Hop til indhold
boobslover

Til ALLE de lyserøde herinde!

Recommended Posts

Helt fra hjertet, hvad nyder DU mest i sexuel sammenhæng!

Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på, for der MÅ være en ting du holder ALLERMEST af.

Og det er uanset om du er nyder eller yder, men lad os mænd høre jeres ÆRLIGE svar.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
boobslover skrev, for 30 minutter siden:

Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på

Kender du alle lyserøde? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Kender du alle lyserøde? :D

vil bare så gerne at der er en der kommenterer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
boobslover skrev, for 19 minutter siden:

Og nej der er ikke noget med det er svært at svare på, for der MÅ være en ting du holder ALLERMEST af.

Og det er uanset om du er nyder eller yder, men lad os mænd høre jeres ÆRLIGE svar.:)

Men det ER  bare svært at svare på idet det afhænger af ens humør ( ihvertfald mit vedkommende) samt den dynamik der opstår i lige præcis det samvær der er mellem " legekammeraten" og en selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Men det ER  bare svært at svare på idet det afhænger af ens humør ( ihvertfald mit vedkommende) samt den dynamik der opstår i lige præcis det samvær der er mellem " legekammeraten" og en selv. 

Hvorfor anede det mig der kom et svar som dette................OMG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
boobslover skrev, for 1 minut siden:

Måske  fordi  det  er  det  reelle  svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
boobslover skrev, for 5 minutter siden:

Er det bedre at lyve og finde på et eller andet for at Please ts? 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
boobslover skrev, for 6 minutter siden:

Man skal lade være at spørge hvis man ikke kan tåle svaret. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Læs igen hvad jeg skrev.

Har intet med kunder, vejret humøret eller andet og gøre.

Spørgsmålet var, hvad tænder dig MEST?????????????????????????????

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Man skal lade være at spørge hvis man ikke kan tåle svaret. 

Har du ikke lidt brun tunge nu???

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det  jeg  nyder  mest  i seksuel  sammenhæng  er  at  nuet  nydes  og  begge  parter  får indfriet  deres  ønsker/forventninger. 

Jeg  tilbyder  kun  det  jeg  selv  tænder  på,  og  der  er  legekammerater som  ser  andre  sider  af  mig  end andre  gør.  Dette  skyldes  den  såkaldte  kemi,  ikke  at  jeg  sexer/leger  flere  gange  med  mænd  hvor  kemien  ikke  er  til  det, bare  fordi  jeg  kan  tjene  lidt  håndører. 

Jeg  nyder  at  være  tøs,  blive  brugt  hårdt  og perverst,  jeg nyder  kærtegn  og  masser  af  kys,  nyder  at  give  blowjob  som  det  eneste,  også  hvor jeg  bliver  mundkneppet,  jeg  har  den  dominerende  side  som  jeg  bruger  min  hundehvalp  til  - han  vil  aldrig  få  sex  af  mig. 

Jeg  nyder  at blive  tilfredsstillet,  få  finger  og  få  lov  til  at  sprøjte.  

Mest  af  alt  er  det  leg  mellem  2 voksne  mennesker,  hvor  respekten  for  hinanden  er  tilstede. Det  er  der  jeg  nyder  mest.  

Heldigvis  er  sex/leg  ikke  en  stillestående  ting,  og  det  er  vi  mennesker  heller  ikke.  Der  sker  for  de  fleste  udvikling  af  både  lyster  og  ens  personlighed. 

Var  der  en  for  10 år  siden  som  sagde  at  jeg  ville  nyde  at  blive  fistet,  blive  spyttet  i ansigt/mund,  bundet  bryster, tage  imod  urin og  ladet  mig  dominere, havde  jeg  klart  svaret  aldrig  i livet.  Vi  udvikler  os  heldigvis. 

Det  jeg  har  mest  lyst  til  lige  nu,  er  at  få  pik,  mærke  at  der  bliver  leget  med  mine  bryster,  kysse  og  få  finger  så  jeg  sprøjter. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Måske  fordi  det  er  det  reelle  svar. 

Nej, men så er i bare to der ikke forstår spørgsmålet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
boobslover skrev, for 5 minutter siden:

Nej, men så er i bare to der ikke forstår spørgsmålet!

Eller du ikke forstår ikke svarene. 
Selvom jeg ikke er lyserød er der da forskel på hvad der tænder mig forskellige dage. Efter en hård dag på arbejde hvor jeg bare er træt og godt brugt tænder det mig da ret meget at ligge på ryggen og få et bj til den "bitre ende". En anden dag hvor jeg er frisk og udhvilet vil jeg gerne være den aktive og slikke og kneppe i alle mulige stillinger. 
Er da ret sikker på at de lyserøde herinde har det på samme måde. Men - det er selvfølgelig bare min tanke....

Men FUCK hvor kunne jeg tænde på næsten hvad som helst lige nu... Har ikke fået andet end hånd i pænt lang tid... Suk....

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Selvom jeg ikke er lyserød er der da forskel på hvad der tænder mig forskellige dage. Efter en hård dag på arbejde hvor jeg bare er træt og godt brugt tænder det mig da ret meget at ligge på ryggen og få et bj til den "bitre ende". En anden dag hvor jeg er frisk og udhvilet vil jeg gerne være den aktive og slikke og kneppe i alle mulige stillinger. 
Er da ret sikker på at de lyserøde herinde har det på samme måde. Men - det er selvfølgelig bare min tanke....

Men FUCK hvor kunne jeg tænde på næsten hvad som helst lige nu... Har ikke fået andet end hånd i pænt lang tid... Suk....

Ja der gik for meget ikke i det................LOOOOOOOOL

Redigeret af boobslover
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
boobslover skrev, for 21 minutter siden:

Læs igen hvad jeg skrev.

Har intet med kunder, vejret humøret eller andet og gøre.

Spørgsmålet var, hvad tænder dig MEST?????????????????????????????

Du bliver nødt til at acceptere at det svinger hvad der tænder mig mest og at der ikke findes en formular eller en skabelon på min seksualitet. Udover det så er min seksualitet flydende og i udvikling. F. eks tænder jeg meget på noget jeg egentlig følte mig frastødt af tidligere. 

Det er måske nemmere at sige hvad jeg ikke tænder på. F. eks tænder jeg slet ikke på grove og konfronterende typer der ikke viser nogen respekt 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Du bliver nødt til at acceptere at det svinger hvad der tænder mig mest og at der ikke findes en formular eller en skabelon på min seksualitet. Udover det så er min seksualitet flydende og i udvikling. F. eks tænder jeg meget på noget jeg egentlig følte mig frastødt af tidligere. 

Det er måske nemmere at sige hvad jeg ikke tænder på. F. eks tænder jeg slet ikke på grove og konfronterende typer der ikke viser nogen respekt 

Så du har heller ingen livret??

Afhænger det også af humøret, dagen og vejret??.........come on

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
boobslover skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har, flere livretter. ;) og ja min livret afhænger af humøret 

Men jeg er i mit overbærende hjørne og prøver lige :

Og her taler jeg som privat person og ikke Domina 

Jeg tænder meget på min legekammerats begær. Det er faktisk igrunden nok det der er gennemgående. 

At vide og se og mærke at han er vild med mig og vil mig - det tænder meget og er næsten en forudsætning for at jeg selv kan blive tændt.  Det er lidenskaben der tænder mig mest. Passionen og den tydelige liderlighed hos min partner der får mig op at ringe 

Men det var nok ikke det svar du ville høre ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har, flere livretter. ;) og ja min livret afhænger af humøret 

Men jeg er i mit overbærende hjørne og prøver lige :

Og her taler jeg som privat person og ikke Domina 

Jeg tænder meget på min legekammerats begær. Det er faktisk igrunden nok det der er gennemgående. 

At vide og se og mærke at han er vild med mig og vil mig - det tænder meget og er næsten en forudsætning for at jeg selv kan blive tændt.  Det er lidenskaben der tænder mig mest. Passionen og den tydelige liderlighed hos min partner der får mig op at ringe 

Men det var nok ikke det svar du ville høre ;)

Næ faktisk ikke, har også bedt admin slette opslaget, for det her var da sværere og svare på end at åbne en paraply!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
boobslover skrev, 1 time siden:

Jeg var i tvivl om jeg ville svare da du hakkede på de 2 damer der ellers har givet et meget ærligt svar.

På det her punkt er der lidt forskel på mænd og kvinder.

Mænd tænder på røv,eller patter,lyde eller fisse. De har nemmere ved at sige der er en ting der tænder dem mest.

Kvinder derimod er lidt mere... flydende i hvad der tænder dem.

Eks idag kunne jeg tænde på en endefuld imorgen at blive slikket, i overmorgen en lækker overkrop hvis man bare skal nævne en ting. Men alt i alt er det hele oplevelsen sat sammen og selvfølig kemien. 

Jeg kan godt li at blive slikket og kysset på halsen og få den i doggystyle.

Men selvom de ting bliver indfriet er det ikke altid at jeg tænder vildt på det. Det kommer an på så meget og som lady c siger humøret. Det er vildt vigtigt.

Så det er umuligt for kvinder at nævne en ting der tænder dem mest, da det som regel er en kombination af flere ting.

Så hvis jeg skal vælge noget er jeg nødt til at skrive stemningen. Da den er vigtigst for mig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
boobslover skrev, for 22 minutter siden:

For mit vedkommende ja det gør det faktisk. Igår var min livret stegt flæsk med persille sovs, idag heller jeg mere til sushi. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 2 minutter siden:

For mit vedkommende ja det gør det faktisk. Igår var min livret stegt flæsk med persille sovs, idag heller jeg mere til sushi. ;)

Så hvor svært var det at skrive du ikke har noget du tænder på???????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
boobslover skrev, Lige nu:

Så hvor svært var det at skrive du ikke har noget du tænder på???????

Fordi du åbenbart misforstår det vi skriver. 

Vi Tænder på mange ting IKKE bare en ting.

Men en ting jeg ikke tænder på er din attitude dude! 

Jeg er ked af at vi ikke kan skrive " jeg tænder mest af alt på en lille grøn pik"

Eller det der tænder mig mest er kys eller en hånd i fissen.

For du vil have vores ærlige svar og det er det her. 

Vi er ikke små maskiner med en turn on knap. Vi er kvinder. Og der skal nogle ting til for at tænde os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

prøv at spørge; om der er nogle af de lyserøde der har sex for pengenes skyld eller fordi de elsker sex. 
ironi kan forekomme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
boobslover skrev, for 55 minutter siden:

Har du ikke lidt brun tunge nu???

Min tunge har det fint, tak. 

Og så har JEG de fleste af mine hjerneceller, modsat andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 2 minutter siden:

Fordi du åbenbart misforstår det vi skriver. 

Vi Tænder på mange ting IKKE bare en ting.

Men en ting jeg ikke tænder på er din attitude dude! 

Jeg er ked af at vi ikke kan skrive " jeg tænder mest af alt på en lille grøn pik"

Eller det der tænder mig mest er kys eller en hånd i fissen.

For du vil have vores ærlige svar og det er det her. 

Vi er ikke små maskiner med en turn on knap. Vi er kvinder. Og der skal nogle ting til for at tænde os.

Du er en sjov en!

Ingen favorit ting sexuelt?

Ingen livret?

Ingen yndlings farve?

Hvad sker der lige for det??

Det har vi alle sgu da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...