Mortenh 17 Skrevet 11. Februar, 2021 Godaften de Herre Hvem kan i anbefale af danske piger i en radius af 50 km fra Kolding. Alder mellem 20-35 år? - Out - 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 11. Februar, 2021 er du helt sandblæst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 11. Februar, 2021 kenderen skrev, for 5 minutter siden: er du helt sandblæst ? Næ hvorfor? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 11. Februar, 2021 du lægger op til at angive andre... føj for silvan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3304 Skrevet 11. Februar, 2021 Du kunne jo starte HER 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 11. Februar, 2021 kenderen skrev, for 23 minutter siden: du lægger op til at angive andre... føj for silvan Øhh, angive ... nu jeg ikke lige med?? Må man ikke spørge andre om hvilken gp de gerne vil anbefale?? Er det ikke lidt det samme som når nogen spørger om de har været sammen med pigen på det link de lægger op??? Jeg har f.eks besøgt en dejlig gp i en midtjysk by, og hvis nogen spurte om hvem der kunne anbefales, ville jeg da nævne hende 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 11. Februar, 2021 Pite skrev, for 25 minutter siden: Du kunne jo starte HER Det har jeg gjort, syntes bare ikke rigtig at der er noget interessant. Så det var mere hvis nogen kunne anbefale en sød gp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 584 Skrevet 12. Februar, 2021 Mortenh skrev, for 13 timer siden: Øhh, angive ... nu jeg ikke lige med?? Må man ikke spørge andre om hvilken gp de gerne vil anbefale?? Er det ikke lidt det samme som når nogen spørger om de har været sammen med pigen på det link de lægger op??? Jeg har f.eks besøgt en dejlig gp i en midtjysk by, og hvis nogen spurte om hvem der kunne anbefales, ville jeg da nævne hende Jeg tror det der menes, er at i disse corona tider, så er en tilkendegivelse af hvilke piger der evt er aktive, indirekte en hjælp til at evt myndigheder der læser med her, kan kontakte pågældende pige, lave en aftale og "knalde" hende for ulovligt at arbejde under nedlukningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 13. Februar, 2021 Claesen skrev, den 12.2.2021 at 09:55: Jeg tror det der menes, er at i disse corona tider, så er en tilkendegivelse af hvilke piger der evt er aktive, indirekte en hjælp til at evt myndigheder der læser med her, kan kontakte pågældende pige, lave en aftale og "knalde" hende for ulovligt at arbejde under nedlukningen Nu har jeg kun lavet en efterspørgsel på anbefalinger. Hvis de læser med her, tror du så ikke at de også kender annonce siderne??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 13. Februar, 2021 Mortenh skrev, den 11.2.2021 at 20:43: Øhh, angive ... nu jeg ikke lige med?? Må man ikke spørge andre om hvilken gp de gerne vil anbefale?? Er det ikke lidt det samme som når nogen spørger om de har været sammen med pigen på det link de lægger op??? Jeg har f.eks besøgt en dejlig gp i en midtjysk by, og hvis nogen spurte om hvem der kunne anbefales, ville jeg da nævne hende Hvem var det du besøgte i det midtjyske lad os høre nærmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 14. Februar, 2021 Mortenh skrev, for 23 timer siden: Nu har jeg kun lavet en efterspørgsel på anbefalinger. Hvis de læser med her, tror du så ikke at de også kender annonce siderne??? nej du må klare dig selv og ikke opfordre andre brugere til at angive pigerne !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 14. Februar, 2021 @kenderen slap nu af. Der er adskillige ( red. mange ) efterlysninger på dette forum hver dag. Hold nu den gode tone eller lad vær med at kommenterer, hvis du ikke kan bidrage positivt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 14. Februar, 2021 Some1 skrev, for 13 minutter siden: @kenderen slap nu af. Der er adskillige ( red. mange ) efterlysninger på dette forum hver dag. Hold nu den gode tone eller lad vær med at kommenterer, hvis du ikke kan bidrage positivt. holder en helt fin tone så bare slap af du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 14. Februar, 2021 kenderen skrev, den 11.2.2021 at 20:08: er du helt sandblæst ? Sig lige til din mor at hun skal holde op med at sniffe lim imens hun er gravid. Det kommer der tydeligvis ikke gode resultater ud af. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 14. Februar, 2021 EsbjergFyren skrev, for 2 minutter siden: Sig lige til din mor at hun skal holde op med at sniffe lim imens hun er gravid. Det kommer der tydeligvis ikke gode resultater ud af. hva med din mor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EsbjergFyren 136 Skrevet 14. Februar, 2021 Claesen skrev, den 12.2.2021 at 09:55: Jeg tror det der menes, er at i disse corona tider, så er en tilkendegivelse af hvilke piger der evt er aktive, indirekte en hjælp til at evt myndigheder der læser med her, kan kontakte pågældende pige, lave en aftale og "knalde" hende for ulovligt at arbejde under nedlukningen Nu kunne det jo være en anbefaling af en pige man har besøgt for lang tid siden, og behøver slet ikke indeholde en udtalelse om pigen har åben pt. eller ej. Så hvis man bare er klog nok til ikke at skrive hvornår man har besøgt pigen, så er der absolut ingen hjælp til myndighederne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 16. Februar, 2021 @kenderen deltager ikke i denne tråd mere Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mortenh 17 Skrevet 22. Februar, 2021 Tyrkeren82 skrev, den 13.2.2021 at 17:02: Hvem var det du besøgte i det midtjyske lad os høre nærmere Det var Rikke Solskin tilbage i 2017. Utrolig lækker og flot pige. Dejlig krop gode bryster, lækker mis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg