiltalt for voldtægt og mordforsøg. Straffelovens § 241. ”Den, som uagtsomt forvolder en andens død, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder eller under særligt skærpende omstændigheder med fængsel indtil 8 år. Uagtsomt manddrab er noget ganske andet end drabsforsøg. Det er vel blot at konstatere, at han åbenbart blev dømt efter mildere paragraffer end dem han var tiltalt for. Tak for at delagtiggøre os i din forfærdelige oplevelse. Det lyder heldigvis vis til at du på trods af oplevelsen har et godt liv nu. Sender de varmeste tanker i din retning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wicker 115 Skrevet 15. Februar, 2021 Tak for din historie! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElVikingo 50 Skrevet 22. Februar, 2021 Kæreste @Melody Først og fremmest stor respekt for at dele din historie. Det gjorde mig glad og tændt at læse din beskrivelse af forberedelserne, påklædningen og at føle dig attrået; og umådelig trist at læse om både voldtægten og henvendelser om “at kneppe dig i røven”. Ikke ligefrem noget der vidner om respekt *suk* Jeg tænder på intimiteten og gensidig respekt - og er sikker på du har kunne levere det til fulde. Sender dig de bedste tanker og et varmt og kærligt virtuelt kram, med ønsker om alt det bedste fremover. Ville nyde at udveksle fantasier og tanker om sex - naturligvis på en ordentlig og sober måde. Knus fra Vikingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg