Guest Rust in Peace Skrevet 9. Februar, 2021 Hvordan har den lange “faste” påvirket jeres lyst efter købesex? Er i blevet afvænnet eller skal der tages revanche? Personligt er jeg meget usikker. Lige på stående fod er jeg måske blevet mere afvænnet end det modsatte - og kunne godt forestille mig at der går en rum tid, før jeg leger igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 9. Februar, 2021 Interessant spørgsmål, @Rust in Peace. Vil tro, at der den første måneds tid efter genåbningen kommer en slags ketchupeffekt, hvor mange gerne vil aflægge besøg. Så må vi se, hvor mange piger der er at besøge. Men de udenlandske kommer nok hurtigt til landet, hvis indrejse ellers er muligt. Personligt er jeg ikke afvænnet, men forventer at genoptage besøgene med nogenlunde samme frekvens som sidste år inden nedlukningen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 9. Februar, 2021 Hvis jeg var dig Rust, så ville jeg ikke stå imellem mig og den nærmeste pige, når markedet åbner igen Ok jeg er også hårdere ramt end andre, da jeg været i sølibat siden oktober 19 pga operation 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 10. Februar, 2021 Lysten er da nok den samme, men det bliver meget mindre - “afvænning” kan man godt kalde det for. Desuden er der lagt mere tid på eksempelvis Tinder og jeg har fået nogle mere ægte oplevelser - så kommer til mest at søge dem i stedet, fremfor “uret på væggen oplevelser”. Mvh Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 10. Februar, 2021 Hvad er en ketchup effekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 10. Februar, 2021 Æskildsen skrev, for 28 minutter siden: Hvad er en ketchup effekt? Ketchupeffekt er en virkning, der først viser resultater sent. Begrebet referer til oplevelsen med ketchupflasker af glas: Først kommer der ikke noget ud af flasken, men så vælter det ud med ketchup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 10. Februar, 2021 Jeg gad godt være den første kunde hos en skøn GP når der bliver åbnet igen!!! Om frekvensen af besøg vil stige i forhold til tidligere? Den vil nok være den samme - hvis altså der er lige så mange lækre damer, der byder sig til. Jeg er spændt på om der vil være flere eller færre danske piger at besøge. Hvis der er flere lækre danske piger vil min frekvens nok stige. Jeg glæder mig i hvert fald K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 10. Februar, 2021 Tror der er mange der sultent venter på der åbnes op, og har en del opsparing i den store og lille pung. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 10. Februar, 2021 Mindre. Jeg har fundet ud af at jeg hellere vil vente længere og så få en virkelig kvalitets oplevelse, end at rende ofte “bare fordi”. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 119 Skrevet 10. Februar, 2021 Jeg kommer klart til at benytte det mindre fremover. Ofte får var det forbi en for at få taget trykket. Nu har jeg to bolleveninder, hvor kvaliteten af oplevelserne bare er markant bedre. Man kan vel sige det et mere elskov, hvor når jeg betaler så er det sex. Både under den første og nuværende nedlukning, har jeg valgt ikke nogen sinde igen og besøge de piger der forsat er aktive. De sætter sig jo sig selv over samfundet, blot for at tjene penge. Den ene er blandt de klart bedste kald, jeg har fået af en jeg har betalt... har besøgt hende ca 10 dage på 2 måneder, før nedlukningen i marts. Men hun har haft annonce på hele tiden, så hun får aldrig mit besøg igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 10. Februar, 2021 Jysk mand skrev, for 10 timer siden: Både under den første og nuværende nedlukning, har jeg valgt ikke nogen sinde igen og besøge de piger der forsat er aktive. De sætter sig jo sig selv over samfundet, blot for at tjene penge. Forstår din tanke - men tænker også at man måske ikke kender den fulde historie bag - det kan jo handle om mere end “blot penge” - hvis du har haft en fast og det har været dejlige oplevelser, så måske tale med hende og høre hendes side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 10. Februar, 2021 Jeg har klart noget jeg skal indhente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 119 Skrevet 11. Februar, 2021 Sentio skrev, for 11 timer siden: Forstår din tanke - men tænker også at man måske ikke kender den fulde historie bag - det kan jo handle om mere end “blot penge” - hvis du har haft en fast og det har været dejlige oplevelser, så måske tale med hende og høre hendes side. Den kender jeg faktisk godt. Og det er pengene der logger selv om hun har fortalt hun har lagt mange penge til side..hun har også fortalt hun betaler husleje per gang, så der er en heller nogle faste omkostninger der skulle afholdes. Syntes generelt det er totalt usympatisk og holde åbent, når man bliver bedt om det modsatte. En butik jeg har handlet i fast, har bevidst brudt reglerne. Der handler jeg aldrig igen. Aldrig. Når man sælger sex, er chanchen for at få smitte og smitte andre jo ret stor. Men for nogle piger er pengene det vigtigste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 11. Februar, 2021 Ingen GP besøg og ingen thaimassage siden i efteråret, da coronaen tog fart igen. Men jeg er godtnok ved at trænge. Jeg har i flere år forkælet mig med omtrent en gang thaimassage om måneden og besøg ved en GP omtrent hver anden måned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 13. Februar, 2021 deralte skrev, den 11-02-2021 at 23:33: Ingen GP besøg og ingen thaimassage siden i efteråret, da coronaen tog fart igen. Men jeg er godtnok ved at trænge. Jeg har i flere år forkælet mig med omtrent en gang thaimassage om måneden og besøg ved en GP omtrent hver anden måned. Du er ikke alene, vi er mange som glæder os til 1. Marts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 13. Februar, 2021 Jeg ved ikke om jeg vil besøge så mange som før. Jeg vil nok besøge en GP når der igen bliver lukket op. Men jeg ser lige tiden an, og følger med i om smitten i samfundet igen stiger. Gør den det, så venter jeg med at besøge nogen. Førhen kunne jeg godt bruge 4000 kr om måneden på GP besøg, om jeg kommer til at gøre det igen ved jeg ikke. Jeg tror det ikke, men jeg ved også godt, at man kan blive fristet af de mange annoncer og de gode anmeldelser. Og så tager det ene besøg det andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 14. Februar, 2021 Den flittige skrev, den 13.2.2021 at 08:48: Du er ikke alene, vi er mange som glæder os til 1. Marts. Hej Flittig. Hvad sker der den 1. marts? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 15. Februar, 2021 deralte skrev, for 12 timer siden: Hej Flittig. Hvad sker der den 1. marts? Jeg går ud fra at alt åbner op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 15. Februar, 2021 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Jeg går ud fra at alt åbner op igen. Jeg håber du har ret. Jeg er bange for, at det varer lidt længere. Vi får se. Det er svært at spå om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 15. Februar, 2021 Jeg tror ikke alt åbner op igen, men måske at der kommer nogle regionale genåbninger. Men f.eks. i og omkring hovedstadsområdet, der tror jeg restriktionerne bliver forlænget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 15. Februar, 2021 Jeg har taget beslutningen at jeg aldrig mere skal knalde i Danmark!!! Enough is enough. Det var hårdt de første par uger efter den 13 marts - hov jeg husker tilmed datoen - men ligesom med smøg og spiritus: det går jo at leve uden. Ikke leve måske, men i hvert fald eksistere. Ugerne og månederne løbte forbi og jeg fandt på en masse ting man kan gøre, og huskede ting jeg en gang elskede men næsten havde glemt. Som at drikke Ardbeg foran pejsen f.eks. Fuck mand på ren dansk, hvor ofte jeg har været i Kbh og spenderet tid og penge på at søge, finde og knalde.....timer, dage, uger. Jeg kunne have skrevet nogle successromaner istedet for, eller bygget et hus eller tre. Nu er det snart et år siden jeg var i Kbh senest og jeg begynder at tro at jeg eventuelt er kureret for den der mærkelige danske trang jeg har lidt af i mange år. Det hjælper jo måske også at jeg har været heldig nok at her i Sverige - by accident - rende ind i en eller to af de smukke piger jeg kender intimt fra Danmark, og at vi har fundet smukke løsninger på vores respektive behov. Så nej, i må åbne jeres butikker så meget i vil; nogen Bananas vil i ikke se der, det er et som er sikkert. På den anden side er jeg ikke kendt blandt mine venner som et principfast menneske. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1607 Skrevet 16. Februar, 2021 (edited) Jeg glæder mig specielt til vaccinerne begynder at blive rullet ud. Bor langt fra de her GP glæder så mere omstændeligt, når jeg skal på "jagt" Så har heldigvis ikke været udsat for de spontane fristelser, som i andre har. Og let kunne afholde mig fra besøg. Men regner med om et par måneder, at jeg skal på en af mine 2 dages ture, hvor det tit bliver 2 til 4 besøg hos GP´er. Måske er jeg der også vaccineret til den tid, da jeg arbejder indenfor et fag, hvor jeg vist nok kommer i gruppe 3 i rækkefølge, over hvem der skal vaccineres. Havde været dejligt at være vaccineret, så man ikke kunne smitte andre, som måske var i sårbare gruppe. Men selve nedlukningen, har ikke haft den store betydning eller forskel for mig. Da jeg som sagt bor langt væk fra alle de her herlige fristelser, og normalt kun har adgang til dem 3 til 5 gange om året, når jeg besøger København. Redigeret 16. Februar, 2021 af ZEUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 434 Skrevet 16. Februar, 2021 Interessant spørgsmål. Jeg er tilsyneladende en af de få der regner med mere købesex efter corona... Jeg har det ret fint med at bruge en del penge på selvforkælelse med wellness-oplevelser i form af GP-besøg... Og da jeg er steget pænt i løn på det sidste bliver et øget gp-forbrug nok en konsekvens. Jeg regner med at date igen efter vaccinerne, så en kæreste vil selvfølgelig kunne spolere planerne... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Februar, 2021 Altsåååå vi er jo en del der håber på i alle vender tilbage.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 234 Skrevet 20. Februar, 2021 Jeg har bestemt at post-corona skal jeg ikke være nærig overfor mig selv. Og der er intet jeg nyder mere end en tur i høet med en smuk og dejlig pige. Så jeg kommer helt klart til at bruge mange flere penge på de frække damer så snart det bare er mulig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg