Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Røvslikker
flottefyr99 skrev, for 1 time siden:

kender i nogen piger hvor man kan få sex uden kondom?

er da sikker på at alle piger gerne vil have dyret uden forbehold ;)…..mon ikke i disse tider der er viktigere begrænsninger  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
flottefyr99 skrev, for 2 timer siden:

Hej alle. 
 

kender i nogen piger hvor man kan få sex uden kondom?

ja da, kender da 5 der gerne tager den uden gummi.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, 1 time siden:

ja da, kender da 5 der gerne tager den uden gummi.. :)

Måske du har prøvet min eks kone så, for hun var også helt vild med det.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio

Har kun kigget på EG ca. i 1 år. Den her type tråd og spørgsmål dukker op med jævne mellemrum ......  savner altid den opfølgende tråd “Sådan gik det og hvilket minde fik jeg med hjem” 

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentio skrev, for 2 minutter siden:

Har kun kigget på EG ca. i 1 år. Den her type tråd og spørgsmål dukker op med jævne mellemrum ......  savner altid den opfølgende tråd “Sådan gik det og hvilket minde fik jeg med hjem” 

;)

Fint spørgsmål og pointe :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Ja, - det er rigtigt der af til dukker tråde op hvor der efterlyses sex uden gummi. 

Nu har jeg så været herinde siden 2013 og det er sket i alle årene til dato, at der efterlyses sex uden gummi, intet nyt i det.

Der er heller intet nyt i alle de sure opstød om sex uden gummi - fordømmelse af sex uden gummi - moraaaal præææædiken uden lige. Sådan har det også været i alle årene.

I alle årene har det også været sådan at "Ledelsen i Førerbunkeren" gang på gang henviser diskussioner om med eller uden gummi til vistnok "Generelt"

Min egen holdning til jer med moralprædiken - hvis i selv bruger gummi så har i da ingen problemer - ellers bliv hjemme hos konen!!!!   - - - moralprædiken hører hjemme i "Generelt"

Og for så lige at "tvære lidt i det" :) - så skal jeg selv når jeg er vaccineret mod Coronaen og den ellers er blevet svækket i sit angreb, ud og have noget fræk fremmed købefisse:wub: - knep uden gummi:P. Det bliver også på fyn, der 2 som jeg gerne vil besøge.

Det bliver desværre nok før hen i april - corona styrer alt lige i øjeblikket.:angry:

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
boobslover skrev, for 3 timer siden:

Måske du har prøvet min eks kone så, for hun var også helt vild med det.:lol:

er hun en dejlig ældre kvinde over 64. så foreligger muligheden... :biggrin:

Redigeret af tilmodenQ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 12 timer siden:

Er din kæreste single?

nej hun er min lejer... der er ingen der ved vi hygger, kun hendes veninder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 minut siden:

nej hun er min lejer... der er ingen der ved vi hygger, kun hendes veninder.. 

Det var nu også bare ment som en joke, en dårlig en af slagsen ;) Troede rent faktisk at hun var din rigtige kæreste..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, Lige nu:

Det var nu også bare ment som en joke, en dårlig en af slagsen ;) Troede rent faktisk at hun var din rigtige kæreste..

det er hun vel lidt, men mest en hygge veninde der bor i samme hus.. hun er lidt ældre end mig.. 23 år ældre.. ;)

ja det er svært at læse når det er ment som en joke.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, den 12.2.2021 at 19:55:

nej hun er min lejer... der er ingen der ved vi hygger, kun hendes veninder.. 

nå skal nok lade være at moralprædike...men kan ikke undlade at sige  flot...lidt socialbedrageri er sgu åbenbart i orden.. :D:D

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 14 timer siden:

lidt socialbedrageri er sgu åbenbart i orden..

Hvorfor er det socialt bedrageri at knalde sin lejer? 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 16 timer siden:

nå skal nok lade være at moralprædike...men kan ikke undlade at sige  flot...lidt socialbedrageri er sgu åbenbart i orden.. :D:D

sorry men hun betaler da normal husleje, som enhver anden skulle gøre, så må desværre skuffe dig med hensyn til socialt bedrageri.. :D.. vi får bare lidt bonus godter ud af det.:P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
tilmodenQ skrev, for 21 timer siden:

sorry men hun betaler da normal husleje, som enhver anden skulle gøre, så må desværre skuffe dig med hensyn til socialt bedrageri.. :D.. vi får bare lidt bonus godter ud af det.:P.

Kan jeg ikke være med i den :D vil gerne ha en tur med hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 37 minutter siden:

Lad os få en opdatering på denne tråd. Er der nogle for tiden, der tilbyder sex uden?

Jeg gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...