Hop til indhold
Guest Oldboy2800

look at mine Masturbate, Kbh

Recommended Posts

Oldboy2800 skrev, for 50 minutter siden:

Er der mon nogen som har været hos hende her?

https://sugardaters.com/da/profile/3mz1yk1EWQ

Hun er ret direkte i sine ønsker - og måske kunne det være frækt. Spørgsmålet er om det er mere end ord.

Anyone?

Den er go nok , hun har været her før under et andet brugernavn , har været hos hende et par gange , hun er liderlig nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende flere gange. Hun er meget direkte, men du får også en fræk og sex-glad kvinde, om end med en lidt speciel personlighed.

Opfører du dig ordentligt og respektfuldt overfor hende, så får du rigeligt value for money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800
pdrhan skrev, for 27 minutter siden:

Den er go nok , hun har været her før under et andet brugernavn , har været hos hende et par gange , hun er liderlig nok!

Får man kun lov til at kigge? Og hvad med blowjob?

Og er hun dyr?

Redigeret af Oldboy2800

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 46 minutter siden:

Får man kun lov til at kigge? Og hvad med blowjob?

Og er hun dyr?

Vi havde masser af sex inkl blowjow. Hun overnattede også hos mig nogle gange.

Prisen må du spørge hende om, så kan du vurdere om hun er dyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, den 7.2.2021 at 16:02:

Jeg har mødt hende flere gange. Hun er meget direkte, men du får også en fræk og sex-glad kvinde, om end med en lidt speciel personlighed.

Opfører du dig ordentligt og respektfuldt overfor hende, så får du rigeligt value for money.

Jeg kan kun bekræfte ovenstående. Du får rigeligt for et hæderligt beløb. Og ja, hun er ret sexglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, den 7.2.2021 at 16:02:

Jeg har mødt hende flere gange. Hun er meget direkte, men du får også en fræk og sex-glad kvinde, om end med en lidt speciel personlighed.

Opfører du dig ordentligt og respektfuldt overfor hende, så får du rigeligt value for money.

Ja, jeg kan også bekræftet dette.

Men jeg tror at jeg drosler ned på SD, for jeg har fundet den perfekte pige derinde. Som ikke kun vil ha penge, men mere oplevelser. Det passer mig godt, da jeg er noget bagud med at opleve Danmark. Indtil videre har vi mødtes 3-4 gange og hver gang har hun kun ønsket at få benzin penge. Så det kan lade sig gøre at finde en dejlig sød og ikke pengefikseret SB. Hun har det som mig, ønsker kun én at ses med!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 26 minutter siden:

Ja, jeg kan også bekræftet dette.

Men jeg tror at jeg drosler ned på SD, for jeg har fundet den perfekte pige derinde. Som ikke kun vil ha penge, men mere oplevelser. Det passer mig godt, da jeg er noget bagud med at opleve Danmark. Indtil videre har vi mødtes 3-4 gange og hver gang har hun kun ønsket at få benzin penge. Så det kan lade sig gøre at finde en dejlig sød og ikke pengefikseret SB. Hun har det som mig, ønsker kun én at ses med!

Smukt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 11.2.2021 at 21:05:

Ja, jeg kan også bekræftet dette.

Men jeg tror at jeg drosler ned på SD, for jeg har fundet den perfekte pige derinde. Som ikke kun vil ha penge, men mere oplevelser. Det passer mig godt, da jeg er noget bagud med at opleve Danmark. Indtil videre har vi mødtes 3-4 gange og hver gang har hun kun ønsket at få benzin penge. Så det kan lade sig gøre at finde en dejlig sød og ikke pengefikseret SB. Hun har det som mig, ønsker kun én at ses med!

Tillykke min ven. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...