Sebmus 3087 Skrevet 7. Februar, 2021 Knalder? Hvad betyder det, lyder bekendt med kan ikke huske I sommeren med min Singapores veninde/kollega Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 7. Februar, 2021 (edited) Jydedreng skrev, 1 time siden: Var det som professionel domina? Nej. Det var som " privat" person. ( eller hvad man nu kalder det) for - beleive it or not - kan jeg også få lyst til sex på almindelig vis Redigeret 7. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 210 Skrevet 7. Februar, 2021 Liv skrev, for 14 timer siden: I går eller i forgårs, med min mand det heldige asen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 7. Februar, 2021 søren55 skrev, for 14 timer siden: Er faldet tilbage til konen. Må kneppe hende et par gange om ugen, men er sgu mest som at onanere oppe i hende. Intet spil eller sjov. Men kommer da og hun kommer da også. Men.. gnisten mangler. Lyder vildt inspirerende. tænker at ligge sjoveren på køkkenbordet og klappe det store skærebrædt ned på den er bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 7. Februar, 2021 Øh, hvorfor beklager folk sig over at de ikke knalder. Det er jo et personligt valgt. Knald dog konen, så en kæreste, flirt i Irma osv. Det skal nok lykkes. Sex er jo ikke forbudt. Bordellerne er lukket, ja, OK, men det er jo kun een af mulighederne for at knalde. Hvis du vil knalde, kan du knalde. Hvis du hellere lader være eller hvis du hellere venter, er det jo dit eget valg. Og eget valg, skal man ikke brokke sig over. Så ud at flirt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. Februar, 2021 søren55 skrev, den 6.2.2021 at 20:20: Er faldet tilbage til konen. Må kneppe hende et par gange om ugen, men er sgu mest som at onanere oppe i hende. Intet spil eller sjov. Men kommer da og hun kommer da også. Men.. gnisten mangler. Måske I kunne få en snak om, hvordan gnisten kan komme tilbage? Hun keder sig måske også? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 162 Skrevet 8. Februar, 2021 Liv skrev, for 17 timer siden: Måske I kunne få en snak om, hvordan gnisten kan komme tilbage? Hun keder sig måske også? Har prøvet. Hun er simpelthen bonert og bange for min pik. Har aldrig fået oralsex og har hele mit liv savnet lige netop det. Så kom der børn og jeg ville ikke skride fra det hele. Har aldrig friet til hende til trods for min ret konservative livsindstilling. Men du har ret, hun føler nok ikke jeg giver hende Hvad hun behøver. Men jeg har i rigtigt mange år givet hende alt jeg kunne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 8. Februar, 2021 Der er rigtig mange ting, du nævner både i dit første og andet indlæg, som du ikke står alene med, @søren55. Min situation minder på mange punkter om det, du beskriver, og når man føler, at man er den eneste, som egentlig gider have sex, så er gnisten i den sammenhæng svær at finde, og så bliver sexen enten fraværende eller rimelig intetsigende. Løsningen har for mig (i hvert fald indtil videre) været at udforske lidt forskellige muligheder i købesex-verdenen. Det har været dejligt med god sex, og det har givet et mentalt boost, som jeg også mener kommer hjemmefronten til gode. Bevares, jeg føler mig da ikke som en helt, sådan at gå bag om ryggen på hende, jeg bor sammen med, men det løser et behov for sex og begær, som jeg (og desværre ikke hun) har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 8. Februar, 2021 søren55 skrev, den 6.2.2021 at 20:20: Er faldet tilbage til konen. Må kneppe hende et par gange om ugen, men er sgu mest som at onanere oppe i hende. Intet spil eller sjov. Men kommer da og hun kommer da også. Men.. gnisten mangler. Ved første øjekast lyder det jo vildt deprimerende, meen du skriver jo så også, at i begge kommer, hvilket jo må betyde, at det seksuelle fungerer. Hvis i har været par i mange år, er det måske også en anelse naivt at tro at gnisten vil være, som da i var forelskede. Det udelukker dog ikke, at man ikke kan skabe noget spænding, men taler vi voldsom gnist, som det du måske oplever når du køber sex, så bliver det nok op ad bakke, hvis man kun tænker seksuelt. Der er næppe nogen der har løsningen på hvordan man i dagligdagen kan genskabe den samme gnist som man oplevede i de første år af en forholdt. Dog hører man da om folk, der oplever genforelskelse, hvilket igen tager sexlivet til nye højdepunkter. Det er så mit personlige indtryk, at når det sker, skyldes det noget der så at sige har rystet lidt ved trygheden og de faste rutiner, at man ikke tager sin partner som givet, at man stadig kan have spændende samtaler, hvor man ikke på forhånd kender partnerens svar osv Nu er det jo ikke alle der sådant lige ønsker at tale om deres sexliv, men dem jeg kender som har været sammen i mange år, giver da udtryk for at sexen stadig er en del af deres liv, uden at når samme højder som de første år. Tilgengæld giver de så udtryk for, at det primære omdrejningspunkt har flyttet sig mere i retning at man er hinandens "bedste venner" ens børn og børnebørn, de fælles interesser, hygge m.v. Et eller andet sted er det vel en udbredt udfordring ved de lange til "livet os skiller", at limen og omdrejningspunkterne med årene bevæger sig mere i retning, at man bliver hinandens bedste venner og det seksuelle og den fysiske tiltrækning bliver mere nedtonet end i de første år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9934 Skrevet 9. Februar, 2021 Min kone og jeg fandt endelig hinanden i dobbeltsengen i aftes. Det var første gang i år. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Younglion 2 Skrevet 9. Februar, 2021 I oktober 2020, hvor jeg kneppede en kæmpe latina røv og nogle gigantiske naturlige bryster der gyngede frem og tilbage. Skide fræk og skøn kvinde. She was the woman of my midnight Dreams. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 9. Februar, 2021 Sidste gang var i oktober eller november i en swingerklub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 9. Februar, 2021 Medio januar... fantastisk oplevelse med den vildeste kemi og alt fra blid elskov over i det græske og hvor hun endte med sige hver en dråbe ud af mig. Et af de absolut bedste knald ever! Så det kan jeg heldigvis leve længe på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 10. Februar, 2021 Idag Og for det ikke skal være løgn nåede jeg trods min høje alder 2 runder på den halve time.. Helt ufatteligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Februar, 2021 Alt for lang tid siden, savner en god omgang hed og fræk sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 189 Skrevet 10. Februar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Alt for lang tid siden, savner en god omgang hed og fræk sex. Så tag herover til Djævleøen - jeg kan nemt ordne sådan en tøs... Redigeret 10. Februar, 2021 af Pussy Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 11. Februar, 2021 Pussy Lover skrev, for 16 timer siden: Så tag herover til Djævleøen - jeg kan nemt ordne sådan en tøs... Næææ kig mod nord i stedet. Her tages " munden ikke for fuld", den fyldes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman59 11 Skrevet 7. April, 2024 Johnwayne skrev, den 6.2.2021 at 19:05: Uha, det er længe siden... Har også em "tørlagt" kone på hjemmefronten... Fik en god gang tlf lir med en gp herfra, forleden, det tog lige toppen Min kone har også lukket helt af for sex, men en gang eller to om måneden får jeg dog lov til at ligge og kigge på hendes nøgne lækre bryster mens jeg spiller pik. Nogle gange giver hun mig lov til at sutte en babs imens. Så kan man bedre klare det. Men en glædespige skal der jo til en gang i mellem, hvor man kan få lov til det alt det man har fantaseret om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 7. April, 2024 Uff en gammel tråd .... Og så er spørgsmålet, hvilken slags knald? ... For der er den slags, hvor tiden står stille, og man bare er smeltet sammen i en svedig lykke-bobbel.. Den slags man bliver helt høj og nyforelsket af.. Og så er der den slags, som man nærmest ikke kan huske bagefter.. ... I don't Kiss and tell.. Men jeg tror der er nogen herinde der får en del mere end mig.. skal vi ikke bare sige det sådan Spændende læsning iøvrigt... Jeg er overrasket over hvor mange mænd der må finde sig i komplet sexløse ægteskaber .. Hvordan holder i det ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1881 Skrevet 7. April, 2024 Luna_xo skrev, for 40 minutter siden: Uff en gammel tråd .... Og så er spørgsmålet, hvilken slags knald? ... For der er den slags, hvor tiden står stille, og man bare er smeltet sammen i en svedig lykke-bobbel.. Den slags man bliver helt høj og nyforelsket af.. Og så er der den slags, som man nærmest ikke kan huske bagefter.. ... I don't Kiss and tell.. Men jeg tror der er nogen herinde der får en del mere end mig.. skal vi ikke bare sige det sådan Spændende læsning iøvrigt... Jeg er overrasket over hvor mange mænd der må finde sig i komplet sexløse ægteskaber .. Hvordan holder i det ud? Meget enig. Det er ligesom at gå på restaurant. Nogle måltider bliver helt uforglemmelige, ikke kun pga maden og vinen, men i høj grad også takket være stemningen på stedet og stemningen imellem os, der deler oplevelsen. Samtalen, omgivelserne, lyset, duftene.....når det hele klinger. Dér har bordet og sengen meget til fælles, synes jeg. Det handler om nydelse. Omvendt glemmer man hurtigt de dårlige eller rutinereprægede oplevelser. Jeg lever i et sexløst ægteskab, der engang var meget lidenskabeligt.Det er svært. Hvorfor gør jeg det? Jo, hun og jeg har så meget historie, andre følelser og gode minder sammen, at det vil føles som et stor svigt at skilles. Vi er knyttet sammen på en anden måde - nu. Hun hverken kan eller vil sex. Derfor supplerer jeg selv op på oplevelseskontoen...sammen med GPs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. April, 2024 Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden: Jeg lever i et sexløst ægteskab, der engang var meget lidenskabeligt.Det er svært. Hvorfor gør jeg det? Jo, hun og jeg har så meget historie, andre følelser og gode minder sammen, at det vil føles som et stor svigt at skilles. Vi er knyttet sammen på en anden måde - nu. Hun hverken kan eller vil sex. Præcis, livet er andet end sex. Hvis man når dertil, at sex bliver en pine og gør ondt, så bliver man bange for samleje, og risikerer at miste lysten helt. Måske det kan hjælpe at nytænke sex, i første omgang helt uden penetration. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 7. April, 2024 Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden: Hun hverken kan eller vil sex. Derfor supplerer jeg selv op på oplevelseskontoen...sammen med GPs. Fair nok så længe du har fortalt din kone det. ellers er det svigt på anden måde, så har hun selv valget om hun vil accepter det. hvis du skjuler det fra hende er det svigt og du er en røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 7. April, 2024 Larschristian skrev, for 18 minutter siden: Fair nok så længe du har fortalt din kone det. ellers er det svigt på anden måde, så har hun selv valget om hun vil accepter det. hvis du skjuler det fra hende er det svigt og du er en røv. Det er jeg faktisk helt uenig i... Hvad man ikke ved, har man slet ikke ondt af.. for mig betyder intentionen bag handlingen ret meget. Hans handlinger her, er lige så rene, rent moralsk, som hvis han tog en spiller i badet. Det handler om livskvalitet. Han ødelægger tvært imod sit ægteskab hvis han er ærlig omkring det- og det er faktisk et endnu større svigt, i mine øjne. De har haft et langt og skønt liv sammen- hvorfor ødelægge det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 846 Skrevet 7. April, 2024 Luna_xo skrev, for 4 minutter siden: Det er jeg faktisk helt uenig i... Hvad man ikke ved, har man slet ikke ondt af.. for mig betyder intentionen bag handlingen ret meget. Hans handlinger her, er lige så rene, rent moralsk, som hvis han tog en spiller i badet. Det handler om livskvalitet. Han ødelægger tvært imod sit ægteskab hvis han er ærlig omkring det- og det er faktisk et endnu større svigt, i mine øjne. De har haft et langt og skønt liv sammen- hvorfor ødelægge det? Utroskab er egoistisk og kan aldrig forsvares med at hvad man ikke ved har man ikke ondt af. han fra tager hende en beslutning om hvad hun synes. Og dette kan aldrig være ok. at sammen lige det at være sammen med en anden kvinde og en spiller. viser bare moralsk forfald. hvad man laver med sig selv kan sgu aldrig blive utroskab det er sgu langt ude sammenligning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 7. April, 2024 Larschristian skrev, for 1 minut siden: Utroskab er egoistisk og kan aldrig forsvares med at hvad man ikke ved har man ikke ondt af. han fra tager hende en beslutning om hvad hun synes. Og dette kan aldrig være ok. at sammen lige det at være sammen med en anden kvinde og en spiller. viser bare moralsk forfald. hvad man laver med sig selv kan sgu aldrig blive utroskab det er sgu langt ude sammenligning. Jeg er ganske enkelt ikke enig. Al utroskab kan ikke skæres over én kam - og jeg synes faktisk ikke det er egoistisk i det her tilfælde. Tværtimod er det egoistisk af konen, med mindre der er en medicinsk årsag til det. Han er en mand der værner om sin familie. Forstår det større perspektiv. Alternativet er, at han lever i tvunget cølibat resten af sit liv med dertilhørende livskvalitet- eller at han smadrer hele deres familie. Jeg havde valgt som ham, og det skammer jeg mig ikke engang over at sige. Gud forbyde det hvis man blev gift med en absolut impotent mand, som man iøvrigt elsker over alt på hele jorden. Vi har kun det her ene liv - og jeg er kæmpe fortaler for, at man ikke gør andre fortræd, eller netop er fuldstadig umoralsk og egoistisk hvad sex og kærlighed angår - men for mig, er det ikke sort/hvid. Det var det engang, og det har heldigvis ændret sig. Utroskab som springer ud af perversion, er noget andet og har ikke noget med det her eksempel at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg