boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Helt fra hjertet, hvad nyder DU mest i sexuel sammenhæng! Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på, for der MÅ være en ting du holder ALLERMEST af. Og det er uanset om du er nyder eller yder, men lad os mænd høre jeres ÆRLIGE svar. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 30 minutter siden: Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på Kender du alle lyserøde? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 11. Februar, 2021 Landsbytossen skrev, Lige nu: Kender du alle lyserøde? vil bare så gerne at der er en der kommenterer Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 19 minutter siden: Helt fra hjertet, hvad nyder DU mest i sexuel sammenhæng! Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på, for der MÅ være en ting du holder ALLERMEST af. Og det er uanset om du er nyder eller yder, men lad os mænd høre jeres ÆRLIGE svar. Men det ER bare svært at svare på idet det afhænger af ens humør ( ihvertfald mit vedkommende) samt den dynamik der opstår i lige præcis det samvær der er mellem " legekammeraten" og en selv. Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Men det ER bare svært at svare på idet det afhænger af ens humør ( ihvertfald mit vedkommende) samt den dynamik der opstår i lige præcis det samvær der er mellem " legekammeraten" og en selv. Hvorfor anede det mig der kom et svar som dette................OMG Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 1 minut siden: Hvorfor anede det mig der kom et svar som dette................OMG Måske fordi det er det reelle svar. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) boobslover skrev, for 5 minutter siden: Hvorfor anede det mig der kom et svar som dette................OMG Er det bedre at lyve og finde på et eller andet for at Please ts? Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor anede det mig der kom et svar som dette................OMG Man skal lade være at spørge hvis man ikke kan tåle svaret. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Lady C skrev, for 10 minutter siden: Men det ER bare svært at svare på idet det afhænger af ens humør ( ihvertfald mit vedkommende) samt den dynamik der opstår i lige præcis det samvær der er mellem " legekammeraten" og en selv. Læs igen hvad jeg skrev. Har intet med kunder, vejret humøret eller andet og gøre. Spørgsmålet var, hvad tænder dig MEST????????????????????????????? Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 AalborgLook skrev, for 5 minutter siden: Man skal lade være at spørge hvis man ikke kan tåle svaret. Har du ikke lidt brun tunge nu??? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Det jeg nyder mest i seksuel sammenhæng er at nuet nydes og begge parter får indfriet deres ønsker/forventninger. Jeg tilbyder kun det jeg selv tænder på, og der er legekammerater som ser andre sider af mig end andre gør. Dette skyldes den såkaldte kemi, ikke at jeg sexer/leger flere gange med mænd hvor kemien ikke er til det, bare fordi jeg kan tjene lidt håndører. Jeg nyder at være tøs, blive brugt hårdt og perverst, jeg nyder kærtegn og masser af kys, nyder at give blowjob som det eneste, også hvor jeg bliver mundkneppet, jeg har den dominerende side som jeg bruger min hundehvalp til - han vil aldrig få sex af mig. Jeg nyder at blive tilfredsstillet, få finger og få lov til at sprøjte. Mest af alt er det leg mellem 2 voksne mennesker, hvor respekten for hinanden er tilstede. Det er der jeg nyder mest. Heldigvis er sex/leg ikke en stillestående ting, og det er vi mennesker heller ikke. Der sker for de fleste udvikling af både lyster og ens personlighed. Var der en for 10 år siden som sagde at jeg ville nyde at blive fistet, blive spyttet i ansigt/mund, bundet bryster, tage imod urin og ladet mig dominere, havde jeg klart svaret aldrig i livet. Vi udvikler os heldigvis. Det jeg har mest lyst til lige nu, er at få pik, mærke at der bliver leget med mine bryster, kysse og få finger så jeg sprøjter. Redigeret 11. Februar, 2021 af Nemtøs . Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Måske fordi det er det reelle svar. Nej, men så er i bare to der ikke forstår spørgsmålet! Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 5 minutter siden: Nej, men så er i bare to der ikke forstår spørgsmålet! Eller du ikke forstår ikke svarene. Selvom jeg ikke er lyserød er der da forskel på hvad der tænder mig forskellige dage. Efter en hård dag på arbejde hvor jeg bare er træt og godt brugt tænder det mig da ret meget at ligge på ryggen og få et bj til den "bitre ende". En anden dag hvor jeg er frisk og udhvilet vil jeg gerne være den aktive og slikke og kneppe i alle mulige stillinger. Er da ret sikker på at de lyserøde herinde har det på samme måde. Men - det er selvfølgelig bare min tanke.... Men FUCK hvor kunne jeg tænde på næsten hvad som helst lige nu... Har ikke fået andet end hånd i pænt lang tid... Suk.... Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) 22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden: Eller du ikke forstår ikke svarene. Selvom jeg ikke er lyserød er der da forskel på hvad der tænder mig forskellige dage. Efter en hård dag på arbejde hvor jeg bare er træt og godt brugt tænder det mig da ret meget at ligge på ryggen og få et bj til den "bitre ende". En anden dag hvor jeg er frisk og udhvilet vil jeg gerne være den aktive og slikke og kneppe i alle mulige stillinger. Er da ret sikker på at de lyserøde herinde har det på samme måde. Men - det er selvfølgelig bare min tanke.... Men FUCK hvor kunne jeg tænde på næsten hvad som helst lige nu... Har ikke fået andet end hånd i pænt lang tid... Suk.... Eller du ikke forstår ikke svarene. Ja der gik for meget ikke i det................LOOOOOOOOL Redigeret 11. Februar, 2021 af boobslover 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) boobslover skrev, for 21 minutter siden: Læs igen hvad jeg skrev. Har intet med kunder, vejret humøret eller andet og gøre. Spørgsmålet var, hvad tænder dig MEST????????????????????????????? Du bliver nødt til at acceptere at det svinger hvad der tænder mig mest og at der ikke findes en formular eller en skabelon på min seksualitet. Udover det så er min seksualitet flydende og i udvikling. F. eks tænder jeg meget på noget jeg egentlig følte mig frastødt af tidligere. Det er måske nemmere at sige hvad jeg ikke tænder på. F. eks tænder jeg slet ikke på grove og konfronterende typer der ikke viser nogen respekt Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Lady C skrev, for 3 minutter siden: Du bliver nødt til at acceptere at det svinger hvad der tænder mig mest og at der ikke findes en formular eller en skabelon på min seksualitet. Udover det så er min seksualitet flydende og i udvikling. F. eks tænder jeg meget på noget jeg egentlig følte mig frastødt af tidligere. Det er måske nemmere at sige hvad jeg ikke tænder på. F. eks tænder jeg slet ikke på grove og konfronterende typer der ikke viser nogen respekt Så du har heller ingen livret?? Afhænger det også af humøret, dagen og vejret??.........come on Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) boobslover skrev, for 13 minutter siden: Så du har heller ingen livret?? Afhænger det også af humøret, dagen og vejret??.........come on Jeg har, flere livretter. og ja min livret afhænger af humøret Men jeg er i mit overbærende hjørne og prøver lige : Og her taler jeg som privat person og ikke Domina Jeg tænder meget på min legekammerats begær. Det er faktisk igrunden nok det der er gennemgående. At vide og se og mærke at han er vild med mig og vil mig - det tænder meget og er næsten en forudsætning for at jeg selv kan blive tændt. Det er lidenskaben der tænder mig mest. Passionen og den tydelige liderlighed hos min partner der får mig op at ringe Men det var nok ikke det svar du ville høre Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Lady C skrev, for 5 minutter siden: Jeg har, flere livretter. og ja min livret afhænger af humøret Men jeg er i mit overbærende hjørne og prøver lige : Og her taler jeg som privat person og ikke Domina Jeg tænder meget på min legekammerats begær. Det er faktisk igrunden nok det der er gennemgående. At vide og se og mærke at han er vild med mig og vil mig - det tænder meget og er næsten en forudsætning for at jeg selv kan blive tændt. Det er lidenskaben der tænder mig mest. Passionen og den tydelige liderlighed hos min partner der får mig op at ringe Men det var nok ikke det svar du ville høre Næ faktisk ikke, har også bedt admin slette opslaget, for det her var da sværere og svare på end at åbne en paraply!! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, 1 time siden: Helt fra hjertet, hvad nyder DU mest i sexuel sammenhæng! Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på, for der MÅ være en ting du holder ALLERMEST af. Og det er uanset om du er nyder eller yder, men lad os mænd høre jeres ÆRLIGE svar. Jeg var i tvivl om jeg ville svare da du hakkede på de 2 damer der ellers har givet et meget ærligt svar. På det her punkt er der lidt forskel på mænd og kvinder. Mænd tænder på røv,eller patter,lyde eller fisse. De har nemmere ved at sige der er en ting der tænder dem mest. Kvinder derimod er lidt mere... flydende i hvad der tænder dem. Eks idag kunne jeg tænde på en endefuld imorgen at blive slikket, i overmorgen en lækker overkrop hvis man bare skal nævne en ting. Men alt i alt er det hele oplevelsen sat sammen og selvfølig kemien. Jeg kan godt li at blive slikket og kysset på halsen og få den i doggystyle. Men selvom de ting bliver indfriet er det ikke altid at jeg tænder vildt på det. Det kommer an på så meget og som lady c siger humøret. Det er vildt vigtigt. Så det er umuligt for kvinder at nævne en ting der tænder dem mest, da det som regel er en kombination af flere ting. Så hvis jeg skal vælge noget er jeg nødt til at skrive stemningen. Da den er vigtigst for mig:) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 22 minutter siden: Så du har heller ingen livret?? Afhænger det også af humøret, dagen og vejret??.........come on For mit vedkommende ja det gør det faktisk. Igår var min livret stegt flæsk med persille sovs, idag heller jeg mere til sushi. Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Melody skrev, for 2 minutter siden: For mit vedkommende ja det gør det faktisk. Igår var min livret stegt flæsk med persille sovs, idag heller jeg mere til sushi. Så hvor svært var det at skrive du ikke har noget du tænder på??????? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, Lige nu: Så hvor svært var det at skrive du ikke har noget du tænder på??????? Fordi du åbenbart misforstår det vi skriver. Vi Tænder på mange ting IKKE bare en ting. Men en ting jeg ikke tænder på er din attitude dude! Jeg er ked af at vi ikke kan skrive " jeg tænder mest af alt på en lille grøn pik" Eller det der tænder mig mest er kys eller en hånd i fissen. For du vil have vores ærlige svar og det er det her. Vi er ikke små maskiner med en turn on knap. Vi er kvinder. Og der skal nogle ting til for at tænde os. Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 11. Februar, 2021 Hej prøv at spørge; om der er nogle af de lyserøde der har sex for pengenes skyld eller fordi de elsker sex. ironi kan forekomme. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 55 minutter siden: Har du ikke lidt brun tunge nu??? Min tunge har det fint, tak. Og så har JEG de fleste af mine hjerneceller, modsat andre. Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Melody skrev, for 2 minutter siden: Fordi du åbenbart misforstår det vi skriver. Vi Tænder på mange ting IKKE bare en ting. Men en ting jeg ikke tænder på er din attitude dude! Jeg er ked af at vi ikke kan skrive " jeg tænder mest af alt på en lille grøn pik" Eller det der tænder mig mest er kys eller en hånd i fissen. For du vil have vores ærlige svar og det er det her. Vi er ikke små maskiner med en turn on knap. Vi er kvinder. Og der skal nogle ting til for at tænde os. Du er en sjov en! Ingen favorit ting sexuelt? Ingen livret? Ingen yndlings farve? Hvad sker der lige for det?? Det har vi alle sgu da. Del dette indlæg Link til indlæg