Advarsel 2793 Skrevet 10. Februar, 2021 Et godt hotel i centrum af Århus, hvor man ikke skal løbe spidsrod forbi en reception, når man skal følge en ung dame op på sit værelse? Fx Radisson Red? Er der nogen, der har er godt bud på et lokale med plads til at 5-8 mænd skiftes til hjælpe en ung dame med hendes fantasi om GB? Og supplerende: evt er lidt større lokale - eller egentlig måske to med plads til to unge kvinder og en gruppe mænd? Begge dele med i hvert fald bad og toilet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 10. Februar, 2021 (edited) Jeg har selv gjort god brug af airbnb til at arbejde fra i kbh.. Det er dog lidt sværere i Århus har jeg erfaret.. Dog er der enkelte lejligheder man sikkert med fordel ville kunne leje som ikke er opført af private men firmaer med flere lejligheder hvor indretningen tydeligt bære præg af det men det fungere ganske udemærket og det er pæne lejligheder jeg finder det faktisk som værende en fordel at der ikke er familiebilleder på væggene osv.. Disse kan lejes på dagsbasis og hvis man undersøger tingene grundigt så er det forholdsvis nemt at finde lejligheder der ligger privat nok til at ingen ville tænke tanken om hvad der foregå.. Redigeret 10. Februar, 2021 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg