Hunt 10 Skrevet 7. Februar, 2021 Er paillin massage roskildevej helt slut..? Kan se nu også hjemmeside lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 405 Skrevet 7. Februar, 2021 Hunt skrev, for 2 timer siden: Er paillin massage roskildevej helt slut..? Kan se nu også hjemmeside lukket. Mon ikke det er på grund af coronatiderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smeden! Skrevet 8. Februar, 2021 (edited) Jeg var hos hende i slutningen af 2019, inden Corona var andet end en Italiensk popgruppe, og der var hun helt klart lukningsklar. Sød dame ellers, men hun virkede træt og uoplagt. Hun fortalte at hun lige havde holdt ferie og det var en af hendes første dage tilbage på jobbet. Måske hun skulle have taget et par uger mere. Massagen var overfladisk og uengageret, og da spørgsmålet kom mht. ekstra takkede jeg høfligt nej. Måske er ekstra ydelserne mere hendes spidskompetence, men det turde jeg ikke satse mine penge på. /Smeden! Redigeret 8. Februar, 2021 af Smeden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunt 10 Skrevet 10. Februar, 2021 Smeden! skrev, den 8.2.2021 at 18:22: Jeg var hos hende i slutningen af 2019, inden Corona var andet end en Italiensk popgruppe, og der var hun helt klart lukningsklar. Sød dame ellers, men hun virkede træt og uoplagt. Hun fortalte at hun lige havde holdt ferie og det var en af hendes første dage tilbage på jobbet. Måske hun skulle have taget et par uger mere. Massagen var overfladisk og uengageret, og da spørgsmålet kom mht. ekstra takkede jeg høfligt nej. Måske er ekstra ydelserne mere hendes spidskompetence, men det turde jeg ikke satse mine penge på. /Smeden! Ja hendes kompetance er alt ekstra tror jeg og så er hun god til at trampe rundt på ryggen hvis det er det man ønsker. Tror desværre hun trækker stikket denne gang og ikke kommer retur fra Thailand mere.. Sikkert også derfor hjemmeside ikke er tilgængelig mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunt 10 Skrevet 19. Marts, 2022 Allerhelst Thai skrev, den 7.2.2021 at 15:27: Mon ikke det er på grund af coronatiderne. Hunt skrev, den 10.2.2021 at 20:03: Ja hendes kompetance er alt ekstra tror jeg og så er hun god til at trampe rundt på ryggen hvis det er det man ønsker. Tror desværre hun trækker stikket denne gang og ikke kommer retur fra Thailand mere.. Sikkert også derfor hjemmeside ikke er tilgængelig mere. Hun er tilbage an fra paillin. Hun er nu hos sin veninde på Østerbro moon thai massage... Desværre har jeg ikke besøgt hende endnu på grund af den helt umulige parkering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg