Massagefyr 6 Skrevet 9. Februar, 2021 Hejsa Skal på kursus torsdag fredag i Odense. Hvem kan i anbefale til en god gang pirrende massage i Odense eller omegn. Pft. Massagefyren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 9. Februar, 2021 Massagefyr skrev, for 3 timer siden: Hejsa Skal på kursus torsdag fredag i Odense. Hvem kan i anbefale til en god gang pirrende massage i Odense eller omegn. Pft. Massagefyren ALT har lukket pga en coronapandemi. Men så ved du dét.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 11. Februar, 2021 Big3lover skrev, den 10.2.2021 at 00:04: ALT har lukket pga en coronapandemi. Men så ved du dét.... Tak. Så er det derfor jeg ikke kan komme igennem til mit stam sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 11. Februar, 2021 weber skrev, for 2 timer siden: Tak. Så er det derfor jeg ikke kan komme igennem til mit stam sted. Hvor er det hvis jeg må være så fri at spørge? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 11. Februar, 2021 weber skrev, for 6 timer siden: Tak. Så er det derfor jeg ikke kan komme igennem til mit stam sted. Hvad er dit stam sted? Evt svar i pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg